Авто център Хеед'91 - МНЕНИЕ

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
jorovatkov
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jorovatkov » Вто 22 яну 2008 7:33


И аз съм много доволен от хората в Хеед... Оправиха ми парното и сега е сауна вътре. Ще ги ползвам пак... дано да не се налага да е често.




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 23 яну 2008 19:11


Един ОГРОМЕН + за сервиза и в частност Ицо. Имах проблем аксиалния лагер на съединителя, който смених при тях преди около година. Отстраниха проблема качествено. Много благодаря отново!

:hahhihi:


Потребителски аватар
moleo
0888
Мнения: 755
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moleo » Чет 24 яну 2008 21:46


Искам също да благодаря на Христо. Христо, като човек, който работи с клиенти и се старае да обслужва максимално добре всеки един клиент, било то бъдещ или настоящ искам да ти споделя следното : справяш се страхотно. Мога да разчитам на сервиза Ви и ще остана клиент. Случката не ми се коментира.

Успех


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 30 яну 2008 20:53


Още нямам отговор на запитване на Ицо по ЛС за шенкел.

Никси няма гаранция че ще е свободен и реших да си търся резервен вариант - поискаха ми 100лв да свалят барабаните + шенкелите
и да нанижат новия шенкел + спирачен апарат + дискове накладки и жила на ръчна спирачка.

За профилактика и смяна на гумички на апарати - 70лв на бройка :!:

Първата цена може да търпи коментар, а втората е просто абсурдна....

Апарата има 2 гумички на водачите, 1 гумичка на буталото и още няколко гумички, които са трудни, защото горните се сменят с поглед.
Ето го описано в картинки какво трябва да се направи - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1395
Работа за 30 мин макс, струва 70лв - просто нямам думи ....

Явно е че ако не никси, сам ще си направя нещата

ПС - при посочените цени при 50-60лв за апарат + 70-100 за рециклаж, по изгодно излиза да се купят нови апарати от 240лв бройката ако човек не си го направи сам


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Сря 30 яну 2008 21:22


lyubobg написа:Още нямам отговор на запитване на Ицо по ЛС за шенкел.

Никси няма гаранция че ще е свободен и реших да си търся резервен вариант - поискаха ми 100лв да свалят барабаните + шенкелите
и да нанижат новия шенкел + спирачен апарат + дискове накладки и жила на ръчна спирачка.

За профилактика и смяна на гумички на апарати - 70лв на бройка :!:

Първата цена може да търпи коментар, а втората е просто абсурдна....

Апарата има 2 гумички на водачите, 1 гумичка на буталото и още няколко гумички, които са трудни, защото горните се сменят с поглед.
Ето го описано в картинки какво трябва да се направи - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1395
Работа за 30 мин макс, струва 70лв - просто нямам думи ....

Явно е че ако не никси, сам ще си направя нещата

ПС - при посочените цени при 50-60лв за апарат + 70-100 за рециклаж, по изгодно излиза да се купят нови апарати от 240лв бройката ако човек не си го направи сам
Според мен ти казах цена от 60-70лв за брой при това ремонт в спициализиран сервиз за спирачни апарати, но ти както повечето наши съфорумци интерпретира нещата по свой начин.Та на въпроса:
Много скоро ще разбереш, че не всичко се свежда до простата смяна на две гумички за 30-тина минути.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Сря 30 яну 2008 22:39


scirocco gt написа:
lyubobg написа:Още нямам отговор на запитване на Ицо по ЛС за шенкел.

Никси няма гаранция че ще е свободен и реших да си търся резервен вариант - поискаха ми 100лв да свалят барабаните + шенкелите
и да нанижат новия шенкел + спирачен апарат + дискове накладки и жила на ръчна спирачка.

За профилактика и смяна на гумички на апарати - 70лв на бройка :!:

Първата цена може да търпи коментар, а втората е просто абсурдна....

Апарата има 2 гумички на водачите, 1 гумичка на буталото и още няколко гумички, които са трудни, защото горните се сменят с поглед.
Ето го описано в картинки какво трябва да се направи - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1395
Работа за 30 мин макс, струва 70лв - просто нямам думи ....

Явно е че ако не никси, сам ще си направя нещата

ПС - при посочените цени при 50-60лв за апарат + 70-100 за рециклаж, по изгодно излиза да се купят нови апарати от 240лв бройката ако човек не си го направи сам
Според мен ти казах цена от 60-70лв за брой при това ремонт в спициализиран сервиз за спирачни апарати, но ти както повечето наши съфорумци интерпретира нещата по свой начин.Та на въпроса:
Много скоро ще разбереш, че не всичко се свежда до простата смяна на две гумички за 30-тина минути.


Добре - ако не съм прав - покажи къде не съм прав :wink:

Апарата си работи, няма счупени "бобчета", няма ръждясала повърхност, имаше само малко мръсотия вътре и за целта трябва да се махне зегерката и да се бръкне и да се почисти вътре - за това няма нужда от нищо специализирано - аз те попитах "ами ако моя случай е по лек", ти каза минимум 70лв каквото и да е.. с това не съм съгласен.


Другото за 100те лева за смяната отзад.
За по малко от 20 минути обезкостихме с 1 съфорумец голфа му и смъкнахме апаратите, за толкова се смъкват и барабаните.
Т.е. за грубо 2 човеко часа, ще се демонтират барабаните и ще се сложат дисковете.
Има 4 болта на джантата, 1 лагер на главината с което барабана излиза.
Още 2 бръквания с отверката и накладките са на земята.
4 болта и шенкела пада .
Това като се прави с пневматична отверка става още по-бързо.
Мястото е удобно - смяната е песен.
За мен тази цена от 100лв е неоправдана.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 30 яну 2008 23:31


lyubobg написа:
scirocco gt написа:
lyubobg написа:Още нямам отговор на запитване на Ицо по ЛС за шенкел.

Никси няма гаранция че ще е свободен и реших да си търся резервен вариант - поискаха ми 100лв да свалят барабаните + шенкелите
и да нанижат новия шенкел + спирачен апарат + дискове накладки и жила на ръчна спирачка.

За профилактика и смяна на гумички на апарати - 70лв на бройка :!:

Първата цена може да търпи коментар, а втората е просто абсурдна....

Апарата има 2 гумички на водачите, 1 гумичка на буталото и още няколко гумички, които са трудни, защото горните се сменят с поглед.
Ето го описано в картинки какво трябва да се направи - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=1395
Работа за 30 мин макс, струва 70лв - просто нямам думи ....

Явно е че ако не никси, сам ще си направя нещата

ПС - при посочените цени при 50-60лв за апарат + 70-100 за рециклаж, по изгодно излиза да се купят нови апарати от 240лв бройката ако човек не си го направи сам
Според мен ти казах цена от 60-70лв за брой при това ремонт в спициализиран сервиз за спирачни апарати, но ти както повечето наши съфорумци интерпретира нещата по свой начин.Та на въпроса:
Много скоро ще разбереш, че не всичко се свежда до простата смяна на две гумички за 30-тина минути.


Добре - ако не съм прав - покажи къде не съм прав :wink:

Апарата си работи, няма счупени "бобчета", няма ръждясала повърхност, имаше само малко мръсотия вътре и за целта трябва да се махне зегерката и да се бръкне и да се почисти вътре - за това няма нужда от нищо специализирано - аз те попитах "ами ако моя случай е по лек", ти каза минимум 70лв каквото и да е.. с това не съм съгласен.


Другото за 100те лева за смяната отзад.
За по малко от 20 минути обезкостихме с 1 съфорумец голфа му и смъкнахме апаратите, за толкова се смъкват и барабаните.
Т.е. за грубо 2 човеко часа, ще се демонтират барабаните и ще се сложат дисковете.
Има 4 болта на джантата, 1 лагер на главината с което барабана излиза.
Още 2 бръквания с отверката и накладките са на земята.
4 болта и шенкела пада .
Това като се прави с пневматична отверка става още по-бързо.
Мястото е удобно - смяната е песен.
За мен тази цена от 100лв е неоправдана.


Ти защо не отвориш сервиз и да извършваш тази услуга за 5лв. ?

Ще идвам при теб макар и да мога да си ремонтирам сам колата :D


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 31 яну 2008 0:03


Lubobg..
Точно тази зегерка ще видиш как се маха... ааа и как се слага е най-интересно..
гарантирам ти, че не е работа за 15 мин..не и от човек без добър инструмент... и който не го е правил ;)

от там имаш.. шкуркички, почистване, киснене из разни препарати или поне бензин нафта.. четкане.. прочее..
и чак тогава когато си изшкурил всичката ръждичка от буталцата и навсякъде под семерингите си в час....

да не говорим, че трябва и инструмент да прибереш буталата...
и че сам човек тези работи за минимум 2 часа не му мърдат... за двете колела...
+ обезвъздушаването и промивката на спирачната система..
+ наема за място за сервиз
+ цената за закупуване на инструменти
+ цената за закупуване на техника
+ заплатата на персонала
+ печалба
+ данъци
+ милион други неща които се сетиш..

ще разбереш, защо са такива цените..

на мен лично подобна операция заедно с Никси.. ми отне цял следобед ;) от 13:00 - до около 20:00...

прави си сметка... ;)
и съм поохарчил някой и друг лев за инструмент..


kircheto

Мнениеот kircheto » Чет 31 яну 2008 8:12


lyubobg написа:.......


Бате още ли не си разбрал че нищо ефтино няма вече?Аз очаквах стругара за фланците да иска до 50лв. за работа той каза 150 като 30 са за него а 120 са за ток точенето на инструментите,а като написа как се прави, що не си го направи сам?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Чет 31 яну 2008 8:48


Това за инструментите не го разбрах.Включват се в цената,
защото са еднократни и се изхвърлят след всеки клиент ли ?
Според мен за една услуга извършена КАЧЕСТВЕНО не е редно да
има двоина разлика в цената та ,който ида я е направил.
Пазарната икономика не значи,че който си е създал име трябва
да започне да работи некачествено и да щави клиентите.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 31 яну 2008 8:51


Ventoman написа:
Ти защо не отвориш сервиз и да извършваш тази услуга за 5лв. ?

Ще идвам при теб макар и да мога да си ремонтирам сам колата :D


http://www.aspo-bg.com/ - между 20 и 50лв с монтаж и демонтаж на апаратите, а като ги дам в насипно състояние ще е още по нормална цената :!:
В ЕМК33 е също доста по еВтино.

А точно от теб не очаквах такава забележка ...


wili98 - хайде пак да прочетеш какво съм написал ?
"от там имаш.. шкуркички, почистване, киснене из разни препарати или поне бензин нафта.. четкане.. прочее..
и чак тогава когато си изшкурил всичката ръждичка от буталцата и навсякъде под семерингите си в час.... "
- Моя апарат няма нужда о киснене шкурки и т.н - няма ръжда по бултацата

Инструмента се нарича зегер клещи, а другото майсторлък...


Заплатата на персонала - 1 монтьор надали му дават повече от 1000лв
което прави макс с данъци и глупости 10лв на час отиват за него.
Наем на сервиза и инструменти - ето ти пример с ХОБИ сервиз - 8.80 на подемника и под левче за инструменти. А инструментите в общия случай са МНОГО еВтини и като ги купиш 1 път си ги ползваш дълго време.

В частния случай няма нужда и от подемник - най-скъпия инструмент при сервизите.

Но не се хабете - никой няма да ме убеди че тази цена е оправдана икономически и мисля че този сервиз загуби 1 клиент.


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 31 яну 2008 9:10


Аз още не съм виждал спирачен апарат на Ваг групата, свален, стоял по морги и да не е блокирал отвсякъде. Ти се обади по телефона , изсипа десетина въпроса за десетина секунди и получи съответния отговор.Иначе при това положение както казваш, че няма нужда от шкурки и шукарийки, смяната на уплътненията щеше да е към монтажа на останалите детайли, но в такъв случай защо изобщо ще ги сменяш?
П.П. И ставаше въпрос за ремонт на спирачни апарати, сега говориш за подмяна на уплътнения, а аз правя разлика между двете неща.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 31 яну 2008 10:30


Не съм казвал думата уплътнения, а ремонтен комплект гумички
и за да се смянат апарата се отваря.

Получих цена от 35лв на апарат от сервиз Спиид, което вече звучи по човешко


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 31 яну 2008 13:25


lyubobg написа:Не съм казвал думата уплътнения, а ремонтен комплект гумички
и за да се смянат апарата се отваря.


Май обърка човека, на който трябва да обясняваш какво трябва да се направи :wink: .А за гумичките може да има и друго наименование......., на мен уплътнение по ми харесва :lol:


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 31 яну 2008 17:16


Абе какво искате от човека /визирам Ицо/, не стига че за членове на форума прави отстъпки от цената на частите без никой да го е карал, ами и недоволни. Като не ви отърва, не ходете там бе.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта