Здравейте,
Не казвайте - "Използвай търсачката" - четох всички теми, и си викам, АХА, ето го моя проблем и две три мнения по-надолу, ОП, не е това! И така цяла сутрин.
Проблема е следния - сутринта тръгвам (обикновенно сутрин докато чакам жената, колата работи и като тръгна за работа е вече загряла) на студен двигател, ляв, десен завой, на светофара съединител, отпускам на свободна и ХОП - оборотомера на 0 (светят лампа масло и акумулатор) - айде пак, пали ( и то доста трудно запали), тръгвам и ХОП - 2 секунди и пак гасне.... продължавам и на следващия светофар, пак така - по ниска предавка и ХОП - ама пак загасна, пак паля с сто мъки и продължавам...
Колата загря, и престана да прави проблем! Нека да спомена това което съм забелязал - при освобождаване от скорост, оборотите падат под 900 да кажем до 800 и се връщат, но сутринта, направо до 0 падаха! При работа на място малко варират оборотите!
Моя майстор ми е правил тест на компа преди месец и ми излезна датчик на ХОЛ проблем - изчисти грешките! Тогава показваше, че впръскването на бензин става на 4м/s, което той ми каза че е в повече от необходимото време!
Другото което ме съмнява е че -> натискане на съединител -> освобождаване от скорост и колата гасне!
Възможно ли е да е от съединителя проблема въобще или този път направо да сменя Датчика на ХОЛ с нов!
Благодаря на всеки за мнение! Лека на колегите!
=Проблем с гаснене=Решено! Ама след 3 месеца по-късно пак!!!
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
=Проблем с гаснене=Решено! Ама след 3 месеца по-късно пак!!!
Последна промяна от yeti123 на Пет 25 апр 2008 9:03, променено общо 4 пъти.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
kokoshka написа:При мене беше същият проблем. Когато освобождавах от скорост или натиснех съединителя, гаснеше.
Проблемът за сега се реши, след като ми изчискиха стъпковия мотор и дроселовата клапа. Имаше нахвърляно масло по тях.

Аз също смятам че това ти е проблема! Опитай да ги почистиш и после сподели резултата!
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
След известно чудене и мотаене в Неделя под капака на колата, забелязах, че дистрибуторната капачка е откачена от едната страна и се държи на магия, доста свободен ход имаше! Махнах я, позачистих малко, сложиш я и я закачих хубаво (сега не мърда с милиметър даже). Тази сутрин незагасна, а и най-интересното, че Младост-4 до Пирогов - разход 9, при такъв преди 12-13! Ще видим дали е било само това, но засега е!
Айде лека и безаварийна на всички!
Айде лека и безаварийна на всички!
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Айде отключ наново!
След 3 месеца проблема тази сутрин наново, направо ми се дорева сутринта. Както съм писал по нагоре, преди 3 месеца беше изчистено дросела и стъпковото моторче из основи и от тогава колата спеше (всички вакумни маркучета бяха сменени с нови). Но ненадейсе тази сутрин пак, пали до 200-300 обороти и ако не подам гас, не ще да запали (ако има въобще значение тази сутрин доливах малко антифриз и течност за чистачките - освен да съм намокрил нещо...ама ми се струва супер тъпо да е от това). Запалва колата, отпускам гаста и гасне! Врътнах едно кръгче около блока, и не загасна колата, затова продължих към работа. Това което се забелязва е:
1. на свободен ход колата държи 900 оборота, като ги мени надолу към 850, много бавно, като колата се опитва да ги върне пак към 900 оборота.
2. при тръгване, вместо обортоите да тръгнат нагоре, за една идея връщат 50 оборота надолу и чак тогава нагоре!!!
Айде сега какво е!
След 3 месеца проблема тази сутрин наново, направо ми се дорева сутринта. Както съм писал по нагоре, преди 3 месеца беше изчистено дросела и стъпковото моторче из основи и от тогава колата спеше (всички вакумни маркучета бяха сменени с нови). Но ненадейсе тази сутрин пак, пали до 200-300 обороти и ако не подам гас, не ще да запали (ако има въобще значение тази сутрин доливах малко антифриз и течност за чистачките - освен да съм намокрил нещо...ама ми се струва супер тъпо да е от това). Запалва колата, отпускам гаста и гасне! Врътнах едно кръгче около блока, и не загасна колата, затова продължих към работа. Това което се забелязва е:
1. на свободен ход колата държи 900 оборота, като ги мени надолу към 850, много бавно, като колата се опитва да ги върне пак към 900 оборота.
2. при тръгване, вместо обортоите да тръгнат нагоре, за една идея връщат 50 оборота надолу и чак тогава нагоре!!!
Айде сега какво е!
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- jbussines
- Мнения: 274
- Регистриран на: Вто 08 май 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е аз да кажа с тези симптоми и понеже съм на бензин и газ ако не е загряла до средата на датчика незнам колко градуса е и включа ли газта гасне постоянно и това естествено при натискане на съединител или спиране на ниска предавка.На бензин несъм забелязал този проблем ,но ако веднъж съм избързал продължава известно време дори и на бензин незнам как се оправя после.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 40 госта