=Проблем с гаснене=Решено! Ама след 3 месеца по-късно пак!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

=Проблем с гаснене=Решено! Ама след 3 месеца по-късно пак!!!

Мнениеот yeti123 » Чет 17 яну 2008 9:13


Здравейте,
Не казвайте - "Използвай търсачката" - четох всички теми, и си викам, АХА, ето го моя проблем и две три мнения по-надолу, ОП, не е това! И така цяла сутрин.
Проблема е следния - сутринта тръгвам (обикновенно сутрин докато чакам жената, колата работи и като тръгна за работа е вече загряла) на студен двигател, ляв, десен завой, на светофара съединител, отпускам на свободна и ХОП - оборотомера на 0 (светят лампа масло и акумулатор) - айде пак, пали ( и то доста трудно запали), тръгвам и ХОП - 2 секунди и пак гасне.... продължавам и на следващия светофар, пак така - по ниска предавка и ХОП - ама пак загасна, пак паля с сто мъки и продължавам...
Колата загря, и престана да прави проблем! Нека да спомена това което съм забелязал - при освобождаване от скорост, оборотите падат под 900 да кажем до 800 и се връщат, но сутринта, направо до 0 падаха! При работа на място малко варират оборотите!
Моя майстор ми е правил тест на компа преди месец и ми излезна датчик на ХОЛ проблем - изчисти грешките! Тогава показваше, че впръскването на бензин става на 4м/s, което той ми каза че е в повече от необходимото време!
Другото което ме съмнява е че -> натискане на съединител -> освобождаване от скорост и колата гасне!
Възможно ли е да е от съединителя проблема въобще или този път направо да сменя Датчика на ХОЛ с нов!

Благодаря на всеки за мнение! Лека на колегите!

Последна промяна от yeti123 на Пет 25 апр 2008 9:03, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
kokoshka
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 15:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kokoshka » Чет 17 яну 2008 9:16


При мене беше същият проблем. Когато освобождавах от скорост или натиснех съединителя, гаснеше.
Проблемът за сега се реши, след като ми изчискиха стъпковия мотор и дроселовата клапа. Имаше нахвърляно масло по тях.


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Чет 17 яну 2008 23:12


Други предположение и предложения!
Сега вечерта не загана ни веднъж, а пак си беше студена!
Не я разбирам тази кола вече!


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Съб 19 яну 2008 12:30


kokoshka написа:При мене беше същият проблем. Когато освобождавах от скорост или натиснех съединителя, гаснеше.
Проблемът за сега се реши, след като ми изчискиха стъпковия мотор и дроселовата клапа. Имаше нахвърляно масло по тях.


:006:

Аз също смятам че това ти е проблема! Опитай да ги почистиш и после сподели резултата!


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Съб 19 яну 2008 13:36


колега , аз имам същия проблем .. утре съм на сервиз.. предния път се оправи като сменихме буксата на датчика на Хол .. трудното палене може да е от бендикса.. моята днес така .. спрях да си купя вестник и я оставих на обороти и угасна .. ;) айде успех!


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Пон 21 яну 2008 8:37


След известно чудене и мотаене в Неделя под капака на колата, забелязах, че дистрибуторната капачка е откачена от едната страна и се държи на магия, доста свободен ход имаше! Махнах я, позачистих малко, сложиш я и я закачих хубаво (сега не мърда с милиметър даже). Тази сутрин незагасна, а и най-интересното, че Младост-4 до Пирогов - разход 9, при такъв преди 12-13! Ще видим дали е било само това, но засега е!
Айде лека и безаварийна на всички!


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Пон 28 яну 2008 11:03


РЕШЕНИЕТО - основно почистване на дроселова клапа и на стъпково моторче (много зацапани бяха) - главните виновници, смяна на въздушен филтър (лошо състояние), проверка на цялата празноходова инсталация!
В момента оборотите са идеални, дето се вика - "заспиват"!
И накрая :lock:


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пон 28 яну 2008 22:49


Колега преди катанеца,сподели къде ходи да ти почистят стъпковото и дросела...че искам някви сериозни и разбиращи хорица...


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Вто 29 яну 2008 12:33


За сериозния човек ще споделя по натам, поради факта, че в момента се мести в по-голям сервиз и е малка лудница при него в момента!
Сигурен съм, че Vaskoto1 ще ти свърши и той много добра работа!


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Вто 29 яну 2008 18:21


Многооо зает многооо


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Пет 25 апр 2008 9:01


Айде отключ наново!
След 3 месеца проблема тази сутрин наново, направо ми се дорева сутринта. Както съм писал по нагоре, преди 3 месеца беше изчистено дросела и стъпковото моторче из основи и от тогава колата спеше (всички вакумни маркучета бяха сменени с нови). Но ненадейсе тази сутрин пак, пали до 200-300 обороти и ако не подам гас, не ще да запали (ако има въобще значение тази сутрин доливах малко антифриз и течност за чистачките - освен да съм намокрил нещо...ама ми се струва супер тъпо да е от това). Запалва колата, отпускам гаста и гасне! Врътнах едно кръгче около блока, и не загасна колата, затова продължих към работа. Това което се забелязва е:
1. на свободен ход колата държи 900 оборота, като ги мени надолу към 850, много бавно, като колата се опитва да ги върне пак към 900 оборота.
2. при тръгване, вместо обортоите да тръгнат нагоре, за една идея връщат 50 оборота надолу и чак тогава нагоре!!!

Айде сега какво е!


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Пет 25 апр 2008 9:21


абе ходи на някои сервиз,много работи може да са! виж тампона на всмукателните колектори да не е скъсан,кабели,свещи,капачка,вакууми,като отидеш на сервиз щеб ти кажат пак 50 оборота играене не е нищо нормално е за моно


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Пет 25 апр 2008 9:23


симптомите са на скъсан тампон под карбуратора и смуче въздух......................... :roll:


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Пет 25 апр 2008 9:25


а 3 месеца без този проблем как си го обясняваш? Едва ли в този период тампона сам се е сменил! Вакумните пътища са проверени и подменени!


Потребителски аватар
jbussines
Мнения: 274
Регистриран на: Вто 08 май 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jbussines » Пет 25 апр 2008 10:05


Е аз да кажа с тези симптоми и понеже съм на бензин и газ ако не е загряла до средата на датчика незнам колко градуса е и включа ли газта гасне постоянно и това естествено при натискане на съединител или спиране на ниска предавка.На бензин несъм забелязал този проблем ,но ако веднъж съм избързал продължава известно време дори и на бензин незнам как се оправя после.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта