Карбуратор Пиербург 1B3 за поло Hz 91г. и датчици????

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Карбуратор Пиербург 1B3 за поло Hz 91г. и датчици????

Мнениеот kingralf » Пон 28 яну 2008 18:32


Здравейте колата ми е Поло 1991г. , 1043 HZ мотор. Харчи повечко 10/100 градско.Карбуратора нещо не е в ред по точно автоматичния смукач? Дали този автоматичен смукач може да се пипне (ремонтира)?И колко кинти ще е? Също така колко би излезнало да ти свалят краба да го разглобят целия и да го изчистат? И има ли смисъл от всичко това дали така ще може да се оправи този проклет карбуратор?
Та питам и от къде и колко струва втора ръка краб Pierburg 1B3?
Имам питане за едини датчици които са на таралежа черен и червен?Черния е за температурата и отчита на таблото. А червения за какво е ??? http://picbg.net/pubpic/5A/FA/64feb66d89905afa.JPG




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 28 яну 2008 20:06




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 28 яну 2008 21:00


тя и мойта са папа 10-ка
ма тя е 8 по книжка
а и бачка смукача, и червения датчик
ходи до Люси (vit autosofia) - ще го намериш в отдела за сервизи
аз имах едно заминало О-пръстенче - ма при мен разхода думкаше 12-14л
та той го оправи и го докарах до 8 лятото, но сега си е някъде към 10
ходи при Люси - разбира ги карбовците, а ще ти го регулира оптимално :wink:


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Пон 28 яну 2008 22:36


Благодаря:):):) Но все пак се чуда дали да не взема един краб втора ръка???Вие какво ще ме посаветвате?Ясно е че ще се ходи до Люската?


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Пон 28 яну 2008 22:39


И аз имам същия проблем. Когато запали сутрин стидена, оборотите запо4ват да се вдигат и са прекалено високи. после като позагрее има два сценария : 1 - или оборотите си стоят твърде високи( по-рядко е така); 2 - или падат малко под нормалното и купето тресе малко повечко.


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Пон 28 яну 2008 22:43


Peterman написа:И аз имам същия проблем. Когато запали сутрин стидена, оборотите запо4ват да се вдигат и са прекалено високи. после като позагрее има два сценария : 1 - или оборотите си стоят твърде високи( по-рядко е така); 2 - или падат малко под нормалното и купето тресе малко повечко.


Да едно към едно дай да се хващаме и да ги водиме на доктор!!! Добре де а какво ще стане ако махна кабела на този датчик на автоматичния смукач само сутрин за първите 5 минути докато загрее малко???

Последна промяна от kingralf на Пон 28 яну 2008 22:46, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 28 яну 2008 22:46


kingralf написа:Благодаря:):):) Но все пак се чуда дали да не взема един краб втора ръка???Вие какво ще ме посаветвате?Ясно е че ще се ходи до Люската?

посъветвай се с него
това му е работата все пак :wink:
може просто системата за празен ход да се нуждае от профилактика :wink: :070:


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Пон 28 яну 2008 22:50


kingralf написа:
Peterman написа:И аз имам същия проблем. Когато запали сутрин стидена, оборотите запо4ват да се вдигат и са прекалено високи. после като позагрее има два сценария : 1 - или оборотите си стоят твърде високи( по-рядко е така); 2 - или падат малко под нормалното и купето тресе малко повечко.


Да едно към едно дай да се хващаме и да ги водиме на доктор!!! Добре де а какво ще стане ако махна кабела на този датчик на автоматичния смукач само сутрин за първите 5 минути докато загрее малко???


тей,тей ама аз съм в русе. Мисля да го нося да го видят ама след някой друг ден. Та ако разбера нещо ще докладвам, кажи и ти ако разбереш присъдата.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 28 яну 2008 22:51


kingralf написа:
Peterman написа:И аз имам същия проблем. Когато запали сутрин стидена, оборотите запо4ват да се вдигат и са прекалено високи. после като позагрее има два сценария : 1 - или оборотите си стоят твърде високи( по-рядко е така); 2 - или падат малко под нормалното и купето тресе малко повечко.


Да едно към едно дай да се хващаме и да ги водиме на доктор!!! Добре де а какво ще стане ако махна кабела на този датчик на автоматичния смукач само сутрин за първите 5 минути докато загрее малко???

датчик за авт смукач няма
червения датчик включва таралежа
аз съм го пробвал това дето си го замислил
оборотите се вдигат (няма товар), но колата почва да забива нос яко,
дави се.
Не си е работа без таралежа, особенно зимата :!:
Не са го бутнали там ей така - да знаеш
проблема не е от него :wink:
на 60 градуса на антифриза този червения датчик изключва таралежа
пробвай дали бачка - откачи го при загрял двигател - оборотите не трябва да се менят :!: Ако не е така - нов :!:


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Пон 28 яну 2008 22:54


lrlmodo написа:
това му е работата все пак :wink:
може просто системата за празен ход да се нуждае от профилактика :wink: :070:


като казваш системата за празен ход, се сещам 4е понякога на студена кола ако натисна съединителя оборотите качват , и което е най-странното - когато го отпусна плавно(на свободна предавка) лекичко се опитва да тръгне 2см, но си остава! не мога да си го обясня! :roll:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 28 яну 2008 22:57


така е, така е
маслото е гъсто от студа - затова забавя оборотите
това с лекото потегляне - и аз съм го забелязъл, нормално е


Потребителски аватар
Peterman
Мнения: 520
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
Местоположение: Русе

Мнениеот Peterman » Пон 28 яну 2008 23:04


малко не го връзвам това: Уж са малолитражки и ги водим за икономичен клас пък разхода ни пак 8 и нагоре!
Мисля да сменям въздушен филтър, бензинов, пък дано се намали разхода!


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 28 яну 2008 23:14


Благодарение на Anbuch
Изображение
ми смени ги, аз да ти кажа въздушния го сменям често
В табличката за 4/5 степенни кутии 7.6/7.8л градско - и това в заводски (стендови) условия :wink:


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Пон 28 яну 2008 23:26


датчик за авт смукач няма
червения датчик включва таралежа
аз съм го пробвал това дето си го замислил
оборотите се вдигат (няма товар), но колата почва да забива нос яко,
дави се.
Не си е работа без таралежа, особенно зимата :!:
Не са го бутнали там ей така - да знаеш
проблема не е от него :wink:
на 60 градуса на антифриза този червения датчик изключва таралежа
пробвай дали бачка - откачи го при загрял двигател - оборотите не трябва да се менят :!: Ако не е така - нов :!:


Благодаря ви :):):) утре ще вида като загрее дали работи този датчик,и тези дни као се поосвобода малко ще ходя да вида какво ще кажат в сервиза>Колега от Русе казвай кажи какво е било на твойта сигурно ще ме изпревариш с майстора:):):) Че аз чак петък събота ще успея да закарам колата на чичко доктор:):):)

Последна промяна от kingralf на Пон 28 яну 2008 23:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kingralf
Мнения: 144
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kingralf » Пон 28 яну 2008 23:28


lrlmodo написа:Благодарение на Anbuch
Изображение
ми смени ги, аз да ти кажа въздушния го сменям често
В табличката за 4/5 степенни кутии 7.6/7.8л градско - и това в заводски (стендови) условия :wink:

А такава книжка от къде мога да си намера,може ли някой да я сканира и да я качи някъде или ако е удобно да мина да я взема от някой да си я преснимам ???От Софя съм Мерси!!!:):):)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта