
100 градуса
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
100 градуса
Значи преди да ми замине термостата колата работеше на 90 градуса,а след това на 80.По задръствания стигаше до 90 и малко след това се включваше перката.Оня ден смених тъпия термостат и сега бубу-то работи на 100
а перката се включва малко след 100...що така незнам.

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лекция:
-полото на Макси е с 1 степен на перката...
-Термостата затваря "големият воден кръг" което означава, че се прекъсва циркулацията към радиатора!.
-Ако термостата не отваря, или не отваря достатъчно, или отваря късно и колата прегрява...
-ПЕрката ще сработи САМО ако има топла вода до датчика и.. /демек до средата на радиатора/ т.е. ако термостата не отвори.. нанай си перка ако ще и 500 градуса да вдигне мотора..
Макси.. като за начало пробвай да смениш термостата.. /или вместо да се набутваш засега можеш просто да го махнеш/
Съмнява ме друго..
Моята таратайка видимо работеше на 100 градуса /според таблото/ включваше перката.. като със сигурност обаче това не бяха 100 градуса, защото перката си включваше на привидно 100 градуса, а термостата видимо на 93-94 започва да отваря..
-Маркучите бяха по-твърди... от нормалното.. но вода не харчеше... и това стана изведнъж.
Обаче...... До днес...След като протече т.нар октопод.. /онази пластмаса дето влизат всички маркучи/
След като я смених, видимо падна температурният режим на мотора, както и маркучите вече са осезаемо по-меки..
На предишният бях пробил по-голям отвор за обезвъздушаването.. но сагата не започна от там.
Така, че Макси
-Твърди ли са маркучите... /повече от нормално/
-С вода ли си или с антифриз+вода?
Махни термостата за проба. .и виж дали ще качва такива температури..
Ако да.. пробвай да сложиш нов октопод ---- 18 кинта е
вече имам опит в смяната му..
ХАХА сега прочетох нормално..
Пробвай с друг термостат.. МАрката е Wahler /дано съм го улучил/ не взимай Behr...бъгави са.!!!
Ако можеш наистина да премериш с нещо независимо.. ?
-полото на Макси е с 1 степен на перката...
-Термостата затваря "големият воден кръг" което означава, че се прекъсва циркулацията към радиатора!.
-Ако термостата не отваря, или не отваря достатъчно, или отваря късно и колата прегрява...
-ПЕрката ще сработи САМО ако има топла вода до датчика и.. /демек до средата на радиатора/ т.е. ако термостата не отвори.. нанай си перка ако ще и 500 градуса да вдигне мотора..

Макси.. като за начало пробвай да смениш термостата.. /или вместо да се набутваш засега можеш просто да го махнеш/
Съмнява ме друго..
Моята таратайка видимо работеше на 100 градуса /според таблото/ включваше перката.. като със сигурност обаче това не бяха 100 градуса, защото перката си включваше на привидно 100 градуса, а термостата видимо на 93-94 започва да отваря..
-Маркучите бяха по-твърди... от нормалното.. но вода не харчеше... и това стана изведнъж.
Обаче...... До днес...След като протече т.нар октопод.. /онази пластмаса дето влизат всички маркучи/
След като я смених, видимо падна температурният режим на мотора, както и маркучите вече са осезаемо по-меки..
На предишният бях пробил по-голям отвор за обезвъздушаването.. но сагата не започна от там.
Така, че Макси
-Твърди ли са маркучите... /повече от нормално/
-С вода ли си или с антифриз+вода?
Махни термостата за проба. .и виж дали ще качва такива температури..
Ако да.. пробвай да сложиш нов октопод ---- 18 кинта е


ХАХА сега прочетох нормално..
Пробвай с друг термостат.. МАрката е Wahler /дано съм го улучил/ не взимай Behr...бъгави са.!!!
Ако можеш наистина да премериш с нещо независимо.. ?
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ХИ ХИ сега и лекторски ще искаш...wili98 написа:Лекция:
-без термостат показва 80 градуса
-таралежа/октопод

инак за маркучите незнам,ще премеря с външен термометър пък може и да не пипам нищо повече.
-а и със антифризо-вода съм,след смяната му налях 2л антифризец та са и на северния може да се ходи...
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Maks написа:... каде го взе за 18 лева?щот на мен ми предлагаха един за 25 ама повече от година казаха че няма да издържи...инак имали за ...
Авто+ 22 лв с отстъпка -> 8
Сагата му, е че трябва да се подложат гайки за закрепване на термостата, щото се навинтват в пластмаса, и тя изпуска.. /вече изпуснало и сълзи/ а и не можеш да стегнеш читаво.. утре с гайки..
Само ако ще го правиш, си вземи нови уплътнения за датчиците.. стотинки са...

- _HighVoltage_
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
90 градуса нормална работна температура ли са? Преди няклоко дни ивмах проблем с термостата на път за Полвдив. Стана точно като по филмите, прегря, водата кипна и излезе пушек от капака. Аварийно стигнах до някакъв пишман-сервиз. Сменихме термостата(с Behr), но без фланеца. Резултат нулев. Само дето и новия термостат замина. Ядосах се и стигнах някак си до сервиза на VW в Стара Загора. Там го оправиха като хората(..само дето откриха други по-сериозни проблеми с двигателя). С новия термостат колата държи 90 градуса, без значение градско или извънградско. Притесняваме това, че преди на градско беше 90, а извънградско заради въздушния поток температурата падаше към 70 и много ми харесваше така. Тези постоянни 90 градуса ме притесняват.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
_HighVoltage_ написа: Тези постоянни 90 градуса ме притесняват.
Ами спри да се притесняваш, това е целта.
Термостата работи коректно и винаги държи постоянна темперетура.
_HighVoltage_ написа:а извънградско заради въздушния поток температурата падаше към 70 и много ми харесваше така
Това положение не е за харесване, доста хора посмениха термостати за да избягат от него.
100 градуса
термостата затваря единия кръг,а датчика на перката е на другия,така че е нормално което се е получило.смени термостата само с немски-84градуса и всичко ще се оправи
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта