Проблем при студен двигател
Извинявайте, че се намесвам , но темата ми е много интересна и на мен.
Пасат 2.0 115к.с. двигател 2Е.
Няма букса за диагностика.
Абсолютно същите истории - чакам по 10-15мин. да загрее, и тогава тръгва - иначе не ще. Подавам и газ - започва тресене на двигателя , не ще да се форсира, иска да гасне. Просто не може да тръгне.
В раздела за Пасат го бях описал проблема - Ваското 1 ме посъветва да сменя датчика за температурата - синия , но ефект няма.
И така всяка сутрин - чакам я да загрее и тогава потеглям.
Иначе държи стабилни обороти .
При превключване на газ - всичко се оправя , но докато е студена много я яде газта. Вече доста време е при мен така . Добавки за бензина слагах, чистих дюзите с ултразвук, какво ли още не е сменяно - но не.
Ако има решение някой да споделя.
Пасат 2.0 115к.с. двигател 2Е.
Няма букса за диагностика.
Абсолютно същите истории - чакам по 10-15мин. да загрее, и тогава тръгва - иначе не ще. Подавам и газ - започва тресене на двигателя , не ще да се форсира, иска да гасне. Просто не може да тръгне.
В раздела за Пасат го бях описал проблема - Ваското 1 ме посъветва да сменя датчика за температурата - синия , но ефект няма.
И така всяка сутрин - чакам я да загрее и тогава потеглям.
Иначе държи стабилни обороти .
При превключване на газ - всичко се оправя , но докато е студена много я яде газта. Вече доста време е при мен така . Добавки за бензина слагах, чистих дюзите с ултразвук, какво ли още не е сменяно - но не.
Ако има решение някой да споделя.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
tonyvvv написа:Нов TPS - става, ако ти се дават 500лв. Втора ръка ако търсиш може и да не попаднеш на читав(аз обаче така закрепих положението). Чувал съм че продават само плочката отделно, но не знам къде. Но че заради него се дави колата - да така е и затова от аспуха плюе суров бензин.
Не съм съгласен...една от частите в които още от пръв поглед можеш да се убедиш дали е читав....гледаш пистите-те са онази част която се износва...ако няма изтрити участъци..взимай и свиркай!
Последна промяна от joker на Вто 22 яну 2008 8:47, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
ALiGaToR написа:... отзад започна да пуши такова сивкаво, черно. Усещаше се че не работи сякаш с всичките си цилиндри и се опитваше да изгасне. Това го прави на бензин. Превклиючих я на газ проблема с нестабилните обороти остана но сякаш започна да работи по-равномерно двигателя и пушеците изчезнаха....
Алигаторе, с голяма степен на вероятност ти изпуска клапана за газта!
Дави и не ще да върви.
Пробвай да спреш газта директно от бутилката.
Отнася се и за колегата aatanas.
aatanas написа:Пасат 2.0 115к.с. двигател 2Е.
Подавам и газ - започва тресене на двигателя , не ще да се форсира, иска да гасне. Просто не може да тръгне.
Особено щом вече си сменил датчика за температурата... Не, че не може да си попаднал на менте, де! Оригинален от ХААС го взех преди 2 месеца за 27 лв с ДДС. Не си стува да даде човек 4х10лв, докато уцели истинското менте!
Да, пак ще кажа, че втора ръка може и да не е читав, защото имам в предвид не само плочката, а целия дросел, както си е сглобен и капсулован фабрично. Ако свалиш платката да и гледаш пистите, после като го поставиш на колата си става е...и играчката. А и в много морги няма да ти дадат да го разглобиш - те много добре знаят, че ако са изтъркани пистите няма да го вземеш.
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
tonyvvv написа:много морги няма да ти дадат да го разглобиш - те много добре знаят, че ако са изтъркани пистите няма да го вземеш.
Тук във Враца е така-не дават да отваряш ТПС или го взимаш или бягаш. Определено като докарват части от чужбина нали ги взимат от моргите, а там над 95% от колите са си изживели живота. И лошото при цена за нов около 500 лв. даваш 80 и се надяваш да работи.
radotom написа: с голяма степен на вероятност ти изпуска клапана за газта!
Дави и не ще да върви.
Пробвай да спреш газта директно от бутилката.
Отнася се и за колегата aatanas.
Пробвах - спрях газта директно , но няма никакъв ефект. Просто проблема си остава - докато не загрее не тръгва - най лошото е че няма букса за диагностика. Мога да пробвам да купя друг темп. датчик.
И още нещо - може ли да ми е нарушена центровката на делкото , понеже гледах как един майстор го връткаше уж да работи по - добре??
venll-vr написа:Според мен зависи колко са ти врътнали делкото, но щом го имаш проблема и преди това сигурно е ТПС. Това май е извода до който стигаме повечето хора в тази тема!
Къде се намира този TPS на 2Е мотор? Това цялата дроселова клапа ли е?
Ако е нещо по дросела - май не съм виждал там потенциометър???
Пуснете някоя снимка , да го видя.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
aatanas написа:Къде се намира този TPS на 2Е мотор? Това цялата дроселова клапа ли е?
Ако е нещо по дросела - май не съм виждал там потенциометър???![]()
Снимка нямам, но това е черното, пластмасовото, намиращо се на оста на клапата. От страна на купето. Има куплунг с 3 извода и е захванато с 2 болтчета.
Това беше първото нещо, което разглобих по моята кола
Избих двете месингови втулки, отворих го и много внимателно почистих пистичките с меко парцалче от чаршаф, напоено със спирт.
После се промени съпротивлението, респективно оборотите на празен ход. Наложи се да го монтирам без втулките, така, че да мога с обиране на получилата се хлабина да си наглася нещата
aatanas написа:Мога да пробвам да купя друг темп. датчик.
И още нещо - може ли да ми е нарушена центровката на делкото , понеже гледах как един майстор го връткаше уж да работи по - добре??
Бих ти изпратил за проба моя стария датчик (оказа се, че проблема, който подозирах не е от него) но при положение, че си купих новия от официалния представител за реиона за 27 лева... дали има смисъл?
Ти казваш
Цетровката на делкото на този мотор се прави при изключен точно датчик на температурата. Това за да може компа да влезе в 'авариен режим' и да не се мъчи да мени момента на запалването. Иначе нищо не правим! Но малко ме съмнява да е от центровка точно това...
Мерил ли си налягането и дебита на бензиновата помпа? След като загрее как е при максимално ускорение? Придърпва ли?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта
