



Далече съм от расерската стилистика и поведение на пътя... по-скоро исках да кажа, че една градска кола се кара и извън града, а там понякога с трима човека в купето малко повече мощ не е излишна

stil написа:GT-то върви сравнително добре (тези 75 к.с. му пасват по-добре). С Digifant е - сравнително проста и доказано надеждна система.
Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки...
Някой тук те съветваха за карбуратор - има и такива, но също рядко се срещат. Ако търсиш икономичност, не е това решението.
Не те съветвам да купуваш моноинжекции, заради перманентните им проблеми на тези години с ТПС-и и прочутите моторчета за ПХ.
stil написа:GT-то върви сравнително добре (тези 75 к.с. му пасват по-добре). С Digifant е - сравнително проста и доказано надеждна система.
Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки...
Някой тук те съветваха за карбуратор - има и такива, но също рядко се срещат. Ако търсиш икономичност, не е това решението.
Не те съветвам да купуваш моноинжекции, заради перманентните им проблеми на тези години с ТПС-и и прочутите моторчета за ПХ.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта