Здравейте,
В момента обикалям и се оглеждам за Passat B7 с фабричния метан, но установих че само на 1.4 го слагат. Та има ли някой такава бройка - с автоматичната кутия.
Като цяло добра идея ли е? Какви са слабите страни на този двигател, изобщо има ли душа дето се вика? За какво да внимавам при огледа?
Благодаря предварително
Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
-
- VW експерт
- Мнения: 13354
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
Може да разпиташ таксиметровите шофьори.
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
Според мен , това е поредното потвърждение , че колите се правят "да изкарат гаранцията " . Много коне от малка кубатура и то на голямо купе. Зависи и как е карано и гледано , но е много вероятно да търси къде да умре. Риска е голям и аз не бих си го причинил .
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
Има с автоматична кутия.
Имаме инфо в тази тема: viewtopic.php?f=87&t=351825&start=30
Имаме инфо в тази тема: viewtopic.php?f=87&t=351825&start=30
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
бат рамбо написа:Според мен , това е поредното потвърждение , че колите се правят "да изкарат гаранцията " . Много коне от малка кубатура и то на голямо купе. Зависи и как е карано и гледано , но е много вероятно да търси къде да умре. Риска е голям и аз не бих си го причинил .
При мен е на 197хил, на макси кади лайф четвърта серия,не съм имал проблеми за този пробег,както и предишният му собственик,не мисля че е пренадут агрегат 110 к.с.,доволно си набира и подържа 140-150 магистрално ,разход около 5 кг/100 смесено.
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
Аз мислех , че е 150 кс. Щом е 110 кс. е поносимо. Но пък не са ли малко за това купе? Защото то и с двигател 1.2 можеш да караш с 120-130 но при изпреварване.... Не споря , просто такова ми е мнението.
П.С.
Абе то пък така ще си по-внимателен[emoji3][emoji106]
П.С.
Абе то пък така ще си по-внимателен[emoji3][emoji106]
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
за различни мотори говорите, на б7 1.4 тси (ecofuel) с метан е 150 коня CDGA
на кадито е 1.4 tsi (tgi) 110 коня, но не му знам кода, като по-старите кадита с метан също са 110 коня, но там двигателя е 2.0
на кадито е 1.4 tsi (tgi) 110 коня, но не му знам кода, като по-старите кадита с метан също са 110 коня, но там двигателя е 2.0
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
150 к.с. мисля,че са на пасат и голф,липсват ми тези 40 к.с.,но целта е да се транспортират 700-800 кг,на възможно най-ниска цена,кадито е ненадминато в това.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:24
- Автомобил: Passat 7
- Двигател: Cdga 2012
- Местоположение: София
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
Здравей,
Имам такъв Passat с ръчна кутия. Автомобилът е страхотен.Карам го вече 25000 км.,никакви проблеми. Много добър двигател .Не харчи масло.Има добра динамика. Карал съм почти всички дизели на Пасат и мисля че метановия двигател е страхотен. Като динамика според мен отговаря на 110 к.с. дизел.Автомата е само седем скорости и отзивите са че е ненадежден. Според мен въпрос на обслужване. ..Мотора е с верига (евтина).Съединителя на ръчната кутия е едномасов (евтин). Нямат ДПФ (един проблем по малко). Задължителна смяна на масло на 15000км. ..Препоръчвам с две ръце. ..Успех!
Имам такъв Passat с ръчна кутия. Автомобилът е страхотен.Карам го вече 25000 км.,никакви проблеми. Много добър двигател .Не харчи масло.Има добра динамика. Карал съм почти всички дизели на Пасат и мисля че метановия двигател е страхотен. Като динамика според мен отговаря на 110 к.с. дизел.Автомата е само седем скорости и отзивите са че е ненадежден. Според мен въпрос на обслужване. ..Мотора е с верига (евтина).Съединителя на ръчната кутия е едномасов (евтин). Нямат ДПФ (един проблем по малко). Задължителна смяна на масло на 15000км. ..Препоръчвам с две ръце. ..Успех!
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: Сря 10 авг 2016 13:24
- Автомобил:
- Двигател: BSX
- Местоположение: София
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
Кода на мотора на последните Кадита 1,4 TGI 110 h.p. e CPWA - същия мотор се слага и на GOLF SportWagon -(мисля че същия е и в Октавия G-Tech)
мотор CDGA e в Пасат и Туран
стария метанов мотор е BSX 108 h.p. - е в Кадитата до 2015 г. и Турана до 2011
мотор CDGA e в Пасат и Туран
стария метанов мотор е BSX 108 h.p. - е в Кадитата до 2015 г. и Турана до 2011
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:24
- Автомобил: Passat 7
- Двигател: Cdga 2012
- Местоположение: София
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
При тази кола трябва да се внимава за навременна смяна на масло (на 15 000), регулатор на налягане (рядък проблем,но скъп около 700лв. рециклиран,нов 2000лв.) установява се с произволно преминаване от газ на бензин или компютър, водна помпа, смяна на около 150 000км.(колата изписва грешка и преминава на бензин) цена около 500лв.
Има много добър руски форум. Там има доста информация за този Пасат.
Има много добър руски форум. Там има доста информация за този Пасат.
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
Регулаторът,проблемен ли е при тези модели,мисля че е електромагнитен клапан и проблемът е решен?
- bisito
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон 26 фев 2007 22:00
- Автомобил: VW Pasat B7
- Двигател: CDGA Eco fuel 2012г
- Местоположение: София
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
dtony написа:При тази кола трябва да се внимава за навременна смяна на масло (на 15 000), регулатор на налягане (рядък проблем,но скъп около 700лв. рециклиран,нов 2000лв.) установява се с произволно преминаване от газ на бензин или компютър, водна помпа, смяна на около 150 000км.(колата изписва грешка и преминава на бензин) цена около 500лв.
Има много добър руски форум. Там има доста информация за този Пасат.
Колега може ли линк към руският форум
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 17:24
- Автомобил: Passat 7
- Двигател: Cdga 2012
- Местоположение: София
Re: Мнение за Passat B7 1.4 tsi фабричен метан?
Като цяло не е проблемен. Има няколко отзива в руските форуми за промяна на налягането след регулатора вследствие на износени уплътнения в него. И то на коли над 300 000км.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта