като паля колата студена и дам гас качва обуротите на 2000

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
velin_passat3
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

като паля колата студена и дам гас качва обуротите на 2000

Мнениеот velin_passat3 » Чет 31 яну 2008 15:47


здравеите на всички преди време си купих пасат и почнаха проблемите :D сега като го паля студен качва обуротите на 2000 ако на някои му се е случвало преди да пише от какво е ,или някои предполага от какво може да е предварително благодаря




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 31 яну 2008 17:11


:welcome_to_group .......това първо
После........така ако си прочетеш темата според теб дали някой ше може да отговори?????????
Жокери-посочи поне какъв модел ти е пасата, с какъв мотор, има ли газ, ако има на газ или на бензин го прави, и въобще колкото повече инфо толково е по-вероятно да получиш адекватен отговор

Последна промяна от dlug на Съб 02 фев 2008 9:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
velin_passat3
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

pri zapalvane vdiga oburotite do 2000 i gi darji postoqnno

Мнениеот velin_passat3 » Чет 31 яну 2008 18:03


passat 3 1.8 моно инджекция,бензин

Последна промяна от velin_passat3 на Чет 31 яну 2008 18:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
feersum
Мнения: 260
Регистриран на: Чет 01 ное 2007 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: pri zapalvane vdiga oburotite do 2000 i gi darji postoqn

Мнениеот feersum » Чет 31 яну 2008 18:28


velin_passat3 написа:passat 3 1.8 моно инджекция,бензин имах предвит като натисна педала на газта тогава качва обуротите


Ми то и аз като натисна педала на газта качва оборотите... Може би и при останалите колеги е така :mrgreen:


Потребителски аватар
velin_passat3
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Мнениеот velin_passat3 » Чет 31 яну 2008 18:36


като го натисна и после го оставя си даржи на 2000


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CoZmO » Чет 31 яну 2008 18:39


Провери като вдигнеш предния капак, жилото на газта е вързано за една джвъджка до инжекциона, има вероятност да не се връща до край, просто да е клеясала, напръскай с контакт спрей или някъкъв смазочен, може и капка масло машинно да сложиш... Пробвай... Поне при мен на 2-ката беше това проблема. ;-)


Потребителски аватар
velin_passat3
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

pri zapalvane vdiga oburotite do 2000 i gi darji postoqnno

Мнениеот velin_passat3 » Пет 01 фев 2008 18:52


не е от жилото на газта


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: pri zapalvane vdiga oburotite do 2000 i gi darji postoqn

Мнениеот CoZmO » Съб 02 фев 2008 11:09


velin_passat3 написа:не е от жилото на газта


Значи пробвай да нулираш компютъра на инжекцията, става като махнеш клемата на прюса на акумулатора за 5-7 минути. След това запали и виж как е, защото имах и такъв проблем. ;-)


Потребителски аватар
velin_passat3
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Мнениеот velin_passat3 » Съб 02 фев 2008 14:28


ok ще пробвам мерси :D


Потребителски аватар
mitacee
Мнения: 153
Регистриран на: Вто 05 фев 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот mitacee » Чет 07 фев 2008 20:08


и на мен ми задържаше на 2000оборота същия двигател е и се оказа че дърпал въздух от тампона на моноинжекцията като го смених заспа


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 08 фев 2008 5:54


този ефект се получава и от не точна центровка на запалването


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Пон 11 фев 2008 11:48


имах такъв проблем, и покрай него и други подобни - като губене на мощност и тнт...сутрин като запаля и форсирам малко и после близо 10-15 минути си седи на някви по-височки обороти....почти 100% съм сигурен 4е е от тампона....
погледни тампона на устройството на въздушния филтър, до жилото на газта :) смених тампона и се оправи всичко :) гуменият


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 11 фев 2008 15:20


bate_pe60 написа:имах такъв проблем, и покрай него и други подобни - като губене на мощност и тнт...сутрин като запаля и форсирам малко и после близо 10-15 минути си седи на някви по-височки обороти....почти 100% съм сигурен 4е е от тампона....
погледни тампона на устройството на въздушния филтър, до жилото на газта :) смених тампона и се оправи всичко :) гуменият


За какъв тампон става въпрос колега :) , защото и аз съм 1.8 Ми, но нещо ... :gruebel ?
. От въздушния филтър към корпуса на моноинжекцията има гумен въздуховод.
. Между моното и смукателния колектор има гумена гарнитура/тампон.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 52 госта