Ключа с който паля е топъл
- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Ключа с който паля е топъл
Днес забелязах,че като извадя ключа с който паля от патрона до волана е топъл.Нямам проблем с подгряването или стартер.Повече топъл е на върхът на ключа. От два дена пускам сутрин парното,възможно ли да е от него или лоши ел.контакти в контактният ключ?Нормално пали и не гасне.
Re: Ключа с който паля е топъл
И моя е топъл, дори пари бих казала...за пръв път като го установих се бях втресла доста, интересното е, че не винаги е топъл, а само понякога..и на мен ми е интересно от какво е това и дали е нормално..
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Ключа с който паля е топъл
Слаба връзка някъде най вероятно на клемореда.
Не е добра тази температура. Отстранете проблема, за да не се поразтопят разните пластмаски...
Не е добра тази температура. Отстранете проблема, за да не се поразтопят разните пластмаски...
- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: Ключа с който паля е топъл
Проблема решен 12лв. нов клеморед.
1.Отзад на волана с шестограм се развиват 2бр.болтове и пада airbag.
2.С гедоре 24мм се развива гайката и се вади волана.
3.откачат се 4бр.букси мигачи,къс,дълги,чистачки
4.развиват се 3бр.винчета и "щракалките" за мигачите и чистачките пада.
5.издърпва се буксата на контактинят ключ.
6.Развива се винтче с никаква форма от страна и под мигачите.
7.Сваля се жабката на предпазителите.
8.Сваля се кората под предпазителите държи се на два винта.
9.Развих един болт с медна гайка и освободих пръта.
Много е кофти мястото за развиване.При освобождаването изпадна тази пружина
1.Отзад на волана с шестограм се развиват 2бр.болтове и пада airbag.
2.С гедоре 24мм се развива гайката и се вади волана.
3.откачат се 4бр.букси мигачи,къс,дълги,чистачки
4.развиват се 3бр.винчета и "щракалките" за мигачите и чистачките пада.
5.издърпва се буксата на контактинят ключ.
6.Развива се винтче с никаква форма от страна и под мигачите.
7.Сваля се жабката на предпазителите.
8.Сваля се кората под предпазителите държи се на два винта.
9.Развих един болт с медна гайка и освободих пръта.
Много е кофти мястото за развиване.При освобождаването изпадна тази пружина
Последна промяна от KASPARIAN на Съб 01 окт 2011 9:40, променено общо 1 път.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Ключа с който паля е топъл
Напиши още едно мнение колега и закачи снимките.
Самия клеморед се монтира както е бил оригиналния ? Или има някакво побългаряване както при пасата (троши се стария клеморед и новия се връзва със свинска опашка) ?
Днес обърнах внимание че и моя ключ е леко топъл ...
Самия клеморед се монтира както е бил оригиналния ? Или има някакво побългаряване както при пасата (троши се стария клеморед и новия се връзва със свинска опашка) ?
Днес обърнах внимание че и моя ключ е леко топъл ...
- KASPARIAN
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 28 сеп 2011 8:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia 1,9D
Re: Ключа с който паля е топъл
Клемореда си пасна добре има едно малко винче което го държи, за което ти трябва тънка кръстата отверка.Развиваш го и го дърпаш.Преди това трябва да извадиш целия прът за това.
Най-трудното е при вкарването на пръта е слагането на пружината.
Много важно е да се запомни положението на волана. Преди да се откачи пръта се завъртва така че болта и гайката да са удобни за сваляне/ 2бр. гаечни 13/.Внимавай с лентовия кабел на възглавницата.
Цялата работа ми отне 1 час.
Ефект от новия клеморед е че веднага ми се включва подгряването,на стария трябваше на третия път сутрин да включи. Според мене ключа не може да е топъл от клемореда,при толкова желязо да се нагрее така клемореда трябваше да се е "разтекъл" по патрона.По вероятно е от слънцето но не съм забелязал преди.
Най-трудното е при вкарването на пръта е слагането на пружината.
Много важно е да се запомни положението на волана. Преди да се откачи пръта се завъртва така че болта и гайката да са удобни за сваляне/ 2бр. гаечни 13/.Внимавай с лентовия кабел на възглавницата.
Цялата работа ми отне 1 час.
Ефект от новия клеморед е че веднага ми се включва подгряването,на стария трябваше на третия път сутрин да включи. Според мене ключа не може да е топъл от клемореда,при толкова желязо да се нагрее така клемореда трябваше да се е "разтекъл" по патрона.По вероятно е от слънцето но не съм забелязал преди.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта