Отдавна не бях писал, ама то от работа не остава време
Успоредно с всички други простотии, които се правят по колата (правят май е силно казано) се занимах и със съживяването на климатика, че положението вече беше трагично. Лагера на ролката на компресора е сменен както и самата ролка е припасната, а компресора е напълнен с масло за фреон 134-ка. Заех се и с рециклирането на тръбите, а която не може да се оправи ще се направи
Видях се в чудо с развиването на тръбите, които отиват към купето и по-точно развиването им от алуминиевата плочка. Самите тръби от ръжда бяха спекли в накрайниците си и понеже са захванати за планка към бомбето, се наложи да отрежа първо тръбите и след това чрез раздвижен ключ за контра и киснене с WD-40 нещата се случиха без поражения по плочката и тръбичките, които влизат в купето към парното. В сервиза за климатици, в който закарах компресора, а предходния ден погледнаха и колата, силно се съмняваха че ще я направя тая работа сам, бе те и компресора не искаха да вземат, ама айде... ("Е*ал съм му майката на тоз' дето ми е казал, че не мога" - стара българска закана)
Ето малко снимки, стига съм словоблудствал:

Методиката ми е следната - минаване с телена четка, после ръждопреобразувател и след няколко часа 2-3 тънки слоя цинков спрей...




Възползвах се от момента да сменя и трите ремъка (хидравлика и водна помпа, компресор климатик и алтернатор). Ангренажа е бутан преди 5-10к, така че него няма да го пипам.

Имах още малка занимавка и с Recaro-то, но скоро може и да не се претапицира, че авоарите пак отлетяха като пойни 'фтички на топло, а и още не съм намерил подгрев...


Направих и кабелите за основите с все оригинални букси:



Почнах да правя и стойките за копчетата за реглажа, както казах по-горе от алуминий:



Още са на никъде, но ще станат в скоро време... Има да изрежа шаблон и за пасажерската седалка, да се огъне и той и вече двете да се заварят където не подлежеше на огъвка, да се изшлайфат и вече ще се реши по-натам как и с какво ще ги "покрия"
Междувременно и с джантите се занимах



Бял цинк:

Едната джанта притърпя лека заварка:




Капачките вече са на шприц:

Джантите вече са в сигурни ръце

Ще се пясъкоструят и след това ще се боядисат, но подробностите ги оставям когато джантите се върнат в мои ръце, а снимковият материал ще проговори достатъчно.
Пристигна и така чаканият тройник за пръскалките на фаровете и вече системата е на 90 процента завършена:

Зад тройника се подава и една нова тръбичка за антифриза с 4 щуцера, че моята от корозия не знам кога ще ме остави на пътя, та с това ще последва и смяна на антифриза.. Миии за сега толкУз