Авто център Хеед'91 - МНЕНИЕ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Искам също да благодаря на Христо. Христо, като човек, който работи с клиенти и се старае да обслужва максимално добре всеки един клиент, било то бъдещ или настоящ искам да ти споделя следното : справяш се страхотно. Мога да разчитам на сервиза Ви и ще остана клиент. Случката не ми се коментира.
Успех
Успех
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Още нямам отговор на запитване на Ицо по ЛС за шенкел.
Никси няма гаранция че ще е свободен и реших да си търся резервен вариант - поискаха ми 100лв да свалят барабаните + шенкелите
и да нанижат новия шенкел + спирачен апарат + дискове накладки и жила на ръчна спирачка.
За профилактика и смяна на гумички на апарати - 70лв на бройка
Първата цена може да търпи коментар, а втората е просто абсурдна....
Апарата има 2 гумички на водачите, 1 гумичка на буталото и още няколко гумички, които са трудни, защото горните се сменят с поглед.
Ето го описано в картинки какво трябва да се направи - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1395
Работа за 30 мин макс, струва 70лв - просто нямам думи ....
Явно е че ако не никси, сам ще си направя нещата
ПС - при посочените цени при 50-60лв за апарат + 70-100 за рециклаж, по изгодно излиза да се купят нови апарати от 240лв бройката ако човек не си го направи сам
Никси няма гаранция че ще е свободен и реших да си търся резервен вариант - поискаха ми 100лв да свалят барабаните + шенкелите
и да нанижат новия шенкел + спирачен апарат + дискове накладки и жила на ръчна спирачка.
За профилактика и смяна на гумички на апарати - 70лв на бройка

Първата цена може да търпи коментар, а втората е просто абсурдна....
Апарата има 2 гумички на водачите, 1 гумичка на буталото и още няколко гумички, които са трудни, защото горните се сменят с поглед.
Ето го описано в картинки какво трябва да се направи - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1395
Работа за 30 мин макс, струва 70лв - просто нямам думи ....
Явно е че ако не никси, сам ще си направя нещата
ПС - при посочените цени при 50-60лв за апарат + 70-100 за рециклаж, по изгодно излиза да се купят нови апарати от 240лв бройката ако човек не си го направи сам
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според мен ти казах цена от 60-70лв за брой при това ремонт в спициализиран сервиз за спирачни апарати, но ти както повечето наши съфорумци интерпретира нещата по свой начин.Та на въпроса:lyubobg написа:Още нямам отговор на запитване на Ицо по ЛС за шенкел.
Никси няма гаранция че ще е свободен и реших да си търся резервен вариант - поискаха ми 100лв да свалят барабаните + шенкелите
и да нанижат новия шенкел + спирачен апарат + дискове накладки и жила на ръчна спирачка.
За профилактика и смяна на гумички на апарати - 70лв на бройка![]()
Първата цена може да търпи коментар, а втората е просто абсурдна....
Апарата има 2 гумички на водачите, 1 гумичка на буталото и още няколко гумички, които са трудни, защото горните се сменят с поглед.
Ето го описано в картинки какво трябва да се направи - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1395
Работа за 30 мин макс, струва 70лв - просто нямам думи ....
Явно е че ако не никси, сам ще си направя нещата
ПС - при посочените цени при 50-60лв за апарат + 70-100 за рециклаж, по изгодно излиза да се купят нови апарати от 240лв бройката ако човек не си го направи сам
Много скоро ще разбереш, че не всичко се свежда до простата смяна на две гумички за 30-тина минути.
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
scirocco gt написа:Според мен ти казах цена от 60-70лв за брой при това ремонт в спициализиран сервиз за спирачни апарати, но ти както повечето наши съфорумци интерпретира нещата по свой начин.Та на въпроса:lyubobg написа:Още нямам отговор на запитване на Ицо по ЛС за шенкел.
Никси няма гаранция че ще е свободен и реших да си търся резервен вариант - поискаха ми 100лв да свалят барабаните + шенкелите
и да нанижат новия шенкел + спирачен апарат + дискове накладки и жила на ръчна спирачка.
За профилактика и смяна на гумички на апарати - 70лв на бройка![]()
Първата цена може да търпи коментар, а втората е просто абсурдна....
Апарата има 2 гумички на водачите, 1 гумичка на буталото и още няколко гумички, които са трудни, защото горните се сменят с поглед.
Ето го описано в картинки какво трябва да се направи - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1395
Работа за 30 мин макс, струва 70лв - просто нямам думи ....
Явно е че ако не никси, сам ще си направя нещата
ПС - при посочените цени при 50-60лв за апарат + 70-100 за рециклаж, по изгодно излиза да се купят нови апарати от 240лв бройката ако човек не си го направи сам
Много скоро ще разбереш, че не всичко се свежда до простата смяна на две гумички за 30-тина минути.
Добре - ако не съм прав - покажи къде не съм прав

Апарата си работи, няма счупени "бобчета", няма ръждясала повърхност, имаше само малко мръсотия вътре и за целта трябва да се махне зегерката и да се бръкне и да се почисти вътре - за това няма нужда от нищо специализирано - аз те попитах "ами ако моя случай е по лек", ти каза минимум 70лв каквото и да е.. с това не съм съгласен.
Другото за 100те лева за смяната отзад.
За по малко от 20 минути обезкостихме с 1 съфорумец голфа му и смъкнахме апаратите, за толкова се смъкват и барабаните.
Т.е. за грубо 2 човеко часа, ще се демонтират барабаните и ще се сложат дисковете.
Има 4 болта на джантата, 1 лагер на главината с което барабана излиза.
Още 2 бръквания с отверката и накладките са на земята.
4 болта и шенкела пада .
Това като се прави с пневматична отверка става още по-бързо.
Мястото е удобно - смяната е песен.
За мен тази цена от 100лв е неоправдана.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
lyubobg написа:scirocco gt написа:Според мен ти казах цена от 60-70лв за брой при това ремонт в спициализиран сервиз за спирачни апарати, но ти както повечето наши съфорумци интерпретира нещата по свой начин.Та на въпроса:lyubobg написа:Още нямам отговор на запитване на Ицо по ЛС за шенкел.
Никси няма гаранция че ще е свободен и реших да си търся резервен вариант - поискаха ми 100лв да свалят барабаните + шенкелите
и да нанижат новия шенкел + спирачен апарат + дискове накладки и жила на ръчна спирачка.
За профилактика и смяна на гумички на апарати - 70лв на бройка![]()
Първата цена може да търпи коментар, а втората е просто абсурдна....
Апарата има 2 гумички на водачите, 1 гумичка на буталото и още няколко гумички, които са трудни, защото горните се сменят с поглед.
Ето го описано в картинки какво трябва да се направи - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1395
Работа за 30 мин макс, струва 70лв - просто нямам думи ....
Явно е че ако не никси, сам ще си направя нещата
ПС - при посочените цени при 50-60лв за апарат + 70-100 за рециклаж, по изгодно излиза да се купят нови апарати от 240лв бройката ако човек не си го направи сам
Много скоро ще разбереш, че не всичко се свежда до простата смяна на две гумички за 30-тина минути.
Добре - ако не съм прав - покажи къде не съм прав![]()
Апарата си работи, няма счупени "бобчета", няма ръждясала повърхност, имаше само малко мръсотия вътре и за целта трябва да се махне зегерката и да се бръкне и да се почисти вътре - за това няма нужда от нищо специализирано - аз те попитах "ами ако моя случай е по лек", ти каза минимум 70лв каквото и да е.. с това не съм съгласен.
Другото за 100те лева за смяната отзад.
За по малко от 20 минути обезкостихме с 1 съфорумец голфа му и смъкнахме апаратите, за толкова се смъкват и барабаните.
Т.е. за грубо 2 човеко часа, ще се демонтират барабаните и ще се сложат дисковете.
Има 4 болта на джантата, 1 лагер на главината с което барабана излиза.
Още 2 бръквания с отверката и накладките са на земята.
4 болта и шенкела пада .
Това като се прави с пневматична отверка става още по-бързо.
Мястото е удобно - смяната е песен.
За мен тази цена от 100лв е неоправдана.
Ти защо не отвориш сервиз и да извършваш тази услуга за 5лв. ?
Ще идвам при теб макар и да мога да си ремонтирам сам колата

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Lubobg..
Точно тази зегерка ще видиш как се маха... ааа и как се слага е най-интересно..
гарантирам ти, че не е работа за 15 мин..не и от човек без добър инструмент... и който не го е правил
от там имаш.. шкуркички, почистване, киснене из разни препарати или поне бензин нафта.. четкане.. прочее..
и чак тогава когато си изшкурил всичката ръждичка от буталцата и навсякъде под семерингите си в час....
да не говорим, че трябва и инструмент да прибереш буталата...
и че сам човек тези работи за минимум 2 часа не му мърдат... за двете колела...
+ обезвъздушаването и промивката на спирачната система..
+ наема за място за сервиз
+ цената за закупуване на инструменти
+ цената за закупуване на техника
+ заплатата на персонала
+ печалба
+ данъци
+ милион други неща които се сетиш..
ще разбереш, защо са такива цените..
на мен лично подобна операция заедно с Никси.. ми отне цял следобед
от 13:00 - до около 20:00...
прави си сметка...
и съм поохарчил някой и друг лев за инструмент..
Точно тази зегерка ще видиш как се маха... ааа и как се слага е най-интересно..
гарантирам ти, че не е работа за 15 мин..не и от човек без добър инструмент... и който не го е правил

от там имаш.. шкуркички, почистване, киснене из разни препарати или поне бензин нафта.. четкане.. прочее..
и чак тогава когато си изшкурил всичката ръждичка от буталцата и навсякъде под семерингите си в час....
да не говорим, че трябва и инструмент да прибереш буталата...
и че сам човек тези работи за минимум 2 часа не му мърдат... за двете колела...
+ обезвъздушаването и промивката на спирачната система..
+ наема за място за сервиз
+ цената за закупуване на инструменти
+ цената за закупуване на техника
+ заплатата на персонала
+ печалба
+ данъци
+ милион други неща които се сетиш..
ще разбереш, защо са такива цените..
на мен лично подобна операция заедно с Никси.. ми отне цял следобед

прави си сметка...

и съм поохарчил някой и друг лев за инструмент..
Това за инструментите не го разбрах.Включват се в цената,
защото са еднократни и се изхвърлят след всеки клиент ли ?
Според мен за една услуга извършена КАЧЕСТВЕНО не е редно да
има двоина разлика в цената та ,който ида я е направил.
Пазарната икономика не значи,че който си е създал име трябва
да започне да работи некачествено и да щави клиентите.
защото са еднократни и се изхвърлят след всеки клиент ли ?
Според мен за една услуга извършена КАЧЕСТВЕНО не е редно да
има двоина разлика в цената та ,който ида я е направил.
Пазарната икономика не значи,че който си е създал име трябва
да започне да работи некачествено и да щави клиентите.
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ventoman написа:
Ти защо не отвориш сервиз и да извършваш тази услуга за 5лв. ?
Ще идвам при теб макар и да мога да си ремонтирам сам колата
http://www.aspo-bg.com/ - между 20 и 50лв с монтаж и демонтаж на апаратите, а като ги дам в насипно състояние ще е още по нормална цената

В ЕМК33 е също доста по еВтино.
А точно от теб не очаквах такава забележка ...
wili98 - хайде пак да прочетеш какво съм написал ?
"от там имаш.. шкуркички, почистване, киснене из разни препарати или поне бензин нафта.. четкане.. прочее..
и чак тогава когато си изшкурил всичката ръждичка от буталцата и навсякъде под семерингите си в час.... "
- Моя апарат няма нужда о киснене шкурки и т.н - няма ръжда по бултацата
Инструмента се нарича зегер клещи, а другото майсторлък...
Заплатата на персонала - 1 монтьор надали му дават повече от 1000лв
което прави макс с данъци и глупости 10лв на час отиват за него.
Наем на сервиза и инструменти - ето ти пример с ХОБИ сервиз - 8.80 на подемника и под левче за инструменти. А инструментите в общия случай са МНОГО еВтини и като ги купиш 1 път си ги ползваш дълго време.
В частния случай няма нужда и от подемник - най-скъпия инструмент при сервизите.
Но не се хабете - никой няма да ме убеди че тази цена е оправдана икономически и мисля че този сервиз загуби 1 клиент.
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз още не съм виждал спирачен апарат на Ваг групата, свален, стоял по морги и да не е блокирал отвсякъде. Ти се обади по телефона , изсипа десетина въпроса за десетина секунди и получи съответния отговор.Иначе при това положение както казваш, че няма нужда от шкурки и шукарийки, смяната на уплътненията щеше да е към монтажа на останалите детайли, но в такъв случай защо изобщо ще ги сменяш?
П.П. И ставаше въпрос за ремонт на спирачни апарати, сега говориш за подмяна на уплътнения, а аз правя разлика между двете неща.
П.П. И ставаше въпрос за ремонт на спирачни апарати, сега говориш за подмяна на уплътнения, а аз правя разлика между двете неща.
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта