Какъв мотор за бензиново поло ще ми препоръчате??

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rymo
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rymo » Пон 04 фев 2008 18:04


:lol: :lol: :lol: чудя се аз защо всички задкормилни устройства на гоолеми фтомобили ме гледат сърдито и все искат да минат през мен :lol:
Далече съм от расерската стилистика и поведение на пътя... по-скоро исках да кажа, че една градска кола се кара и извън града, а там понякога с трима човека в купето малко повече мощ не е излишна :wink:




Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пон 04 фев 2008 20:35


Абе то човек да има кончета и един шестак под капака никога не е излишно се някога ще потрябват :lol: :wink:


Потребителски аватар
pinsi
Мнения: 245
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 23:47
Автомобил: Polo 1.9D
Двигател: AEF 99
Местоположение: Габрово

Мнениеот pinsi » Пон 04 фев 2008 20:43


Gesha_GTI написа:Абе то човек да има кончета и един шестак под капака никога не е излишно се някога ще потрябват :lol: :wink:
mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
daniel.petrov
Мнения: 141
Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот daniel.petrov » Пон 04 фев 2008 22:56


аааааа...ти почнааааааа :081:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 04 фев 2008 23:08


sa6o46 написа:колеги а кажете нещо за 2F , с какви двигатели се моторизира и кои са най сполучливи, че май ще сменям двойката

spam ако взимаш 2F взимай GT 75кс :wink:


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Вто 05 фев 2008 20:55


точно това ще взимам май, а какво е Г40?

иначе не се притеснявайте, имам си друг превоз да си чешам крастата :wink:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 05 фев 2008 23:17


Ми Г40 е поло 2F с мотор 1.3 компресор 113кс :lol:


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 06 фев 2008 10:27


GT-то върви сравнително добре (тези 75 к.с. му пасват по-добре). С Digifant е - сравнително проста и доказано надеждна система.

Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки...

Някой тук те съветваха за карбуратор - има и такива, но също рядко се срещат. Ако търсиш икономичност, не е това решението.

Не те съветвам да купуваш моноинжекции, заради перманентните им проблеми на тези години с ТПС-и и прочутите моторчета за ПХ.


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Persefona » Сря 06 фев 2008 15:14


stil написа:GT-то върви сравнително добре (тези 75 к.с. му пасват по-добре). С Digifant е - сравнително проста и доказано надеждна система.

Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки...

Някой тук те съветваха за карбуратор - има и такива, но също рядко се срещат. Ако търсиш икономичност, не е това решението.

Не те съветвам да купуваш моноинжекции, заради перманентните им проблеми на тези години с ТПС-и и прочутите моторчета за ПХ.


Извинявам се за вероятно идиотския въпрос, но ТПС и ПХ -... :roll: ...??? :?:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 06 фев 2008 16:26


TPS(Throttle Position Sensor) или по народному казано : потенциометъра
Датчик за положението на дроселовата клапа (демек за газта),и представлява един потенциометър(променливо съпротивление). Захранва се обикновенно с 5V ,а изходният сигнал е 0-5V в зависимост от положението на газта.Оста му закрепена на оста на дроселовата клапа

МПХ - Моторчето за Празен Ход. Оная работа дето побутва дросела да стои отворен без да даваш газ. Това се получава когато колата работи на празен ход.


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Сря 06 фев 2008 23:18


GT двувалка ли е?

газифицира ли се успешно?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 06 фев 2008 23:41


stil написа:GT-то върви сравнително добре (тези 75 к.с. му пасват по-добре). С Digifant е - сравнително проста и доказано надеждна система.

Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки...

Някой тук те съветваха за карбуратор - има и такива, но също рядко се срещат. Ако търсиш икономичност, не е това решението.

Не те съветвам да купуваш моноинжекции, заради перманентните им проблеми на тези години с ТПС-и и прочутите моторчета за ПХ.

колега дай повече инфо за MAF сензора (това дето) играе главната роля при NZ и 3F ?
или т.н. дебитомер
издръжливо ли е в тази си модификация?
на кви км умира горе-долу и такива неща :D
че и аз съм залетял по ГТ
забелязах че 3Ф има по голяма ст.на сгъстяване и повече коне от NZ, но на въртящ момент са равни
GT не е двувалка
за газ - мразим газ :lol:


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Чет 07 фев 2008 16:40


Всички мултиточкови инжекциони на 2F са с дебитомер от клапанен тип. Колкото е надежден - толкова. Не можеш да го избегнеш ако искаш такова. Но съдейки по мненията във форума, проблемте с ТПС-а многократно надхвърлят като брой, тези с клапанните дебитомери. Лично за мен - нелогично от конструктивна гледна точка, защото при каране само на бензин, критичното място и на двете устройства общо взето е едно и също - износоустойчивостта на покритието на пистите.

Тези другите дебитомери с нажежаема жичка не се монтират на 2F. Или поне на аз не съм виждал такова Поло.


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Greddy » Чет 07 фев 2008 18:29


1.4 16в 101кс е наи-добрия мотор. Супер здрав малък разход пък и повървява


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Чет 07 фев 2008 22:07


Greddy написа:1.4 16в 101кс е наи-добрия мотор. Супер здрав малък разход пък и повървява


Абе колко да е малък с тез 100 коня :lol: :?: :lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта