
Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
didodi написа:Годината не е от значение , въпроса на какво положение е мотораsick_fuck написа:Абе има го и момента че караме 10+ годишни коли и при постоянно каране у лютеницата всеки месец в бокса
До някаде си прав,до някаде не,защото по-принцип полкото е по-стар мотора толкова по-амортизиран е,а точно в тая връзка за рязането на мотора риска да ти изтропа нещо е в полза на по-стария не мислиш ли
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
joker написа:Чета,чета и си викам.....евтини са горивата ей!Или народа се е позамогнал!![]()
За настроение на radotom:
Дядо Мраз край нас намина
и подарък е бензина
весел оборотомера
лютеницата замеря
черен ауспух тежко пъшка
бутала в несвяст се тръшкат!
Масълцето става кал
и пищи колянов вал






Настроението е за всички четящи, не само за radotom.
Радвам се че отново ти дойде музата.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Няма лошо от време на време да се пържи, стига да е загряла кошарата и да не се държи продължително време в червенкото! Да не говорим че за ДВГ-та с турбина с променлива геометрия е дори препоръчително!!! НО - пак казвам - не да се кара така, а от време на време за по няколко (1-2) секунди да си посети зоната след 4000 об (за чепели говоря)!!!
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Говоря от лична гледна точка на мотор 88-а май бешеsick_fuck написа:....До някаде си прав,до някаде не,защото по-принцип полкото е по-стар мотора толкова по-амортизиран е,а точно в тая връзка за рязането на мотора риска да ти изтропа нещо е в полза на по-стария не мислиш ли


- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
didodi написа:Говоря от лична гледна точка на мотор 88-а май бешеsick_fuck написа:....До някаде си прав,до някаде не,защото по-принцип полкото е по-стар мотора толкова по-амортизиран е,а точно в тая връзка за рязането на мотора риска да ти изтропа нещо е в полза на по-стария не мислиш линаправена му е пълна ревизия и всико което не е издържало теста : Перфектен - е сменено с ново и то истинско
Това е добро мнение !

- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Бензиновият мотор няма проблеми да удариш за 2 3 секунди в прекъсвача за газарййка. После не се чудете обаче що този семеринг пуска що от тук покапва масалце, що от маркуча на картерните ми избива масло.
))
А относно дизела не е редно защото попринцип дизела е ниско оборотен мотор и всякакви увеличения над 5000 оборота му разгонват фамилията, така съм чувал от майсторй, а и все пак е с по-висока компресия..
П.С
Съвет от мен не мажете толкова често лютеницата!!!


А относно дизела не е редно защото попринцип дизела е ниско оборотен мотор и всякакви увеличения над 5000 оборота му разгонват фамилията, така съм чувал от майсторй, а и все пак е с по-висока компресия..

П.С
Съвет от мен не мажете толкова често лютеницата!!!



При високите обороти, единствено разпределителния вал се износва по-малко в сравнение при ниските. Всички други части се натоварват. Дори и с покачване на оборотите се получава износване от маслото. Силите на триене между молекулите нарастват и при високи оборти се получава допълнително триене в лагерите, предизвикано от маслото.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта