


VAG-COM
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: VAG-COM
Van4ev1 написа:намира го единствено на Com3,a aз съм с USB ???, не трябва ли на usb да го намира?
Трябва да го намира на USB,а не на COM3!Кажи на лично една поща да ти изпратя едно ръководство да го направиш по описания начин!
- avanto
- Мнения: 232
- Регистриран на: Пон 07 яну 2008 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: VAG-COM
На COM3 трябва да ти го намира или на някакъв друг COM порт. Кабела преобразува от usb->com благодарения на вградения чип вътре в кабела.
пп. Иди в Device Manager и виж на Ports (COM & LPT) на кой порт е настроен кабела. Свържи кабела към лаптопа и към колата, дай на контакт пусни софтуера, избери правилния ком порт и дай Тест и после Save.
пп. Иди в Device Manager и виж на Ports (COM & LPT) на кой порт е настроен кабела. Свържи кабела към лаптопа и към колата, дай на контакт пусни софтуера, избери правилния ком порт и дай Тест и после Save.
Re: VAG-COM

- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VAG-COM
Инсталираш програмата,включваш кабела към компа(съобщава за ново устройство-посочваш да инсталира от папката на инсталираната програма),стартираш програмата-опции избираш USB и даваш тест.При първо свързване към колата пак даваш тест.Питай този които ти е дал кабела как точно става номера(може и от OS на компа да е проблема.
- mvangelov
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 11:27
- Автомобил: MK3
- Двигател: 2E
- Местоположение: sofia
Re: VAG-COM
Колеги имам едно питане , купих си кабел настроишам му порта но така и не ми го намира , какво може да е ?
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: VAG-COM
2 лога ще представя,виждам,че на единия дебитомера не дава достатъчни стойности а на другия дава двойни и тройни.Така ли е ?
http://www.filefactory.com/file/cca6ca5/n/jk.csv
http://www.filefactory.com/file/cca6ca7/n/marin.csv
http://www.filefactory.com/file/cca6ca5/n/jk.csv
http://www.filefactory.com/file/cca6ca7/n/marin.csv
vag com инсталиране windows 7 32 bit
тирся услуга от колега да ми инсталира ваг ком ккл от софия.Мъчих се много прoбвах с ком1,2,3,4 в систем менижър и оште какволи не нестава теста немога да го мина,ако са с еднакив ком порт нестава,ако лаптопа е на ком1 а програмата на ком3 минава теста но не енгине се запива
- Serjinio20
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM
1 Fault Found:
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
03-10 - No Signal - Intermittent
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
може ли да помоля някой да ми каже точно какви са грешките,че аз нещо не го превеждам както трябва
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
03-10 - No Signal - Intermittent
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
може ли да помоля някой да ми каже точно какви са грешките,че аз нещо не го превеждам както трябва

- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: VAG-COM
Serjinio20 написа:1 Fault Found:
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
03-10 - No Signal - Intermittent
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
може ли да помоля някой да ми каже точно какви са грешките,че аз нещо не го превеждам както трябва
1-a грешка е датчик за позицията на дроселовата клапа
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
00670 - Throttle Position Sensor (G127): Signal too Low
Possible Symptoms
Idle Speed Control inactive
Increased Idle Speed
Air Conditioning not working below 2000 RPM
Possible Causes
Wiring Short to Ground
Possible Solutions
Check Wiring
Perform Throttle Body Adaptation
2та грешка е датчик за позицията на коляновия вал,изтрий я и провери дали грешката я има
при работещ двигател, много вероятно е да я няма, и ако е така не се притеснявай.
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): No Signal
Possible Causes
Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty
Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty
Possible Solutions
Check Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
Check/Replace Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
Check/Replace Engine Control Module
Special Notes
Some older engines store this code as long as the engine is not running, if in doubt read fault codes with the engine running again.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VAG-COM
Здравейте колеги. Имам ваг ком и от време на време си правя диагностика. Проблема е че всеки път тези грешки са ми начислени трия ги и след 5-6 дена пак се появяват. На какво се дължи това. Също така гледах и живите данни там забелязах че ламбда сондата ми е извън нормите Lambda reg (-10% до 10%) а моята играе от 12%-23% също така разхода ми е позасилен (10 извънградско).... Дайте ми някакви съвети. Благодаря
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: VAG-COM
marchq написа:Здравейте колеги. Имам ваг ком и от време на време си правя диагностика. Проблема е че всеки път тези грешки са ми начислени трия ги и след 5-6 дена пак се появяват. На какво се дължи това. Също така гледах и живите данни там забелязах че ламбда сондата ми е извън нормите Lambda reg (-10% до 10%) а моята играе от 12%-23% също така разхода ми е позасилен (10 извънградско).... Дайте ми някакви съвети. Благодаря
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01262Проблем с клапан N75 или с турбото 99% съм сигурен че в тази тема ще намериш отговорите
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=111448
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VAG-COM
за тази грешка 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) разбрах от къде е явно клапана ми е за смяна. Свалих го изчистих го пуснах му 12 волта ток клапана щтрака. Но когато е на колата не щтрака. Като карам с него колата надува 0.5бара а като му изкарам буксата повече от 0.3бара неще да вдигне. Трия всички грешки и след 1 седмица са се появили пак. Не мога да намеря никакво инфо за тея другите грешки N80 и цилиндрите. Моля за помощ
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта