Polo AFH температура.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
polo_99
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 16 дек 2010 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Polo AFH температура.

Мнениеот polo_99 » Чет 16 дек 2010 17:48


аз също имам проблем с парното смених 3/4 термостата и пак градско 90, а извънградско стрелката се лепва за 0-та :shock :( и всички ми казват, че е термостата, на мен пък ми писна да ги сменявам тия термостати :( :cry: ...




Потребителски аватар
torbi4ko
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 05 ное 2010 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Polo AFH температура.

Мнениеот torbi4ko » Пет 17 дек 2010 15:12


polo_99 пробвай да смениш капачето на термостата, обаче като ходиш да купуваш капаче си вземи и термостата и пробвай дали уплътнява в капачето. За по-сигурно провери температурата на маркучите, които излизат от радиатора. Ако и двата се нагряват едновременно след като запалиш двигателя значи проблема ти е там. Долният трябва да започне да се затопля след като отвори термостата. И в тази връзка - термостатът може да си е затворен но да не уплътнява в капачето и антифриза пак да си върви по двата кръга. : само VW


Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Polo AFH температура.

Мнениеот nosex » Пет 17 дек 2010 17:14


Аз съм с поло 2F, ама я и аз да питам - напълно ли трябва да е студен долния маркуч, преди да се включи перката? :shock


Потребителски аватар
torbi4ko
Мнения: 42
Регистриран на: Пет 05 ное 2010 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Polo AFH температура.

Мнениеот torbi4ko » Пет 17 дек 2010 17:56


Не, долния маркуч се затопля когато отвори термостата, а перката се включва на по-късен етап, когато температурата продължи да се покачва (примерно когато колата е спряла, а двигателя работи, на светофар да кажем :) ).


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Polo AFH температура.

Мнениеот Koksan » Съб 18 дек 2010 13:03


torbi4ko написа:Не, долния маркуч се затопля когато отвори термостата, а перката се включва на по-късен етап, когато температурата продължи да се покачва (примерно когато колата е спряла, а двигателя работи, на светофар да кажем :) ).


Перка се включва, когато температурата на антифриза в радиатора е м/у 87 и 92 ... в зависимост от датчика, който е сложен на колата! Няма значение дали си на едно място или си в движение - регулирането е от температурата в радиатора!


silvesterjunior
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo AFH температура.

Мнениеот silvesterjunior » Пет 31 дек 2010 13:35


при мен от време на време играе стрелката на температура. понякога като "стар амперметър" :) през повечето време си седи на 90 градуса перката си включва както трябва. Термостата си отваря маркучите към радиатора са топли. Смених антифриза с нов. Прегледах буксите за датчиците за температура, изглеждат нормални. Но на какво се дължи тези резки колебания на стрелката за температурата? Къде какви токове да замеря? кой са нормалните стойности?
Поло 1.6 AEE 75 коня 1996 г. (с климатик)


polo_99
Мнения: 20
Регистриран на: Чет 16 дек 2010 15:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Polo AFH температура.

Мнениеот polo_99 » Вто 03 юли 2012 14:38


Здравей те :) да се похваля че си оправих парното :да: най-странното беше, че купих от 2/3 места термостат и никакъв напредък накрая баща ми свали този от неговото поло, което е 83-та година парното проработи :D ... Благодаря и на torbi4ko за изчерпателния отговор :) и се извинявам за късния отговор :(



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта