Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот passat123 » Вто 29 яну 2008 11:22


Е нама лошо и 10 годишни да са , пак си цънкат и си удрят лутеничката како трябва ! :D




Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Вто 29 яну 2008 13:50


70-80% от повредите в мотора се случват, когато не е загрял до оптимална температура за работа. Естествено, че не е желателно. Да не говорим, когато е студен. Все едно да те събудя, да ти вкарам 2 бързи шамара и да те пусна да тичаш бесен спринт. Дали ще ти е весело и приятно?


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Вто 29 яну 2008 19:37


sick_fuck написа:Абе има го и момента че караме 10+ годишни коли и при постоянно каране у лютеницата всеки месец в бокса :lol:
Годината не е от значение , въпроса на какво положение е мотора ;)


Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Сря 30 яну 2008 0:19


И аз мисля че няма страшно ако ти е изправен и ако е загрял мотора! Но както с всяко нещо прекаляването води до главоболия.
А мойта бричка веднъж я вкарах в червено до прекъсвач (6300 на 2-ра) само за проба. Иначе като пътувам си бутам до 5000-5500 като искам да се дръпна по-бързо при изпреварване!


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Сря 30 яну 2008 11:30


didodi написа:
sick_fuck написа:Абе има го и момента че караме 10+ годишни коли и при постоянно каране у лютеницата всеки месец в бокса :lol:
Годината не е от значение , въпроса на какво положение е мотора ;)

До някаде си прав,до някаде не,защото по-принцип полкото е по-стар мотора толкова по-амортизиран е,а точно в тая връзка за рязането на мотора риска да ти изтропа нещо е в полза на по-стария не мислиш ли


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 яну 2008 12:58


Чета,чета и си викам.....евтини са горивата ей!Или народа се е позамогнал! :wink:
За настроение на radotom:
Дядо Мраз край нас намина
и подарък е бензина
весел оборотомера
лютеницата замеря
черен ауспух тежко пъшка
бутала в несвяст се тръшкат!
Масълцето става кал
и пищи колянов вал


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 30 яну 2008 13:05


joker написа:Чета,чета и си викам.....евтини са горивата ей!Или народа се е позамогнал! :wink:
За настроение на radotom:
Дядо Мраз край нас намина
и подарък е бензина
весел оборотомера
лютеницата замеря
черен ауспух тежко пъшка
бутала в несвяст се тръшкат!
Масълцето става кал
и пищи колянов вал

:bowdown :bowdown :bowdown
:respect :respect :respect
Настроението е за всички четящи, не само за radotom.
Радвам се че отново ти дойде музата.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 30 яну 2008 13:09


:yeaha: :dance: :bowdown :bowdown :respect
Хахаха... Велик си!!!
Благодаря!


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот passat123 » Сря 30 яну 2008 14:11


То до кетчупа да се натиска стрелката бива ! Вече съм на ясно че като е загряла е ОК ! :D


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Сря 30 яну 2008 20:15


Няма лошо от време на време да се пържи, стига да е загряла кошарата и да не се държи продължително време в червенкото! Да не говорим че за ДВГ-та с турбина с променлива геометрия е дори препоръчително!!! НО - пак казвам - не да се кара така, а от време на време за по няколко (1-2) секунди да си посети зоната след 4000 об (за чепели говоря)!!!


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Сря 30 яну 2008 21:21


sick_fuck написа:....До някаде си прав,до някаде не,защото по-принцип полкото е по-стар мотора толкова по-амортизиран е,а точно в тая връзка за рязането на мотора риска да ти изтропа нещо е в полза на по-стария не мислиш ли
Говоря от лична гледна точка на мотор 88-а май беше :lol: направена му е пълна ревизия и всико което не е издържало теста : Перфектен - е сменено с ново и то истинско :twisted:


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот passat123 » Нед 03 фев 2008 19:03


didodi написа:
sick_fuck написа:....До някаде си прав,до някаде не,защото по-принцип полкото е по-стар мотора толкова по-амортизиран е,а точно в тая връзка за рязането на мотора риска да ти изтропа нещо е в полза на по-стария не мислиш ли
Говоря от лична гледна точка на мотор 88-а май беше :lol: направена му е пълна ревизия и всико което не е издържало теста : Перфектен - е сменено с ново и то истинско :twisted:


Това е добро мнение ! :D


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Вто 05 фев 2008 14:11


на мене някаде ми се е испарил ограничителя.... отива си и след 7к :shock


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 05 фев 2008 14:21


Бензиновият мотор няма проблеми да удариш за 2 3 секунди в прекъсвача за газарййка. После не се чудете обаче що този семеринг пуска що от тук покапва масалце, що от маркуча на картерните ми избива масло. :)))

А относно дизела не е редно защото попринцип дизела е ниско оборотен мотор и всякакви увеличения над 5000 оборота му разгонват фамилията, така съм чувал от майсторй, а и все пак е с по-висока компресия..

:wink:

П.С

Съвет от мен не мажете толкова често лютеницата!!! :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Вто 05 фев 2008 15:11


При високите обороти, единствено разпределителния вал се износва по-малко в сравнение при ниските. Всички други части се натоварват. Дори и с покачване на оборотите се получава износване от маслото. Силите на триене между молекулите нарастват и при високи оборти се получава допълнително триене в лагерите, предизвикано от маслото.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта