 
 И малко кабелна "порнография"
 
 

 
  
 

 229mm супорта се захваща директно за шенкела с 2 болта. Сега скоро ще сглабям моста и спирачния сетъп отзад и се чудех като захвана шенкела за моста, после с 5те болта се захваща предпазната ламаринка нали така ?
 229mm супорта се захваща директно за шенкела с 2 болта. Сега скоро ще сглабям моста и спирачния сетъп отзад и се чудех като захвана шенкела за моста, после с 5те болта се захваща предпазната ламаринка нали така ?










 
  Старая се да правя каквото и както мога, но за жалост времето не ми е достатъчно, за да работя повечко по колата, а и не само времето е фактор за това...
  Старая се да правя каквото и както мога, но за жалост времето не ми е достатъчно, за да работя повечко по колата, а и не само времето е фактор за това... 



 .Продължавай в същия дух.
 .Продължавай в същия дух. 
  
 













 
 








 Ще се пясъкоструят и след това ще се боядисат, но подробностите ги оставям когато джантите се върнат в мои ръце, а снимковият материал ще проговори достатъчно.
  Ще се пясъкоструят и след това ще се боядисат, но подробностите ги оставям когато джантите се върнат в мои ръце, а снимковият материал ще проговори достатъчно.





 Намери се и част от инсталация за подгрева на седалките, та и тя е положена под мокета.
  Намери се и част от инсталация за подгрева на седалките, та и тя е положена под мокета.









 Аз също по нататък бих се захванал с подобен проект (разбира се като разчитам на технически грамотни хора) но за сега ме спира липсата на гараж - а едно изцяло реставриране на автомобил , който ще стои на улицата е безмислесно за мен. Полагам доста усилия да я запазя що годе в прилично състояние предвид факта че вече 11 години  е без гараж, но определено от тази тема вече ще имам много идеи какво би могло да се направи и по моята кола за вбъдеще , така че ще я следя! За сега събирам   на едно място много запазени почти чисто нови части , които най-често и бързо се амортизират и които след още десетина години ще се намират трудно и все по-рядко , последното с което се сдобих е почти чисто нов волан - същия модел като моя, но в перфектно здраве с перфектен релеф и отливки отсякъде еднакъв без охлузвания грам - за сравнение моя е изгладен изцяло от външната страна и се огъва като дъвка на някои места и то при положение, че е бил винаги с предпазен калъф, но годините и километрите си казват думата , все пак мисля всички части,които съм събрал да ги сложа на 30 годишния юбилей на колата като се надявам до тогава да се снабдя и с гараж - тоест след 5,6 години
 Аз също по нататък бих се захванал с подобен проект (разбира се като разчитам на технически грамотни хора) но за сега ме спира липсата на гараж - а едно изцяло реставриране на автомобил , който ще стои на улицата е безмислесно за мен. Полагам доста усилия да я запазя що годе в прилично състояние предвид факта че вече 11 години  е без гараж, но определено от тази тема вече ще имам много идеи какво би могло да се направи и по моята кола за вбъдеще , така че ще я следя! За сега събирам   на едно място много запазени почти чисто нови части , които най-често и бързо се амортизират и които след още десетина години ще се намират трудно и все по-рядко , последното с което се сдобих е почти чисто нов волан - същия модел като моя, но в перфектно здраве с перфектен релеф и отливки отсякъде еднакъв без охлузвания грам - за сравнение моя е изгладен изцяло от външната страна и се огъва като дъвка на някои места и то при положение, че е бил винаги с предпазен калъф, но годините и километрите си казват думата , все пак мисля всички части,които съм събрал да ги сложа на 30 годишния юбилей на колата като се надявам до тогава да се снабдя и с гараж - тоест след 5,6 години   ,а от мен успех и най-важното е, че наливаш време ,пари и средства в качествен автомобил!
 ,а от мен успех и най-важното е, че наливаш време ,пари и средства в качествен автомобил!Потребители, разглеждащи този форум: kazakstaneca и 39 госта