Ами бях наранил кабела на 1-ви цилиндър докато слагах двигатела. Мислех си, че ще е от него и купих нови кабели.
Нямах ключа за вадене на лулите и трябваше да свалям колектор за да сменя кабелите.
Обаче се оказа, че не е от кабелите. Прекъсването си остана, че стана и по-зле.

Един цилиндър се губеше. Почнах да вадя кабелите от бобината един по един докато колата рабитеше и се оказа, че не подава искра на 6-ти цилиндър.

Айде и нова бобина.
След като я сложих на първото палене беше добре и излизам на пробно кръгче. И пак ту са всичките цилиндри ту се губят.

Почна се едно мислене, чудене, ровене из форуми, преглед на всички букси, кабели, пръскане с контактен спрей. Остана само една връзка да проверя, между комутатора и бобината. Ама викам няма как да е от там то бобината с комутатора си вървят комплект нови. Надигнах пластмасата дето закрива връзката и гледам не са затегнали гайките.

Стегнах ги и всичко заспа. Снега се беше се стопил вече и усмивката след пробното кръгче вече наистина беше голяма.

- За ейтея гайки става въпрос. Самоче на чисто новата бобина.