Polo AFH температура.
Re: Polo AFH температура.
аз също имам проблем с парното смених 3/4 термостата и пак градско 90, а извънградско стрелката се лепва за 0-та
и всички ми казват, че е термостата, на мен пък ми писна да ги сменявам тия термостати
...
- torbi4ko
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Polo AFH температура.
polo_99 пробвай да смениш капачето на термостата, обаче като ходиш да купуваш капаче си вземи и термостата и пробвай дали уплътнява в капачето. За по-сигурно провери температурата на маркучите, които излизат от радиатора. Ако и двата се нагряват едновременно след като запалиш двигателя значи проблема ти е там. Долният трябва да започне да се затопля след като отвори термостата. И в тази връзка - термостатът може да си е затворен но да не уплътнява в капачето и антифриза пак да си върви по двата кръга. 

- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Polo AFH температура.
Аз съм с поло 2F, ама я и аз да питам - напълно ли трябва да е студен долния маркуч, преди да се включи перката? 
- torbi4ko
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Polo AFH температура.
Не, долния маркуч се затопля когато отвори термостата, а перката се включва на по-късен етап, когато температурата продължи да се покачва (примерно когато колата е спряла, а двигателя работи, на светофар да кажем
).
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Polo AFH температура.
torbi4ko написа:Не, долния маркуч се затопля когато отвори термостата, а перката се включва на по-късен етап, когато температурата продължи да се покачва (примерно когато колата е спряла, а двигателя работи, на светофар да кажем).
Перка се включва, когато температурата на антифриза в радиатора е м/у 87 и 92 ... в зависимост от датчика, който е сложен на колата! Няма значение дали си на едно място или си в движение - регулирането е от температурата в радиатора!
-
silvesterjunior
- Мнения: 87
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo AFH температура.
при мен от време на време играе стрелката на температура. понякога като "стар амперметър"
през повечето време си седи на 90 градуса перката си включва както трябва. Термостата си отваря маркучите към радиатора са топли. Смених антифриза с нов. Прегледах буксите за датчиците за температура, изглеждат нормални. Но на какво се дължи тези резки колебания на стрелката за температурата? Къде какви токове да замеря? кой са нормалните стойности?
Поло 1.6 AEE 75 коня 1996 г. (с климатик)
Поло 1.6 AEE 75 коня 1996 г. (с климатик)
Re: Polo AFH температура.
Здравей те
да се похваля че си оправих парното
най-странното беше, че купих от 2/3 места термостат и никакъв напредък накрая баща ми свали този от неговото поло, което е 83-та година парното проработи
... Благодаря и на torbi4ko за изчерпателния отговор
и се извинявам за късния отговор 
най-странното беше, че купих от 2/3 места термостат и никакъв напредък накрая баща ми свали този от неговото поло, което е 83-та година парното проработи Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта