VAG-COM

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Van4ev1
Мнения: 361
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот Van4ev1 » Пет 03 юни 2011 20:05


намира го единствено на Com3,a aз съм с USB ???, не трябва ли на usb да го намира?




Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2721
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: VAG-COM

Мнениеот k_garchev » Пет 03 юни 2011 20:49


Van4ev1 написа:намира го единствено на Com3,a aз съм с USB ???, не трябва ли на usb да го намира?

Трябва да го намира на USB,а не на COM3!Кажи на лично една поща да ти изпратя едно ръководство да го направиш по описания начин!


Потребителски аватар
avanto
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: VAG-COM

Мнениеот avanto » Пет 03 юни 2011 20:57


На COM3 трябва да ти го намира или на някакъв друг COM порт. Кабела преобразува от usb->com благодарения на вградения чип вътре в кабела.

пп. Иди в Device Manager и виж на Ports (COM & LPT) на кой порт е настроен кабела. Свържи кабела към лаптопа и към колата, дай на контакт пусни софтуера, избери правилния ком порт и дай Тест и после Save.


Потребителски аватар
Van4ev1
Мнения: 361
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот Van4ev1 » Пет 03 юни 2011 22:39


Всичко това го правя,но резултатът е същия,възможно ли е да няма драйвери?


Потребителски аватар
Van4ev1
Мнения: 361
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот Van4ev1 » Съб 04 юни 2011 6:48


:banghead: И без да е вързан към колата го намира на COM 3,но излиза същата грешка,да не би да няма драйвари нещо???


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: VAG-COM

Мнениеот van4ooo » Съб 04 юни 2011 15:44


Инсталираш програмата,включваш кабела към компа(съобщава за ново устройство-посочваш да инсталира от папката на инсталираната програма),стартираш програмата-опции избираш USB и даваш тест.При първо свързване към колата пак даваш тест.Питай този които ти е дал кабела как точно става номера(може и от OS на компа да е проблема.


Потребителски аватар
Van4ev1
Мнения: 361
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 11:34
Автомобил:
Двигател:

Re: VAG-COM

Мнениеот Van4ev1 » Съб 04 юни 2011 16:28


оправих се,трябвало от контрол панела да избера друг ком-порт :)


Потребителски аватар
mvangelov
Мнения: 83
Регистриран на: Пон 27 апр 2009 11:27
Автомобил: MK3
Двигател: 2E
Местоположение: sofia

Re: VAG-COM

Мнениеот mvangelov » Пон 06 юни 2011 14:01


Колеги имам едно питане , купих си кабел настроишам му порта но така и не ми го намира , какво може да е ?


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: VAG-COM

Мнениеот feikot » Пон 06 юни 2011 16:03


2 лога ще представя,виждам,че на единия дебитомера не дава достатъчни стойности а на другия дава двойни и тройни.Така ли е ?

http://www.filefactory.com/file/cca6ca5/n/jk.csv

http://www.filefactory.com/file/cca6ca7/n/marin.csv


Потребителски аватар
jijim
Мнения: 17
Регистриран на: Съб 28 мар 2009 17:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

vag com инсталиране windows 7 32 bit

Мнениеот jijim » Пон 06 юни 2011 21:00


тирся услуга от колега да ми инсталира ваг ком ккл от софия.Мъчих се много прoбвах с ком1,2,3,4 в систем менижър и оште какволи не нестава теста немога да го мина,ако са с еднакив ком порт нестава,ако лаптопа е на ком1 а програмата на ком3 минава теста но не енгине се запива


Потребителски аватар
Serjinio20
Мнения: 117
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VAG-COM

Мнениеот Serjinio20 » Пон 06 юни 2011 21:06


1 Fault Found:
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
03-10 - No Signal - Intermittent
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
може ли да помоля някой да ми каже точно какви са грешките,че аз нещо не го превеждам както трябва scare


Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: VAG-COM

Мнениеот tsvetanovvvv » Пон 06 юни 2011 21:56


Serjinio20 написа:1 Fault Found:
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
03-10 - No Signal - Intermittent
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
може ли да помоля някой да ми каже точно какви са грешките,че аз нещо не го превеждам както трябва scare


1-a грешка е датчик за позицията на дроселовата клапа
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
00670 - Throttle Position Sensor (G127): Signal too Low
Possible Symptoms
Idle Speed Control inactive
Increased Idle Speed
Air Conditioning not working below 2000 RPM
Possible Causes
Wiring Short to Ground
Possible Solutions
Check Wiring
Perform Throttle Body Adaptation


2та грешка е датчик за позицията на коляновия вал,изтрий я и провери дали грешката я има
при работещ двигател, много вероятно е да я няма, и ако е така не се притеснявай.
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): No Signal
Possible Causes
Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty
Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) faulty
Possible Solutions
Check Wiring to Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
Check/Replace Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
Check/Replace Engine Control Module
Special Notes
Some older engines store this code as long as the engine is not running, if in doubt read fault codes with the engine running again.


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VAG-COM

Мнениеот marchq » Пет 10 юни 2011 15:40


Здравейте колеги. Имам ваг ком и от време на време си правя диагностика. Проблема е че всеки път тези грешки са ми начислени трия ги и след 5-6 дена пак се появяват. На какво се дължи това. Също така гледах и живите данни там забелязах че ламбда сондата ми е извън нормите Lambda reg (-10% до 10%) а моята играе от 12%-23% също така разхода ми е позасилен (10 извънградско).... Дайте ми някакви съвети. Благодаря
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent


Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: VAG-COM

Мнениеот tsvetanovvvv » Пет 10 юни 2011 20:46


marchq написа:Здравейте колеги. Имам ваг ком и от време на време си правя диагностика. Проблема е че всеки път тези грешки са ми начислени трия ги и след 5-6 дена пак се появяват. На какво се дължи това. Също така гледах и живите данни там забелязах че ламбда сондата ми е извън нормите Lambda reg (-10% до 10%) а моята играе от 12%-23% също така разхода ми е позасилен (10 извънградско).... Дайте ми някакви съвети. Благодаря
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 06A 906 018 CG
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 00046
6 Faults Found:
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
29-10 - Short to Ground - Intermittent




http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01262Проблем с клапан N75 или с турбото 99% съм сигурен че в тази тема ще намериш отговорите

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=111448


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: VAG-COM

Мнениеот marchq » Съб 11 юни 2011 6:41


за тази грешка 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) разбрах от къде е явно клапана ми е за смяна. Свалих го изчистих го пуснах му 12 волта ток клапана щтрака. Но когато е на колата не щтрака. Като карам с него колата надува 0.5бара а като му изкарам буксата повече от 0.3бара неще да вдигне. Трия всички грешки и след 1 седмица са се появили пак. Не мога да намеря никакво инфо за тея другите грешки N80 и цилиндрите. Моля за помощ



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта