100 градуса

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

100 градуса

Мнениеот maks » Вто 18 юли 2006 9:36


Значи преди да ми замине термостата колата работеше на 90 градуса,а след това на 80.По задръствания стигаше до 90 и малко след това се включваше перката.Оня ден смених тъпия термостат и сега бубу-то работи на 100 :shock а перката се включва малко след 100...що така незнам.




Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 18 юли 2006 11:27


Защото си сложил фалшив термостат, който отваря по-късно (на по-висока температура)...


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Вто 18 юли 2006 17:02


Е той добре е фалшив ама защо перката включва по късно?


bobx3m
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 24 апр 2006 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobx3m » Вто 18 юли 2006 17:05


вземи си от Auto +, 26 лв. бяха


shindoff
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shindoff » Вто 18 юли 2006 17:11


И на мен ми се включва малко след 100 и това малко ме притеснява


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Вто 18 юли 2006 17:31


bobx3m написа:вземи си от Auto +, 26 лв. бяха
Въпроса беше защо работи така!


bobx3m
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 24 апр 2006 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobx3m » Вто 18 юли 2006 18:06


Ами няма логика, защото термостата отваря на една температура, а перкат се включва на друга, двете не са свързани. Ако можеш тестваи с външен датчик за температурата. Температурата варира ли м/у 90 и 100 или си държи 100.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 18 юли 2006 20:26


Лекция:
-полото на Макси е с 1 степен на перката...
-Термостата затваря "големият воден кръг" което означава, че се прекъсва циркулацията към радиатора!.
-Ако термостата не отваря, или не отваря достатъчно, или отваря късно и колата прегрява...
-ПЕрката ще сработи САМО ако има топла вода до датчика и.. /демек до средата на радиатора/ т.е. ако термостата не отвори.. нанай си перка ако ще и 500 градуса да вдигне мотора.. ;)

Макси.. като за начало пробвай да смениш термостата.. /или вместо да се набутваш засега можеш просто да го махнеш/

Съмнява ме друго..

Моята таратайка видимо работеше на 100 градуса /според таблото/ включваше перката.. като със сигурност обаче това не бяха 100 градуса, защото перката си включваше на привидно 100 градуса, а термостата видимо на 93-94 започва да отваря..
-Маркучите бяха по-твърди... от нормалното.. но вода не харчеше... и това стана изведнъж.

Обаче...... До днес...След като протече т.нар октопод.. /онази пластмаса дето влизат всички маркучи/

След като я смених, видимо падна температурният режим на мотора, както и маркучите вече са осезаемо по-меки..

На предишният бях пробил по-голям отвор за обезвъздушаването.. но сагата не започна от там.

Така, че Макси
-Твърди ли са маркучите... /повече от нормално/
-С вода ли си или с антифриз+вода?

Махни термостата за проба. .и виж дали ще качва такива температури..
Ако да.. пробвай да сложиш нов октопод ---- 18 кинта е ;) вече имам опит в смяната му.. ;)


ХАХА сега прочетох нормално..
Пробвай с друг термостат.. МАрката е Wahler /дано съм го улучил/ не взимай Behr...бъгави са.!!!

Ако можеш наистина да премериш с нещо независимо.. ?


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Сря 19 юли 2006 11:03


wili98 написа:Лекция:
ХИ ХИ сега и лекторски ще искаш...
-без термостат показва 80 градуса
-таралежа/октопод :D каде го взе за 18 лева?щот на мен ми предлагаха един за 25 ама повече от година казаха че няма да издържи...инак имали за 80 ма гаранция нъцки.
инак за маркучите незнам,ще премеря с външен термометър пък може и да не пипам нищо повече.
-а и със антифризо-вода съм,след смяната му налях 2л антифризец та са и на северния може да се ходи...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 19 юли 2006 23:30


Maks написа:... каде го взе за 18 лева?щот на мен ми предлагаха един за 25 ама повече от година казаха че няма да издържи...инак имали за ...

Авто+ 22 лв с отстъпка -> 8
Сагата му, е че трябва да се подложат гайки за закрепване на термостата, щото се навинтват в пластмаса, и тя изпуска.. /вече изпуснало и сълзи/ а и не можеш да стегнеш читаво.. утре с гайки..

Само ако ще го правиш, си вземи нови уплътнения за датчиците.. стотинки са... ;)


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пет 28 юли 2006 9:00


Взех си фланеца с уплътненията за датцичите,монтирах го и сега работи на 90 градуса :D


Потребителски аватар
_HighVoltage_
Мнения: 29
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот _HighVoltage_ » Вто 08 авг 2006 15:12


90 градуса нормална работна температура ли са? Преди няклоко дни ивмах проблем с термостата на път за Полвдив. Стана точно като по филмите, прегря, водата кипна и излезе пушек от капака. Аварийно стигнах до някакъв пишман-сервиз. Сменихме термостата(с Behr), но без фланеца. Резултат нулев. Само дето и новия термостат замина. Ядосах се и стигнах някак си до сервиза на VW в Стара Загора. Там го оправиха като хората(..само дето откриха други по-сериозни проблеми с двигателя). С новия термостат колата държи 90 градуса, без значение градско или извънградско. Притесняваме това, че преди на градско беше 90, а извънградско заради въздушния поток температурата падаше към 70 и много ми харесваше така. Тези постоянни 90 градуса ме притесняват.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 08 авг 2006 15:14


_HighVoltage_ написа: Тези постоянни 90 градуса ме притесняват.


Ами спри да се притесняваш, това е целта.
Термостата работи коректно и винаги държи постоянна темперетура.

_HighVoltage_ написа:а извънградско заради въздушния поток температурата падаше към 70 и много ми харесваше така


Това положение не е за харесване, доста хора посмениха термостати за да избягат от него.


zlasmi
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 7:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шабла

100 градуса

Мнениеот zlasmi » Сря 09 авг 2006 15:18


термостата затваря единия кръг,а датчика на перката е на другия,така че е нормално което се е получило.смени термостата само с немски-84градуса и всичко ще се оправи


Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Съб 12 авг 2006 10:41


L&R написа:
_HighVoltage_ написа:а извънградско заради въздушния поток температурата падаше към 70 и много ми харесваше така


Това положение не е за харесване, доста хора посмениха термостати за да избягат от него.
Аз например,пък и колата повече харчи когато нее загряла.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта