 
   и всички ми казват, че е термостата, на мен пък ми писна да ги сменявам тия термостати
 и всички ми казват, че е термостата, на мен пък ми писна да ги сменявам тия термостати   
   ...
 ... 
   и всички ми казват, че е термостата, на мен пък ми писна да ги сменявам тия термостати
 и всички ми казват, че е термостата, на мен пък ми писна да ги сменявам тия термостати   
   ...
 ...

 ).
 ).torbi4ko написа:Не, долния маркуч се затопля когато отвори термостата, а перката се включва на по-късен етап, когато температурата продължи да се покачва (примерно когато колата е спряла, а двигателя работи, на светофар да кажем).
 през повечето време си седи на 90 градуса перката си включва както трябва. Термостата си отваря маркучите към радиатора са топли. Смених антифриза с нов. Прегледах буксите за датчиците за температура, изглеждат нормални. Но на какво се дължи тези резки колебания на стрелката за температурата? Къде какви токове да замеря? кой са нормалните стойности?
 през повечето време си седи на 90 градуса перката си включва както трябва. Термостата си отваря маркучите към радиатора са топли. Смених антифриза с нов. Прегледах буксите за датчиците за температура, изглеждат нормални. Но на какво се дължи тези резки колебания на стрелката за температурата? Къде какви токове да замеря? кой са нормалните стойности? да се похваля че си оправих парното
 да се похваля че си оправих парното   най-странното беше, че купих от 2/3 места термостат и никакъв напредък накрая баща ми свали този от неговото поло, което е 83-та година парното проработи
 най-странното беше, че купих от 2/3 места термостат и никакъв напредък накрая баща ми свали този от неговото поло, което е 83-та година парното проработи   ... Благодаря и на torbi4ko за изчерпателния отговор
 ... Благодаря и на torbi4ko за изчерпателния отговор  и се извинявам за късния отговор
 и се извинявам за късния отговор  
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 54 госта