Далече съм от расерската стилистика и поведение на пътя... по-скоро исках да кажа, че една градска кола се кара и извън града, а там понякога с трима човека в купето малко повече мощ не е излишна
Какъв мотор за бензиново поло ще ми препоръчате??
Далече съм от расерската стилистика и поведение на пътя... по-скоро исках да кажа, че една градска кола се кара и извън града, а там понякога с трима човека в купето малко повече мощ не е излишна
- daniel.petrov
- Мнения: 141
- Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
GT-то върви сравнително добре (тези 75 к.с. му пасват по-добре). С Digifant е - сравнително проста и доказано надеждна система.
Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки...
Някой тук те съветваха за карбуратор - има и такива, но също рядко се срещат. Ако търсиш икономичност, не е това решението.
Не те съветвам да купуваш моноинжекции, заради перманентните им проблеми на тези години с ТПС-и и прочутите моторчета за ПХ.
Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки...
Някой тук те съветваха за карбуратор - има и такива, но също рядко се срещат. Ако търсиш икономичност, не е това решението.
Не те съветвам да купуваш моноинжекции, заради перманентните им проблеми на тези години с ТПС-и и прочутите моторчета за ПХ.
- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stil написа:GT-то върви сравнително добре (тези 75 к.с. му пасват по-добре). С Digifant е - сравнително проста и доказано надеждна система.
Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки...
Някой тук те съветваха за карбуратор - има и такива, но също рядко се срещат. Ако търсиш икономичност, не е това решението.
Не те съветвам да купуваш моноинжекции, заради перманентните им проблеми на тези години с ТПС-и и прочутите моторчета за ПХ.
Извинявам се за вероятно идиотския въпрос, но ТПС и ПХ -...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
TPS(Throttle Position Sensor) или по народному казано : потенциометъра
Датчик за положението на дроселовата клапа (демек за газта),и представлява един потенциометър(променливо съпротивление). Захранва се обикновенно с 5V ,а изходният сигнал е 0-5V в зависимост от положението на газта.Оста му закрепена на оста на дроселовата клапа
МПХ - Моторчето за Празен Ход. Оная работа дето побутва дросела да стои отворен без да даваш газ. Това се получава когато колата работи на празен ход.
Датчик за положението на дроселовата клапа (демек за газта),и представлява един потенциометър(променливо съпротивление). Захранва се обикновенно с 5V ,а изходният сигнал е 0-5V в зависимост от положението на газта.Оста му закрепена на оста на дроселовата клапа
МПХ - Моторчето за Празен Ход. Оная работа дето побутва дросела да стои отворен без да даваш газ. Това се получава когато колата работи на празен ход.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
stil написа:GT-то върви сравнително добре (тези 75 к.с. му пасват по-добре). С Digifant е - сравнително проста и доказано надеждна система.
Друг вариант е 1.3 с NZ двигател (55 к.с.). Не върви толкова, но е изключително икономичен - ако не го настъпваш много, разход от 5/100 извънградско е нещо нормално за изправен двигател. Системата му за управление е Digijet - прост и много надежден (няма ТПС и моторче за ПХ, не управлява запалването) мултиинжекцион. Но са редки...
Някой тук те съветваха за карбуратор - има и такива, но също рядко се срещат. Ако търсиш икономичност, не е това решението.
Не те съветвам да купуваш моноинжекции, заради перманентните им проблеми на тези години с ТПС-и и прочутите моторчета за ПХ.
колега дай повече инфо за MAF сензора (това дето) играе главната роля при NZ и 3F ?
или т.н. дебитомер
издръжливо ли е в тази си модификация?
на кви км умира горе-долу и такива неща
че и аз съм залетял по ГТ
забелязах че 3Ф има по голяма ст.на сгъстяване и повече коне от NZ, но на въртящ момент са равни
GT не е двувалка
за газ - мразим газ
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Всички мултиточкови инжекциони на 2F са с дебитомер от клапанен тип. Колкото е надежден - толкова. Не можеш да го избегнеш ако искаш такова. Но съдейки по мненията във форума, проблемте с ТПС-а многократно надхвърлят като брой, тези с клапанните дебитомери. Лично за мен - нелогично от конструктивна гледна точка, защото при каране само на бензин, критичното място и на двете устройства общо взето е едно и също - износоустойчивостта на покритието на пистите.
Тези другите дебитомери с нажежаема жичка не се монтират на 2F. Или поне на аз не съм виждал такова Поло.
Тези другите дебитомери с нажежаема жичка не се монтират на 2F. Или поне на аз не съм виждал такова Поло.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта

ако взимаш 2F взимай GT 75кс