Всичките Фолксвагени на едно място

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
deepd
Мнения: 78
Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
Автомобил: Golf VII
Двигател: CLHB - 2015
Местоположение: BG / Шумен

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот deepd » Съб 02 мар 2024 9:04


Petrolhead написа:приключения с голфа.

оказа се, че голфовете със старт-стоп не си зареждат акумулаторите до край и си палят генераторите основно, когато колата се движи по инерция. уж пестят гориво, защото генератора не товари матора, когато е под товар, но за да може да рекуперира винаги, когато караш по инерция и за да не презареди батерията, държи акумулатора незареден.

Всичко би било ОК и нямаше да му обърна внимание, ако не беше още един забавен момент...
...
та така, голф 7 е направо хибрид, ако даваш газ, няма ток за теб, ако караш много по инерция, само тогава заслужаваш зареден акумулатор


Наскоро трябваше да сменя най-обикновен акулуматор 60Ah, сложен от предишния собственик поради това, че често изписваше, че се нуждае от допълнителна енергия и не заработваше старт стоп системата, както и по-често регенерираше. Смениха го с нов EFB 70AH и нещата заспаха освен едно нещо. След като минах 40 км след смяната, за да се прибера, след няколко дена паля и не пали от раз и чак след 3-4 секунди въртене, викам си как може нов акулуматор уж и си викам явно от студа(беше около 0 градуса). Пак отиване и връщане (80 км) до града и пак същата история. Случи се така, че пристигна джаджата с волтметър на запалката и вече можех да следя напрежението при второто каране и забелязах как при скорост нанадолнище дига 14.8в при отпуснат педал :scare3 .След това се зачетох за Bluemotion а то включвало и рекуперацията, заедно със старт-стоп системата. Тъй като в тия 40 км има дълги разстояния с лек наклон надолу няколко км, които може да се минат с ППХ, а не с пета скорост примерно и нали да пазим природата уж и да пестим от горивото, а то се оказа, че тогава няма зареждане и затова втория път няма палене сутринта. Преди да се обадя на сервиза сменил акулуматора се наложи дълго разстояние да карам (над 1000км), та чак след това и... Вече имах зареден акулуматор и наистина се държат като хибриди. Така,че едно наум с тия нови технологии с BMS-та и ECU-та. А за старт-системата тия софтуерни гимнастики съвсем не ми допаднаха и си купих модула за 10$, че когато ми се прииска да си мога да го включвам и да се запамети положението до следващия старт.

Малко офф:
Petrolhead написа:
...тамагочито на Carly...

Щом има тамагочито трябва да има и песента на Carly - https://www.youtube.com/watch?v=954nbQJAREs




Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Сря 27 мар 2024 18:45


в дъжда поне изглежда ок
Прикачени файлове
IMG_7327.jpeg
IMG_7330.jpeg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6244
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 27 мар 2024 21:03


Гръм е!!!


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Чет 16 май 2024 16:32


горкото кади след 11 години и 225к километра на метан се поразтропа.
освен красотата от снимките, буталата се клатят в цилиндрите.
чакаме нови оригинални бутала и сме обратно в строя
Прикачени файлове
IMG_7402.jpeg
IMG_7401.jpeg
IMG_7400.jpeg
IMG_7399.jpeg


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13340
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 16 май 2024 19:25


Интересно, нагар има повече по всмукателните клапани. Стандартен размер бутала ли ще слагате?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12099
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 17 май 2024 7:35


Доста масълце е поизгорило


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пет 17 май 2024 13:40


буталцата се оказаха съвсем не евтини 609 лева броя
Прикачени файлове
IMG_7415.jpeg


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пет 26 юли 2024 8:54


продължаваме с борбата наречена каране на стари автомобили.
оказа се че R голфовете обичат да развиват навика да изпушват синьо при топъл старт.
проблемът най-често е клапанът на картерната вентилация и отлаганията по всмукателния колектор. не е болка за умиране, може да се кара така години, но ме дразни.
та започнахаме да се лекуваме, първо малко бардалска добавка за почистване на гняста. помага, намали малко дима.
следва да сложа новия клапан, само да стигна до него.

междувременно се оказа, че ми чукат накладките, зловещо. пак широко срещан проблем. всичките афтърмаркет накладки са с малко по-малки основи от оригиналните, а супортите с времето се износват и резултатът е че накладката успява да се движи нагоре/надолу при спиране. поизлекувах ги с някакви подложки от неясно какво, но засега сме добре


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6244
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 26 юли 2024 10:43


Слага се двойнолепяща лепенка между накладката и буталото/супорта. TRW не чукат , пробвано


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пет 26 юли 2024 16:40


хитро, ще пробвам


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пон 29 юли 2024 17:08




ей така си димим. само при топъл двигател, на студено сме топ


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8941
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот samo_pechka » Пон 29 юли 2024 21:16


Petrolhead написа:горкото кади след 11 години и 225к километра на метан се поразтропа.
освен красотата от снимките, буталата се клатят в цилиндрите.
чакаме нови оригинални бутала и сме обратно в строя

:eek
Какво стана с кадито?
Само за инфо - как беше с разхода на масло преди ремонта?


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пон 29 юли 2024 22:19


Пърпори си. Няма грижи.

Преди харчеше масло само при продължително каране на високи обороти. В най-лошия случай около литър на 10к, но ако не излизаше от града, разхода на масло беше пренебрежим


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот dobrin » Пон 29 юли 2024 22:33


Petrolhead написа:ей така си димим. само при топъл двигател, на студено сме топ

Е ти това как точно го видя ... то за мен е едва забележимо ...


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичките Фолксвагени на едно място

Мнениеот Petrolhead » Пон 29 юли 2024 22:46


Айде сега, нали сме чалнати голфаджии, всичко забелязвам



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 25 госта