VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колата ми е Пасат 1,8 Т бензин,искам да си проверя турбото.
На връщане от отпуската имаше записана грешка 17964 Ladedruckregelung Regelgrenze unterschritten.
Комшия си купи най-новата версия и следващата седмица е готов да ми помогне, но той няма опит. Аз също.
От тази тема изчетох много коментари, но никакъв план нямам. Най-общо се влиза в engine, после ...?
На връщане от отпуската имаше записана грешка 17964 Ladedruckregelung Regelgrenze unterschritten.
Комшия си купи най-новата версия и следващата седмица е готов да ми помогне, но той няма опит. Аз също.
От тази тема изчетох много коментари, но никакъв план нямам. Най-общо се влиза в engine, после ...?
- messut
- Мнения: 146
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
- Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
- Двигател: AVG 1999
- Местоположение: гр. Кърджали
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ваг Кома ми е версия 17.8.0.1. Скоро закупих Ауди А4 Б7 2.0 тди 170 коня. При свързване с Ваг Кома и тестването изписваше К2- short to ground. Влизаше само в Двигател, Еърбега и Абс контролера. при откачане и закачане на клемата на акумулатора проблема се оправя, но не след дълго пак същия проблем. от какво може да е? Явно някоя система се активира след известно време и заземява К2 линията. Радиото е оригинално. Пробвал съм с откачане на буксата, но не става. При всяка диагностика трябва да откача и закача клемата на акумулатора.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
провери си сноповете с кабели по всички врати. Може да има прокъсани кабели или оголени. Нещо по тях да не работи ?
- messut
- Мнения: 146
- Регистриран на: Сря 12 ное 2014 14:55
- Автомобил: Vw Sharan 1.9 Tdi 110 ps [81 kw]
- Двигател: AVG 1999
- Местоположение: гр. Кърджали
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
По вратите всичко си работи
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Курт Деликуртев написа:... Най-общо се влиза в engine, после ...?
Каруцата е пред коня. Записана ти е ясна грешка с причина. Отстраняваш причината, а не грешката, както се прави масово, караш, ако не пише повече грешки, а не ти харесва, на твой риск гледаш живи данни и фрийзфреймове, ръчкаш... И после пак тук пишеш пост "Проблем..." Това е редът
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Kiofre написа:Отстраняваш причината...
Темата е работа с VAG Com и съм попитал как да си тествам турбото, евентуално Лог файлове!
Ако знаеш как се ползва софтуера пиши!
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Курт Деликуртев написа:Ако знаеш как се ползва софтуера пиши!Kiofre написа:Отстраняваш причината...
Разбира се че знам, на сайта им е описано стъпка по стъпка, чакаш някой да ти превежда ли?
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, за VW Golf 6 , с единият ключ не работи централното
възможно ли е само с VCDS да се синхронизира ?
процедурите с ръчно отключване и контакт не работят.
възможно ли е само с VCDS да се синхронизира ?
процедурите с ръчно отключване и контакт не работят.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
тука някой:
00589 Airbag Igniter 1 ; Passenger Side(N131)
32-00 – Resistance too High
опръскани са буксите по пасажерското място и таблото около жабката с ВД 40, сменена е клемата под седалка на пасажера, грешката седи ???
00589 Airbag Igniter 1 ; Passenger Side(N131)
32-00 – Resistance too High
опръскани са буксите по пасажерското място и таблото около жабката с ВД 40, сменена е клемата под седалка на пасажера, грешката седи ???
- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
peshaka89 написа:опръскани са буксите по пасажерското място и таблото около жабката с ВД 40, сменена е клемата под седалка на пасажера, грешката седи ???
Е как не се научихте, че WD40 е нафта под налягане и е спрей за ръждиви болтове а не за ел. контакти!?
И в случая ако е отстранен проблема, грешката няма да изчезне сама, трябва да се изтрие!Ако не се трие значи проблема не е отстранен!
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Вто 29 сеп 2015 13:14
- Автомобил: Seat-Leon
- Двигател: 1i8-20v-2002-gas-automatic
- Местоположение: Sofia
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
ivan_pop написа:peshaka89 написа:опръскани са буксите по пасажерското място и таблото около жабката с ВД 40, сменена е клемата под седалка на пасажера, грешката седи ???
Е как не се научихте, че WD40 е нафта под налягане и е спрей за ръждиви болтове а не за ел. контакти!?
И в случая ако е отстранен проблема, грешката няма да изчезне сама, трябва да се изтрие!Ако не се трие значи проблема не е отстранен!
Еми пробвал съм, много ясно, това беше първото преди да започна физически ремонти, няма триенката и след тях

- ivan_pop
- Мнения: 823
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Откачи акумулатора и тръгвай по жицата да мериш къде е прекъсването!
- NikolaiBakalski
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 26 авг 2016 5:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Пичове здравейте.Колата е VW Touran 2006-та.
Правя ретрофот от нормален халогенен фар към оригинален ксенон.Ще си спестя левел сензорите.Просто защото смятам,че са ненужни (Колата е с койлове).
Интересува ме как точно да кодирам новите фарове.В момента,при включване на фаровете мигат постоянно (като на бърза светкавица)
Правя ретрофот от нормален халогенен фар към оригинален ксенон.Ще си спестя левел сензорите.Просто защото смятам,че са ненужни (Колата е с койлове).
Интересува ме как точно да кодирам новите фарове.В момента,при включване на фаровете мигат постоянно (като на бърза светкавица)
- Powerplay
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 05 яну 2014 18:29
- Автомобил: VW GOLF III
- Двигател: ABF 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Търся label файл за Digifant 3.2 037 906 024 BE
В clubgti има ама връзката за сваляне е неактивна ..
Назад в темата гледам са качвани файлове за digifant 3.0 , та ако някой има за мене ще е супер
В clubgti има ама връзката за сваляне е неактивна ..
Назад в темата гледам са качвани файлове за digifant 3.0 , та ако някой има за мене ще е супер

-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги! Колата е Пасат б5.5 и проблема е , че когато запаля от няколко дена насам светва абс , есп и индикацията за ръчната спирачка и премигва няколко пъти след което всичко изчезва. Днес това ми се случи и в движение и след около 3-4 сек.
угаснаха . Това излезна на диагностиката
3 Faults Found: 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
35-10 - - - Intermittent
угаснаха . Това излезна на диагностиката
3 Faults Found: 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
35-10 - - - Intermittent
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта