Проблем при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Пон 21 яну 2008 13:12


Нов TPS - става, ако ти се дават 500лв. Втора ръка ако търсиш може и да не попаднеш на читав(аз обаче така закрепих положението). Чувал съм че продават само плочката отделно, но не знам къде. Но че заради него се дави колата - да така е и затова от аспуха плюе суров бензин.




aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Пон 21 яну 2008 15:02


Извинявайте, че се намесвам , но темата ми е много интересна и на мен.
Пасат 2.0 115к.с. двигател 2Е.
Няма букса за диагностика.
Абсолютно същите истории - чакам по 10-15мин. да загрее, и тогава тръгва - иначе не ще. Подавам и газ - започва тресене на двигателя , не ще да се форсира, иска да гасне. Просто не може да тръгне.
В раздела за Пасат го бях описал проблема - Ваското 1 ме посъветва да сменя датчика за температурата - синия , но ефект няма.
И така всяка сутрин - чакам я да загрее и тогава потеглям.
Иначе държи стабилни обороти .
При превключване на газ - всичко се оправя , но докато е студена много я яде газта. Вече доста време е при мен така . Добавки за бензина слагах, чистих дюзите с ултразвук, какво ли още не е сменяно - но не.
Ако има решение някой да споделя.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 21 яну 2008 15:11


tonyvvv написа:Нов TPS - става, ако ти се дават 500лв. Втора ръка ако търсиш може и да не попаднеш на читав(аз обаче така закрепих положението). Чувал съм че продават само плочката отделно, но не знам къде. Но че заради него се дави колата - да така е и затова от аспуха плюе суров бензин.

Не съм съгласен...една от частите в които още от пръв поглед можеш да се убедиш дали е читав....гледаш пистите-те са онази част която се износва...ако няма изтрити участъци..взимай и свиркай!

Последна промяна от joker на Вто 22 яну 2008 8:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5455
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 21 яну 2008 15:35


:udivitelna TPS :udivitelna

И аз съм така - дава грешно инфо на компа и става мазало :idea:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 21 яну 2008 16:20


ALiGaToR написа:... отзад започна да пуши такова сивкаво, черно. Усещаше се че не работи сякаш с всичките си цилиндри и се опитваше да изгасне. Това го прави на бензин. Превклиючих я на газ проблема с нестабилните обороти остана но сякаш започна да работи по-равномерно двигателя и пушеците изчезнаха....

Алигаторе, с голяма степен на вероятност ти изпуска клапана за газта!
Дави и не ще да върви.
Пробвай да спреш газта директно от бутилката.

Отнася се и за колегата aatanas.
aatanas написа:Пасат 2.0 115к.с. двигател 2Е.
Подавам и газ - започва тресене на двигателя , не ще да се форсира, иска да гасне. Просто не може да тръгне.

Особено щом вече си сменил датчика за температурата... Не, че не може да си попаднал на менте, де! Оригинален от ХААС го взех преди 2 месеца за 27 лв с ДДС. Не си стува да даде човек 4х10лв, докато уцели истинското менте!


Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Пон 21 яну 2008 17:18


Да, пак ще кажа, че втора ръка може и да не е читав, защото имам в предвид не само плочката, а целия дросел, както си е сглобен и капсулован фабрично. Ако свалиш платката да и гледаш пистите, после като го поставиш на колата си става е...и играчката. А и в много морги няма да ти дадат да го разглобиш - те много добре знаят, че ако са изтъркани пистите няма да го вземеш.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Пон 21 яну 2008 21:37


tonyvvv написа:много морги няма да ти дадат да го разглобиш - те много добре знаят, че ако са изтъркани пистите няма да го вземеш.


Тук във Враца е така-не дават да отваряш ТПС или го взимаш или бягаш. Определено като докарват части от чужбина нали ги взимат от моргите, а там над 95% от колите са си изживели живота. И лошото при цена за нов около 500 лв. даваш 80 и се надяваш да работи.


Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Вто 22 яну 2008 8:17


Ми така си е. В БОШ искат 440лв. но при положение че върнеш стария. Ако не - 530лв. И ще ти кажа защо - на твоя стар ще му сложат нова платка(чиято себестойност е към 50лв.) и пак ще го продадат за 500. Така и ти си на "далаверка" към 100лв, а и те са на "далаверка" 400лв.


Потребителски аватар
zone967
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zone967 » Вто 22 яну 2008 17:22


Хмм... Аз съм с Г2 и го имам същия проблем от 2 години, ама като си загрее всичко си идва на място. Предполагам, че смукача е заминал затова ги прави тия мизерии. :олелеее


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Сря 23 яну 2008 9:53


radotom написа: с голяма степен на вероятност ти изпуска клапана за газта!
Дави и не ще да върви.
Пробвай да спреш газта директно от бутилката.

Отнася се и за колегата aatanas.



Пробвах - спрях газта директно , но няма никакъв ефект. Просто проблема си остава - докато не загрее не тръгва - най лошото е че няма букса за диагностика. Мога да пробвам да купя друг темп. датчик.
И още нещо - може ли да ми е нарушена центровката на делкото , понеже гледах как един майстор го връткаше уж да работи по - добре??


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Сря 23 яну 2008 10:03


Според мен зависи колко са ти врътнали делкото, но щом го имаш проблема и преди това сигурно е ТПС. Това май е извода до който стигаме повечето хора в тази тема!


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Сря 23 яну 2008 14:19


venll-vr написа:Според мен зависи колко са ти врътнали делкото, но щом го имаш проблема и преди това сигурно е ТПС. Това май е извода до който стигаме повечето хора в тази тема!


Къде се намира този TPS на 2Е мотор? Това цялата дроселова клапа ли е?
Ако е нещо по дросела - май не съм виждал там потенциометър??? :roll:

Пуснете някоя снимка , да го видя.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Нед 27 яну 2008 20:44


В събота и неделя, когато времето е топло изобщо не се усети колата да прехапва. Явно студеното време оказва някакво влияние, но на какво?


Потребителски аватар
kalin_as
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kalin_as » Нед 27 яну 2008 21:21


А преди да сложите газови уредби имахте ли го тоя проблем :?:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 27 яну 2008 21:38


aatanas написа:Къде се намира този TPS на 2Е мотор? Това цялата дроселова клапа ли е?
Ако е нещо по дросела - май не съм виждал там потенциометър??? :roll:

Снимка нямам, но това е черното, пластмасовото, намиращо се на оста на клапата. От страна на купето. Има куплунг с 3 извода и е захванато с 2 болтчета.
Това беше първото нещо, което разглобих по моята кола mhihi
Избих двете месингови втулки, отворих го и много внимателно почистих пистичките с меко парцалче от чаршаф, напоено със спирт.
После се промени съпротивлението, респективно оборотите на празен ход. Наложи се да го монтирам без втулките, така, че да мога с обиране на получилата се хлабина да си наглася нещата ;)
aatanas написа:Мога да пробвам да купя друг темп. датчик.
И още нещо - може ли да ми е нарушена центровката на делкото , понеже гледах как един майстор го връткаше уж да работи по - добре??

Бих ти изпратил за проба моя стария датчик (оказа се, че проблема, който подозирах не е от него) но при положение, че си купих новия от официалния представител за реиона за 27 лева... дали има смисъл?
Ти казваш ;)
Цетровката на делкото на този мотор се прави при изключен точно датчик на температурата. Това за да може компа да влезе в 'авариен режим' и да не се мъчи да мени момента на запалването. Иначе нищо не правим! Но малко ме съмнява да е от центровка точно това...
Мерил ли си налягането и дебита на бензиновата помпа? След като загрее как е при максимално ускорение? Придърпва ли?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта