Здравейте колата ми е Поло 1991г. , 1043 HZ мотор. Харчи повечко 10/100 градско.Карбуратора нещо не е в ред по точно автоматичния смукач? Дали този автоматичен смукач може да се пипне (ремонтира)?И колко кинти ще е? Също така колко би излезнало да ти свалят краба да го разглобят целия и да го изчистат? И има ли смисъл от всичко това дали така ще може да се оправи този проклет карбуратор?
Та питам и от къде и колко струва втора ръка краб Pierburg 1B3?
Имам питане за едини датчици които са на таралежа черен и червен?Черния е за температурата и отчита на таблото. А червения за какво е ??? http://picbg.net/pubpic/5A/FA/64feb66d89905afa.JPG
Карбуратор Пиербург 1B3 за поло Hz 91г. и датчици????
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
тя и мойта са папа 10-ка
ма тя е 8 по книжка
а и бачка смукача, и червения датчик
ходи до Люси (vit autosofia) - ще го намериш в отдела за сервизи
аз имах едно заминало О-пръстенче - ма при мен разхода думкаше 12-14л
та той го оправи и го докарах до 8 лятото, но сега си е някъде към 10
ходи при Люси - разбира ги карбовците, а ще ти го регулира оптимално
ма тя е 8 по книжка
а и бачка смукача, и червения датчик
ходи до Люси (vit autosofia) - ще го намериш в отдела за сервизи
аз имах едно заминало О-пръстенче - ма при мен разхода думкаше 12-14л
та той го оправи и го докарах до 8 лятото, но сега си е някъде към 10
ходи при Люси - разбира ги карбовците, а ще ти го регулира оптимално

- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Peterman написа:И аз имам същия проблем. Когато запали сутрин стидена, оборотите запо4ват да се вдигат и са прекалено високи. после като позагрее има два сценария : 1 - или оборотите си стоят твърде високи( по-рядко е така); 2 - или падат малко под нормалното и купето тресе малко повечко.
Да едно към едно дай да се хващаме и да ги водиме на доктор!!! Добре де а какво ще стане ако махна кабела на този датчик на автоматичния смукач само сутрин за първите 5 минути докато загрее малко???
Последна промяна от kingralf на Пон 28 яну 2008 22:46, променено общо 1 път.
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
kingralf написа:Peterman написа:И аз имам същия проблем. Когато запали сутрин стидена, оборотите запо4ват да се вдигат и са прекалено високи. после като позагрее има два сценария : 1 - или оборотите си стоят твърде високи( по-рядко е така); 2 - или падат малко под нормалното и купето тресе малко повечко.
Да едно към едно дай да се хващаме и да ги водиме на доктор!!! Добре де а какво ще стане ако махна кабела на този датчик на автоматичния смукач само сутрин за първите 5 минути докато загрее малко???
тей,тей ама аз съм в русе. Мисля да го нося да го видят ама след някой друг ден. Та ако разбера нещо ще докладвам, кажи и ти ако разбереш присъдата.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
kingralf написа:Peterman написа:И аз имам същия проблем. Когато запали сутрин стидена, оборотите запо4ват да се вдигат и са прекалено високи. после като позагрее има два сценария : 1 - или оборотите си стоят твърде високи( по-рядко е така); 2 - или падат малко под нормалното и купето тресе малко повечко.
Да едно към едно дай да се хващаме и да ги водиме на доктор!!! Добре де а какво ще стане ако махна кабела на този датчик на автоматичния смукач само сутрин за първите 5 минути докато загрее малко???
датчик за авт смукач няма
червения датчик включва таралежа
аз съм го пробвал това дето си го замислил
оборотите се вдигат (няма товар), но колата почва да забива нос яко,
дави се.
Не си е работа без таралежа, особенно зимата

Не са го бутнали там ей така - да знаеш
проблема не е от него

на 60 градуса на антифриза този червения датчик изключва таралежа
пробвай дали бачка - откачи го при загрял двигател - оборотите не трябва да се менят


- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
lrlmodo написа:
това му е работата все пак
може просто системата за празен ход да се нуждае от профилактика![]()
като казваш системата за празен ход, се сещам 4е понякога на студена кола ако натисна съединителя оборотите качват , и което е най-странното - когато го отпусна плавно(на свободна предавка) лекичко се опитва да тръгне 2см, но си остава! не мога да си го обясня!

- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
датчик за авт смукач няма
червения датчик включва таралежа
аз съм го пробвал това дето си го замислил
оборотите се вдигат (няма товар), но колата почва да забива нос яко,
дави се.
Не си е работа без таралежа, особенно зимата![]()
Не са го бутнали там ей така - да знаеш
проблема не е от него
на 60 градуса на антифриза този червения датчик изключва таралежа
пробвай дали бачка - откачи го при загрял двигател - оборотите не трябва да се менятАко не е така - нов
Благодаря ви

Последна промяна от kingralf на Пон 28 яну 2008 23:30, променено общо 1 път.
- kingralf
- Мнения: 144
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
lrlmodo написа:Благодарение на Anbuch
ми смени ги, аз да ти кажа въздушния го сменям често
В табличката за 4/5 степенни кутии 7.6/7.8л градско - и това в заводски (стендови) условия
А такава книжка от къде мога да си намера,може ли някой да я сканира и да я качи някъде или ако е удобно да мина да я взема от някой да си я преснимам ???От Софя съм Мерси!!!:):):)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта