


Почистване на дроселна клапа !
- djniki
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 14:49
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Пазарджик
Re: Почистване на дроселна клапа !
колеги интересува ме за моят двигател дали процедурата е същата. Моторът е 1.4 ABD моноинжекция
Re: Почистване на дроселна клапа !
здравейте
това предложение е супер
моят майстор ми каза че дроселната ми клапа е за смяна а на мен 400 кинта не ми се дават
искам да попитам кога се налага смяна на дроселната клапа ако датчите са ок
модела на колата е поло 98 бензин 1.4 пълна инжекция.
това предложение е супер
моят майстор ми каза че дроселната ми клапа е за смяна а на мен 400 кинта не ми се дават
искам да попитам кога се налага смяна на дроселната клапа ако датчите са ок
модела на колата е поло 98 бензин 1.4 пълна инжекция.
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Най-вече като ти играят оборотите или гасне. При теб как е?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 29 авг 2011 14:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Почистване на дроселна клапа !
Здравейте колеги,
от скоро съм собственик на Polo 1.6 97г. 75к.с. При мен проблема се състои в това, че
колата се опитва да гасне при плавно натискане на педала за газта. Няма колебание в оборотите.
Работи много добре и никога не мени обороти, но когато се опитам да подам газ на място, двигателя в първия момент се опитва да гасне и тогава се форсира. Почистих клапата добре, но нямаше абсолютно никаква промяна в оборотите и начина на работа. Какво освен тази клапа би могло да е ? Имам чувството,
че тя не е причина, тъй като колата не мени обороти.
от скоро съм собственик на Polo 1.6 97г. 75к.с. При мен проблема се състои в това, че
колата се опитва да гасне при плавно натискане на педала за газта. Няма колебание в оборотите.
Работи много добре и никога не мени обороти, но когато се опитам да подам газ на място, двигателя в първия момент се опитва да гасне и тогава се форсира. Почистих клапата добре, но нямаше абсолютно никаква промяна в оборотите и начина на работа. Какво освен тази клапа би могло да е ? Имам чувството,
че тя не е причина, тъй като колата не мени обороти.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Почистване на дроселна клапа !
Ако на диагностика не изписва нищо, тогава пищи. 

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 29 авг 2011 14:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Почистване на дроселна клапа !
На диагностиката не дава грешки всичко е ОК. Пропуснах да пиша, че този проблем е основно когато колата е студена, а когато загрее ДОБРЕ няма проблеми. Дори и леко топла пак си го има проблема т.е. трябва да загрее напълно за да се загуби проблема.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на дроселна клапа !
svetlio_top написа:Здравейте колеги,
от скоро съм собственик на Polo 1.6 97г. 75к.с. При мен проблема се състои в това, че
колата се опитва да гасне при плавно натискане на педала за газта. Няма колебание в оборотите.
Работи много добре и никога не мени обороти, но когато се опитам да подам газ на място, двигателя в първия момент се опитва да гасне и тогава се форсира. Почистих клапата добре, но нямаше абсолютно никаква промяна в оборотите и начина на работа. Какво освен тази клапа би могло да е ? Имам чувството,
че тя не е причина, тъй като колата не мени обороти.
Имам същия проблем и аз все още не мога да го оправя...
Ето и клип, да се види нагледно какво се случва:
Ясно се вижда как при подаване на газ, оборотите падат, колата притриса и се опитва да изгасне.
Клапата е чистена 2 пъти, компа е "адаптиран", сменен е синия датчик... Мотора е 1.3 3F.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 29 авг 2011 14:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Почистване на дроселна клапа !
При мен е много по зле. В доста от случаите гасне или почти гасне.
Последна промяна от Bobi_S13 на Вто 30 авг 2011 18:10, променено общо 1 път.
Причина: редактирах, не е нужно да се цитира мнение преди твоето
Причина: редактирах, не е нужно да се цитира мнение преди твоето
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Почистване на дроселна клапа !
BukTopе, при нас с 2F-ките няма оправия на този проблем. Може би почистване на дюзите ще подобри малко ситуацията, но знам ли 

- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на дроселна клапа !
nosex написа:BukTopе, при нас с 2F-ките няма оправия на този проблем. Може би почистване на дюзите ще подобри малко ситуацията, но знам ли
Дюзите ги карах на ултразвук преди 5-6 месеца. Не е от тях явно...

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Почистване на дроселна клапа !
А пробва ли да си почистиш моторчето за празния ход??? При мойто поло (AFH) моторчето е заедно с дросела и не може да се чисти, но на по - старите мисля, че е отделно. Пробвай с WD и си бетон 

Последна промяна от zografski на Чет 01 сеп 2011 23:49, променено общо 1 път.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Почистване на дроселна клапа !
А колкото до дюзите чистеното помага само ако колата се кара на газ(поне аз до колкото знам). А и ако е дюза, на компа си показва коя какво и защо не работи.
- flameman5
- Мнения: 386
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Почистване на дроселна клапа !
Здравейте колеги, не съм сигурен дали съм за тази тема, но вчера реших да почистя дроселовата клапа, защото отново ми се появи проблем с високи обороти на празен ход. Първо малко история - аз имах доста обширни разкази за дроселовата клапа и проблемите с нея докато не я смених с нова и от тогава всичко заспа. От няколко дена колата държеше на празен ход 1200-1300 об., отворих възд. филтър и видях, че е поочернена или по-скоро поомазнена, но не много. Реших да я почистя с карбклийнър и го направих, след което оборотите станаха още по-високи 1500-1600. Изключих клемата + на акомулатора за 20 мин и след това като запалих на студено оборотите се вдигнаха до около 2000, започнаха да падат и като стигнаха до 1700-1800 започнаха да се клатушкат нагоре надолу в този диапазон и така постоянно. Втори път опитах да ресетна грешката и отново същата работа.
Днес обаче докато си се оглеждам забелязах едно вакуумно маркуче, което трябва да е нанизано точно между двата маркуча за парното, където влизат в купето, се е откачило. Зарадвах се нанизах го обратно, запалих и отново същите обороти. Отново разкачих клемата за 20мин, паля и пак същата. След като я почаках 10 мин да си поработи, реших да я покарам малко и забелязах, като че ли сервото не работи, спирачката е твърдичка, но не съм сигурен дали работи или не. Нямам никаква индикация по таблото, като че ли всички маркучи са си о.к.. Моля дайте съвети как да разбера дали някой маркуч не е спукан и по-скоро на сервото, как да разбера дали сервото работи, има ли някаква лампа за него, датчик или предпазител които могат да се проверят. Идеи за нещо друго от което да колебае така оборотте между 1700 и 1800. Понякога се опитва като че ли да ги свали до 1500, но отново се качват и си продължават да се колебаят на 1700/1800 много дразнещо. Двигателя естествено е 1.6 АЕЕ
Днес обаче докато си се оглеждам забелязах едно вакуумно маркуче, което трябва да е нанизано точно между двата маркуча за парното, където влизат в купето, се е откачило. Зарадвах се нанизах го обратно, запалих и отново същите обороти. Отново разкачих клемата за 20мин, паля и пак същата. След като я почаках 10 мин да си поработи, реших да я покарам малко и забелязах, като че ли сервото не работи, спирачката е твърдичка, но не съм сигурен дали работи или не. Нямам никаква индикация по таблото, като че ли всички маркучи са си о.к.. Моля дайте съвети как да разбера дали някой маркуч не е спукан и по-скоро на сервото, как да разбера дали сервото работи, има ли някаква лампа за него, датчик или предпазител които могат да се проверят. Идеи за нещо друго от което да колебае така оборотте между 1700 и 1800. Понякога се опитва като че ли да ги свали до 1500, но отново се качват и си продължават да се колебаят на 1700/1800 много дразнещо. Двигателя естествено е 1.6 АЕЕ

-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Ако svetlio_top все още не си е решил проблема - той не се дължи на клапата, а най-вероятно на температурния датчик, който в повечето не се хваща от VAG-COM-a.
- V_Power
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: B.Turnovo
Re: Почистване на дроселна клапа !
Здравейте а надолу под клапата саждите как се почистват ? Разглабя ли се нещо повече 

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта