 а перката се включва малко след 100...що така незнам.
 а перката се включва малко след 100...що така незнам.100 градуса
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
100 градуса
Значи преди да ми замине термостата колата работеше на 90 градуса,а след това на 80.По задръствания стигаше до 90 и малко след това се включваше перката.Оня ден смених тъпия термостат и сега бубу-то работи на 100  а перката се включва малко след 100...що така незнам.
 а перката се включва малко след 100...що така незнам.
			
									
									 а перката се включва малко след 100...що така незнам.
 а перката се включва малко след 100...що така незнам.- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лекция:
-полото на Макси е с 1 степен на перката...
-Термостата затваря "големият воден кръг" което означава, че се прекъсва циркулацията към радиатора!.
-Ако термостата не отваря, или не отваря достатъчно, или отваря късно и колата прегрява...
-ПЕрката ще сработи САМО ако има топла вода до датчика и.. /демек до средата на радиатора/ т.е. ако термостата не отвори.. нанай си перка ако ще и 500 градуса да вдигне мотора.. 
Макси.. като за начало пробвай да смениш термостата.. /или вместо да се набутваш засега можеш просто да го махнеш/
Съмнява ме друго..
Моята таратайка видимо работеше на 100 градуса /според таблото/ включваше перката.. като със сигурност обаче това не бяха 100 градуса, защото перката си включваше на привидно 100 градуса, а термостата видимо на 93-94 започва да отваря..
-Маркучите бяха по-твърди... от нормалното.. но вода не харчеше... и това стана изведнъж.
Обаче...... До днес...След като протече т.нар октопод.. /онази пластмаса дето влизат всички маркучи/
След като я смених, видимо падна температурният режим на мотора, както и маркучите вече са осезаемо по-меки..
На предишният бях пробил по-голям отвор за обезвъздушаването.. но сагата не започна от там.
Така, че Макси
-Твърди ли са маркучите... /повече от нормално/
-С вода ли си или с антифриз+вода?
Махни термостата за проба. .и виж дали ще качва такива температури..
Ако да.. пробвай да сложиш нов октопод ---- 18 кинта е вече имам опит в смяната му..
 вече имам опит в смяната му..  
ХАХА сега прочетох нормално..
Пробвай с друг термостат.. МАрката е Wahler /дано съм го улучил/ не взимай Behr...бъгави са.!!!
Ако можеш наистина да премериш с нещо независимо.. ?
			
									
										
						-полото на Макси е с 1 степен на перката...
-Термостата затваря "големият воден кръг" което означава, че се прекъсва циркулацията към радиатора!.
-Ако термостата не отваря, или не отваря достатъчно, или отваря късно и колата прегрява...
-ПЕрката ще сработи САМО ако има топла вода до датчика и.. /демек до средата на радиатора/ т.е. ако термостата не отвори.. нанай си перка ако ще и 500 градуса да вдигне мотора..
 
Макси.. като за начало пробвай да смениш термостата.. /или вместо да се набутваш засега можеш просто да го махнеш/
Съмнява ме друго..
Моята таратайка видимо работеше на 100 градуса /според таблото/ включваше перката.. като със сигурност обаче това не бяха 100 градуса, защото перката си включваше на привидно 100 градуса, а термостата видимо на 93-94 започва да отваря..
-Маркучите бяха по-твърди... от нормалното.. но вода не харчеше... и това стана изведнъж.
Обаче...... До днес...След като протече т.нар октопод.. /онази пластмаса дето влизат всички маркучи/
След като я смених, видимо падна температурният режим на мотора, както и маркучите вече са осезаемо по-меки..
На предишният бях пробил по-голям отвор за обезвъздушаването.. но сагата не започна от там.
Така, че Макси
-Твърди ли са маркучите... /повече от нормално/
-С вода ли си или с антифриз+вода?
Махни термостата за проба. .и виж дали ще качва такива температури..
Ако да.. пробвай да сложиш нов октопод ---- 18 кинта е
 вече имам опит в смяната му..
 вече имам опит в смяната му..  
ХАХА сега прочетох нормално..
Пробвай с друг термостат.. МАрката е Wahler /дано съм го улучил/ не взимай Behr...бъгави са.!!!
Ако можеш наистина да премериш с нещо независимо.. ?
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ХИ ХИ сега и лекторски ще искаш...wili98 написа:Лекция:
-без термостат показва 80 градуса
-таралежа/октопод
 каде го взе за 18 лева?щот на мен ми предлагаха един за 25 ама повече от година казаха че няма да издържи...инак имали за 80 ма гаранция нъцки.
 каде го взе за 18 лева?щот на мен ми предлагаха един за 25 ама повече от година казаха че няма да издържи...инак имали за 80 ма гаранция нъцки.
инак за маркучите незнам,ще премеря с външен термометър пък може и да не пипам нищо повече.
-а и със антифризо-вода съм,след смяната му налях 2л антифризец та са и на северния може да се ходи...
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Maks написа:... каде го взе за 18 лева?щот на мен ми предлагаха един за 25 ама повече от година казаха че няма да издържи...инак имали за ...
Авто+ 22 лв с отстъпка -> 8
Сагата му, е че трябва да се подложат гайки за закрепване на термостата, щото се навинтват в пластмаса, и тя изпуска.. /вече изпуснало и сълзи/ а и не можеш да стегнеш читаво.. утре с гайки..
Само ако ще го правиш, си вземи нови уплътнения за датчиците.. стотинки са...

- _HighVoltage_
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
90 градуса нормална работна температура ли са? Преди няклоко дни ивмах проблем с термостата на път за Полвдив. Стана точно като по филмите, прегря, водата кипна и  излезе пушек от капака. Аварийно стигнах до някакъв пишман-сервиз. Сменихме термостата(с Behr), но без фланеца. Резултат нулев. Само дето и новия термостат замина. Ядосах се и стигнах някак си до сервиза на VW в Стара Загора. Там го оправиха като хората(..само дето откриха други по-сериозни проблеми с двигателя). С новия термостат колата държи 90 градуса, без значение градско или извънградско. Притесняваме това, че преди на градско беше 90, а извънградско заради въздушния поток температурата падаше към 70 и много ми харесваше така. Тези постоянни 90 градуса ме притесняват.
			
									
										
						- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
_HighVoltage_ написа: Тези постоянни 90 градуса ме притесняват.
Ами спри да се притесняваш, това е целта.
Термостата работи коректно и винаги държи постоянна темперетура.
_HighVoltage_ написа:а извънградско заради въздушния поток температурата падаше към 70 и много ми харесваше така
Това положение не е за харесване, доста хора посмениха термостати за да избягат от него.
100 градуса
термостата затваря единия кръг,а датчика на перката е на другия,така че е нормално което се е получило.смени термостата само с немски-84градуса и всичко ще се оправи
			
									
										
						Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта
 
			    
  



