Проблем при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
TopGear
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот TopGear » Пон 28 яну 2008 21:59


Golf 3 ABU (няма газ) го прави абсолютно същото като е студен зимата.Караш 5 минути и се оправя иначе гасне.Студена като я форсирам вдига оборотите и като тръгнат да падат забравят да спрат :evil: Иначе на място си държи стабилно около 1000 об. Майстора спомена нещо за моното,но цената му била стряскаща :roll:




Потребителски аватар
kalinski
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

моля ви за помощ

Мнениеот kalinski » Вто 29 яну 2008 4:29


Колеги и аз имам едно предърпване което стана малко преди Нова година когато бяха паднали градусите под нулата !Взе да ми гори абсолютно много,изгуби си мошността все едно е запушена или все едно дурпам едно добре натваряно ремарке! двигателчето ми е АЕХ 1.4 фул спринцовка 96г. взе да мерише аспуха отзад на соров бензин и маслото ми се вмерисва на бензин ,а нямам бензин в маслото ,като съм на едно място и като подавам средно газчицата и на 1300 до 1500 оборота започва да тресе някой път го прави и межди 2200 до 2500 оборота и от към аспуха се чува едно като думкане ,а като съм в движение започва да предърпва няма значение да ли е загряла или студена!карам я само на бензин ! нямам АГУ.Издадох сумати пари по елкони на различни места по 25 до 30 лв , но нищо не откриват всеки си казва различна диагностика от какво може да е само предположения колкото да ти вземат парите :)заради тях смених сумати консумативи :дистрибуторна капачка 35лв,палец 6 лв ,комплект оргинални кабели на Беру 120 лв ,повишаваща бобина 160 лв,масло , (маслен ,въздушен и горивен филтър) гледаха ми инжекциона и ми казаха че впръскването е добро.Махнах катализатора ,самняваха се че е от центровката на делкото не не е и от него както и ми казаха че може да е от дроселовата клапа,а после ми казаха че ако е от нея тя или работи или не работи или ще предърпва само при набиране а то прекъсва и като караш на едни и същи километри но не постоянно.Някой ако може да ми помогне ще му бъда много благодарен!


Потребителски аватар
kalinski
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

добавям си го към случката който може да помага

Мнениеот kalinski » Вто 29 яну 2008 4:33


Само забравих да ви кажа ,че не гасне както при други!


aatanas
Мнения: 95
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aatanas » Вто 29 яну 2008 9:01


radotom написа:Бих ти изпратил за проба моя стария датчик (оказа се, че проблема, който подозирах не е от него) но при положение, че си купих новия от официалния представител за реиона за 27 лева... дали има смисъл?


Първо ти благодаря за уточненията.
От много четене във форума останах с впечатление , че само тоя датчик струва 700-800 лв. И затова се шашанах. Даже и затова не съм ходил в магазините да проверявам. Видях го и къде се намира, а и преди съм го виждал , ама не знаех какво е. :oops: Купувам го и ще се кръстя докато го сменям - дано има ефект.

Иначе като загрее си върви нормално и не предръпва и ускорява , не е спъната и на бензин и на газ.

Още веднъж благодарности , само да го сменя и ще напиша за резултата.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 29 яну 2008 9:26


към колегата дето се притеснява много че проблема му е от ТРС-а,ами да ти кажа не е е отнего и не се занимавай да го пипаш.Както ти каза и Радо,после неможеш да му хванеш хубаво центровката и ще тръгнеш по други главоболия :idea:

И аз го имам този проблем,дори след смяна на кабели и моторчето за празния ход.Засега съм се запътил към смяна на свещи че съм с газ,а вече съм минал повече от 50 000 км .Днес ще е процедурата и ще пиша дали има промяна,въпреки че свещите изглеждата като нови и колата си пали нормално(само на старт,по натам е както описват колегите) :roll:


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Вто 29 яну 2008 14:09


Свещите са Бриск на няма и 1000 км. Преди това бях с БОШ, но проблема при студено време си остава. Явно, че не е от свещи!


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 29 яну 2008 15:19


ами при мен явно от това е бил проблема

свещите черни си е :censored: подострени като за първокласник :P

сега нещата се успаха.С една центровка вече мисля съвсем ще заспят :wink:


Потребителски аватар
kalinski
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 21:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

поногнете моля

Мнениеот kalinski » Вто 29 яну 2008 16:52


някой може ли да ми набави една снимка на 14 инжекция и да ми покаже къде се намира ТРС-а и какво представлява ?


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Вто 29 яну 2008 18:20


Lilo мойта още си е така (незнам вече от колко време) . И аз си мислих , че е от свещи , но ги смених . После цял ден колата ми беше като нова и от следващия натам пак същата история . Та молбата ми е пишеш след 1-2 дни дали няма да е като преди колата :wink:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 29 яну 2008 21:52


екселчо,

незнам при теб,но след смяна на мойте колата има много ряз като я настъпя.Преди се замисляше като и подам изведнъж много газ.Мислех че пак ламбата е сдала багажа,но не е от нея.Сменях и ТПС и от него не е.Мисля тая седмица да оправям и центровката,но дали ще остане време :roll:

Ще пища след няколко дни,но неразчитай да ти кажа за нагар на свещите,нямам го тоя инструмент за демонтаж/монтаж на тоя консуматив :?

Ако ти имаш,само казваш къде да се видим и се заемаш с огледа :lol:


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Сря 30 яну 2008 10:22


колега правих центровка преди 7мес,онзи ден пак бях и не беше мръднала.... :!: не мисля 4е е от там проблема,защото според мен ако нещо е мръднало(в градусите) то ще си покаже и като загрее колата... :!: :?:


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Сря 30 яну 2008 13:56


Абе нали някой питаше къде се намира потенциометъра...при моя двигател е тук 1.8 ABS :!: Поздрави :)

Изображение


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 яну 2008 14:08


Туй нещо дето е показано се пази от ненужни интервенции като девственост преди циганска сватба!Иначе пипне ли се и особено без необходимия прибор за регулиране на градусите......става като прием на очистително при остра диария!


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Сря 30 яну 2008 14:21


Уникално пояснение :!: mhihi Но това е самата истина и до колкото схващам,май4е на пове4ето колеги това е пипано-някога,някъде :!:


Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Сря 30 яну 2008 22:42


Ми да, нали българина е вещ във всичко, пък и нещо ако не е "побългарено" няма да е КАТО ОРАТА :lol: Така и аз, преди години, без да съм напълно наясно точно какво е това го разбъзиках, чистих го и май доста случайно го монтирах от раз без проблем. Да ама след време вече пистичките бая се изтъркаха и аз, вече с опит и самочувствие , дето съм го свалял и поставял безпроблемно, пак го свалих и после си е*а м****а :cry: Колата направо плюеше бензина през аспуха, стъпковия мотор се държи като побъркан. Смених целия дросел с TPSa и закрепих положението. Та затова, за бога внимавайте с този чарк!!!!!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pa4o_ivanov61 и 83 госта