Petrolhead написа:приключения с голфа.
оказа се, че голфовете със старт-стоп не си зареждат акумулаторите до край и си палят генераторите основно, когато колата се движи по инерция. уж пестят гориво, защото генератора не товари матора, когато е под товар, но за да може да рекуперира винаги, когато караш по инерция и за да не презареди батерията, държи акумулатора незареден.
Всичко би било ОК и нямаше да му обърна внимание, ако не беше още един забавен момент...
...
та така, голф 7 е направо хибрид, ако даваш газ, няма ток за теб, ако караш много по инерция, само тогава заслужаваш зареден акумулатор
Наскоро трябваше да сменя най-обикновен акулуматор 60Ah, сложен от предишния собственик поради това, че често изписваше, че се нуждае от допълнителна енергия и не заработваше старт стоп системата, както и по-често регенерираше. Смениха го с нов EFB 70AH и нещата заспаха освен едно нещо. След като минах 40 км след смяната, за да се прибера, след няколко дена паля и не пали от раз и чак след 3-4 секунди въртене, викам си как може нов акулуматор уж и си викам явно от студа(беше около 0 градуса). Пак отиване и връщане (80 км) до града и пак същата история. Случи се така, че пристигна джаджата с волтметър на запалката и вече можех да следя напрежението при второто каране и забелязах как при скорост нанадолнище дига 14.8в при отпуснат педал

Малко офф:
Petrolhead написа:
...тамагочито на Carly...
Щом има тамагочито трябва да има и песента на Carly - https://www.youtube.com/watch?v=954nbQJAREs