Пасат б5, кой е най добрият и защо?
-
respekt86
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
stefan4o
Въпросът ми е сериозен между другото 
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Смяташ ли, че човек на място ще ти каже "тая и тая кола са много здрави, купи си такава". Реално погледнато като става реч за 10+ годишни коли каква е гаранцията, че на теб няма да ти се падне куцата бройка?
- vladko33
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 15 окт 2008 9:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Аз имам предвид по-нов автомобил- до около 2008. Тук не коментираме цени, а качество на изработка. Аз ако имах компетенциите да кажа кое защо не става, бих си отговорил сам и на въпроса кое и защо става.
- stefan4o
- Мнения: 19340
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Какво качество на изработка да коментираме? Не е нужно да си кой знае колко компетентен за да видиш, че днешните автомобили се правят колкото да изкарат срока на гаранцията си (мисля, че човекът, от когото чакаш отговор сподели защо кара Б3 все още - със сигурност не е заради това, че не може да си купи по-нова). В случай, че не ти е правило впечатление... Имам спомен, че в няколко теми във форума е засегнат този аспект. Качествените в истинския смисъл на думата достъпни за масовия потребител коли отдавна вече са претопени или полека-лека изчезват. Всеки от нас знае поне 2-3 такива автомобила.
- samo_pechka
- Мнения: 9076
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Тук Стефан е прав . И аз съм споменавал в други теми ,че вече го няма желаното качество .Масово след 97' (с малки изключения след 2000'-01') - колите са със "заложено" разваляне след "определен" период
- да речем годините гаранция + 2-3 години горница,ако ще да си съдерете задника от поддръжка ! И не напразно да речем мн възли са така направени ,че се сменят в комплект с някой дооста скъп
и щеш не щеш - кешиш кат' поп или , ако си с пари - нова от магЪзина 
- да речем годините гаранция + 2-3 години горница,ако ще да си съдерете задника от поддръжка ! И не напразно да речем мн възли са така направени ,че се сменят в комплект с някой дооста скъп
и щеш не щеш - кешиш кат' поп или , ако си с пари - нова от магЪзина - feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Ама прави се така с цел...Защо да се влагат скъпи материали в изработката,като след 5-8 години,било то електроника,коли и каквото и да е друго,ще бъде морално остаряло ? Защо да изработиш примерно един лаптоп от материали,с които ще работи 20 години безпроблемно,като след 5 години,вече ще е слаб за всичко,което излиза.Колите по същия начин-с тия изисквания и прочие,не отговарят на съвременността.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Подкрепям колегата ZFA, аз също не бих си купил такъв автомобил. Абсрахирам се от размера на купето, на мен лично не ми трябва толкоз голяма кола, ала това да ти се извади ябълката на шарнира в движение - ужас! Все едно е Москвич, на него се вадеха накрайниците, или Жигули с фалшиви шарнири!
За тези пари има доста качествени коли, които не бъркат толкоз дълбоко в джоба. Както отбелязе мой познат, собственик на Пасат - Не върви на нафта, а на дюзи!
За тези пари има доста качествени коли, които не бъркат толкоз дълбоко в джоба. Както отбелязе мой познат, собственик на Пасат - Не върви на нафта, а на дюзи!
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
feikot написа:Ама прави се така с цел...Защо да се влагат скъпи материали в изработката,като след 5-8 години,било то електроника,коли и каквото и да е друго,ще бъде морално остаряло ? Защо да изработиш примерно един лаптоп от материали,с които ще работи 20 години безпроблемно,като след 5 години,вече ще е слаб за всичко,което излиза.Колите по същия начин-с тия изисквания и прочие,не отговарят на съвременността.
Потребителската електрона е друго нещо, да не говорим за компютрите
Иначе и на мен ми прави впечатление, че автомобили след 2000-2002'ра са много нежни. И аз се хванах на хоро с една Б6'ца
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
До тук всеки казва че тази или онази кола не става, защото не си заслужавала и се чупела мого и т.н. Никой не каза поне един автомобил който си заслужава. Хайде споделете кой автомобил си заслужава парите и не се чупи (стана ми ужасно интересно) 
- samo_pechka
- Мнения: 9076
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
feikot написа:Ама прави се така с цел...Защо да се влагат скъпи материали в изработката,като след 5-8 години,било то електроника,коли и каквото и да е друго,ще бъде морално остаряло ? Защо да изработиш примерно един лаптоп от материали,с които ще работи 20 години безпроблемно,като след 5 години,вече ще е слаб за всичко,което излиза.Колите по същия начин-с тия изисквания и прочие,не отговарят на съвременността.
Чакай сега...ние не говорим за лаптоп , но и за него имам някоя и друга мисъл: Масовия потребител за какво го ползва. ...Познахте сърфиране,чатене и гледане на филмчета.Какво толкоз ще е по-напредничав, след като се знае за какво се ползва масово.Вече за определен кръг...там е друго - винаги ще има предложения за тях. Батерията му е с "ресурс" -мине "определен" брой цикли на заряд и..край, айде нова.Въпреки,че не е нормално това и могат да изкарат поне двойно,но това ще е "нежелано"
Отклоних се доста
За колите- ами те и преди,сега,и след години ще са на четири гуми
в момента има обаче коли изцяло по мех .път постигнати Евро 5 стандарти .А сега де ?! Просто с електроника се постигат неща ,които с механика са нежелани .А именно : големи печалби , определен живот/заложен ресурс. Така се "подхранва" и насажда един консуматорски тертип у хората и видиш ли ,това е морално остаряло - прийоми от реклами колкот' щеш
Предполагам ,че не само на мен ми се ще едно морално остаряло Рено Алпин , или някоя 911-ка ,или пък еНо Дефендърче в гаража
пък нека са морално остаряли 
dlug написа:До тук всеки казва че тази или онази кола не става, защото не си заслужавала и се чупела мого и т.н. Никой не каза поне един автомобил който си заслужава. Хайде споделете кой автомобил си заслужава парите и не се чупи (стана ми ужасно интересно)
Такъв дет' не се чупи няма .Всичко е компромиси
но е вярно ,че има някои, които се чупят в пъти повече от другите .- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Сега ако трябва да купувам Ауди А4 или Пасат Б5,бих взел Пасат Б5 1,9ТДИ 90кс и да е задължително комби.
Искам да е с климатик и ел.стъкла,друго не ми трябва.
Пасата е с по-добри седалки и по голям обем в купето.
Фаровете на Пасата са по-добри
Единственото нещо,което ми харесва на Ауди А4,е това,че е заоблено и ми напопмня на Ауди 80.
Ако имаше кола,която от вътре като Пасат Б5,а отвън като Ауди А4......
Искам да е с климатик и ел.стъкла,друго не ми трябва.
Пасата е с по-добри седалки и по голям обем в купето.
Фаровете на Пасата са по-добри
Единственото нещо,което ми харесва на Ауди А4,е това,че е заоблено и ми напопмня на Ауди 80.
Ако имаше кола,която от вътре като Пасат Б5,а отвън като Ауди А4......

-
respekt86
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 10 яну 2013 15:09
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: aft
- Местоположение: Ст. Загора
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Че на Аудито к'во му е на интериора?!
- samo_pechka
- Мнения: 9076
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Явно за по-големия кат' размер салон става въпрос , а не точно за интериора му 
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Малко Аудита съм видял със седалки примерно,които да не хлопат.
И много ме дразни това,че ръчката от Ауди 80 е по същия начин за фаровете.
В Пасата се чувстваш,сякаш е по-широко покрай теб.
Голям фен съм на Ауди,но някои неща много ме дразнят.
При двете колки,Пасат и Ауди има голям недостатък,ако караш без кора под двигатреля,подкалниците си заминават
Мен ме дразнят малките неща в колите.
При Пасат още не мога да свикна с това ел.заключване,което щрака много гадно всеки път.
Проблемните микроключета в ключалките .... при Пасат са гадост.
Ако си изгубиш ключа,Аудито се отваря лесно с тел,а при Пасат не се получава
По външен вид Аудито бие Пасата,но ако вземем най-ниско оборудване(базово)на Ауди и Пасат,Пасата ще е по-добър,като изпълнение.
При Пасат фаровете потъмняват,понеже са от пластмаса,но след хубаво полиране стават супер.
Друго което забелязвам,през зимата на доста Аудита,ножовете на предните брони липсват.
И двете коли си имат + и - може да изпишем 100 страници и накрая темата пак ще се заключи,защото ще се повтаряме и повтаряме,и пак някой ще почне да се заяжда.
И много ме дразни това,че ръчката от Ауди 80 е по същия начин за фаровете.
В Пасата се чувстваш,сякаш е по-широко покрай теб.
Голям фен съм на Ауди,но някои неща много ме дразнят.
При двете колки,Пасат и Ауди има голям недостатък,ако караш без кора под двигатреля,подкалниците си заминават
Мен ме дразнят малките неща в колите.
При Пасат още не мога да свикна с това ел.заключване,което щрака много гадно всеки път.
Проблемните микроключета в ключалките .... при Пасат са гадост.
Ако си изгубиш ключа,Аудито се отваря лесно с тел,а при Пасат не се получава
По външен вид Аудито бие Пасата,но ако вземем най-ниско оборудване(базово)на Ауди и Пасат,Пасата ще е по-добър,като изпълнение.
При Пасат фаровете потъмняват,понеже са от пластмаса,но след хубаво полиране стават супер.
Друго което забелязвам,през зимата на доста Аудита,ножовете на предните брони липсват.
И двете коли си имат + и - може да изпишем 100 страници и накрая темата пак ще се заключи,защото ще се повтаряме и повтаряме,и пак някой ще почне да се заяжда.

- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Пасат б5, кой е най добрият и защо?
Тука голяма седянка, голямо надговаряне станало 
Е..и аз карам Б5.5 около 6 години май че, преди него имах Б4 (2 години), преди него Б3 (3 години), преди него Фиат регата (4 години)
Няма смисъл да се карате. Вярно казва zfa, но е и вярно че всички коли се развалят- най-вече старите
Аз купих моя Б5.5 когато беше на 2 години - аха да го навърши и беше на около 280 000 км
Докато да стане на 6-7 години- тогава почнаха проблемите... и да чукна на дърво все още нямам пипано по мотора нищо.
според мен:
1. Най най - рано се разваля Климатроника (клапите) и тука zfa запрята ръкави
2. Междувременно - ако не се поглежда от долу периодично - може да се наложи да се смени каре - заради скъсан маншон;
3. Ако се кара зимата в много сняг и лед- със сигурност ще има проблеми с пластмасите и корите отдолу- и особенно отпред муцуната...
4. Акумулатора издъхва и той на 7-8 година,
5. Някоя брава може да те сюрпризира даже и преди 7-та година;
Виж и тази тема: viewtopic.php?f=6&t=321819&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B0
Въпреки че става дума за Б5.5, смятай го почти същия като Б5, има само малки разлики в купето и моторите...
Е..и аз карам Б5.5 около 6 години май че, преди него имах Б4 (2 години), преди него Б3 (3 години), преди него Фиат регата (4 години)

Няма смисъл да се карате. Вярно казва zfa, но е и вярно че всички коли се развалят- най-вече старите
Аз купих моя Б5.5 когато беше на 2 години - аха да го навърши и беше на около 280 000 км
Докато да стане на 6-7 години- тогава почнаха проблемите... и да чукна на дърво все още нямам пипано по мотора нищо.
според мен:
1. Най най - рано се разваля Климатроника (клапите) и тука zfa запрята ръкави
2. Междувременно - ако не се поглежда от долу периодично - може да се наложи да се смени каре - заради скъсан маншон;
3. Ако се кара зимата в много сняг и лед- със сигурност ще има проблеми с пластмасите и корите отдолу- и особенно отпред муцуната...
4. Акумулатора издъхва и той на 7-8 година,
5. Някоя брава може да те сюрпризира даже и преди 7-та година;
Виж и тази тема: viewtopic.php?f=6&t=321819&hilit=%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B0
Въпреки че става дума за Б5.5, смятай го почти същия като Б5, има само малки разлики в купето и моторите...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта