Ще си правя спортен колектор 4-1 искам съвети....

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
plamen03
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamen03 » Пет 25 яну 2008 23:24


И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни




Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Съб 26 яну 2008 1:28


Аз ще правя 4-1 защото искам повече мощност във високи обототи, точно където е и силата на АБФ-а. :wink:

:arrow: 4-1 - мощност във високи обороти

:arrow: 4-2-1 - мощност във целия диапазон


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 26 яну 2008 9:03


plamen03 написа:И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни


Къде са ти правили колектор-а и доволен ли ис, че имам спешна нужда от един хедърс?


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Съб 26 яну 2008 11:17


Да ,точно както колегата драйвър е написал 4-1 дава сила най вече в горния диапазон , а 4-2-1 дава в целия ама по малко навсякъде.Общо взето от това което аз знам ,важно е да се събират 1-4 2-3 цилиндър защото по тая последователност горят и другото е дължината на рънърите да е еднаква.И последно да е с колена или ако е згъван както драйвъра иска да го прай да се напрай мноо прецизно шот ако се намали диаметъра някъде всичко отива по дяволите......


Потребителски аватар
plamen03
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamen03 » Съб 26 яну 2008 14:24


niikoo_1 написа:
plamen03 написа:И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни


Къде са ти правили колектор-а и доволен ли ис, че имам спешна нужда от един хедърс?


в емкомплект в дружба единия от майсторите ми е приател ако те интересува ще ти пратя тела на лични


Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот deyan_petrov » Съб 26 яну 2008 18:15


rusiq_24 написа:Ето какво мернах аз с шублерчето преди монтажа Изображение :wink:
тези троиници от снимката на колектора имали представа някой от каде се купуват( от неръждавейка евентоално)


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 31 яну 2008 17:57


Голям проблем се оказа намирането на тръба ф45 /2мм. - хромникел. Обиколих почти всички складове за метали в Ст. Загора и не мога да открия това което ми трябва. :?

Ще съм благодарен ако някой колега от СЗ ме насочи къде да ходя да търся, че вече почти не се сещам склад който да не съм посетил.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 31 яну 2008 18:39


plamen03 написа:
niikoo_1 написа:
plamen03 написа:И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни


Къде са ти правили колектор-а и доволен ли ис, че имам спешна нужда от един хедърс?


в емкомплект в дружба единия от майсторите ми е приател ако те интересува ще ти пратя тела на лични


Може да ми пратиш тел. на лично и ако може и снимка на колектора дето ти го е направил.

:)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 31 яну 2008 20:14


driver написа:Голям проблем се оказа намирането на тръба ф45 /2мм. - хромникел. Обиколих почти всички складове за метали в Ст. Загора и не мога да открия това което ми трябва. :?

Ще съм благодарен ако някой колега от СЗ ме насочи къде да ходя да търся, че вече почти не се сещам склад който да не съм посетил.
Аз знам само до завод Металик ако и там си проверявал нямам идея.А други размери не могат ли да огъват или точно 45 трябва да е :roll: п.п Ако няма хромникел давай с алуминизирана стомана и без това ще излезе по евтино или с черна безшевна тръба :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 31 яну 2008 20:19


rusiq_24 написа:
driver написа:Голям проблем се оказа намирането на тръба ф45 /2мм. - хромникел. Обиколих почти всички складове за метали в Ст. Загора и не мога да открия това което ми трябва. :?

Ще съм благодарен ако някой колега от СЗ ме насочи къде да ходя да търся, че вече почти не се сещам склад който да не съм посетил.
Аз знам само до завод Металик ако и там си проверявал нямам идея.А други размери не могат ли да огъват или точно 45 трябва да е :roll: п.п Ако няма хромникел давай с алуминизирана стомана и без това ще излезе по евтино или с черна безшевна тръба :wink:


Там ходих, нямат! :cry: Проблемацията е, че онея дет ще ми го правят могат да огъват само ф38 и Ф45 :(


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Чет 31 яну 2008 22:40


niikoo_1 написа:
plamen03 написа:
niikoo_1 написа:
plamen03 написа:И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни


Къде са ти правили колектор-а и доволен ли ис, че имам спешна нужда от един хедърс?


в емкомплект в дружба единия от майсторите ми е приател ако те интересува ще ти пратя тела на лични


Може да ми пратиш тел. на лично и ако може и снимка на колектора дето ти го е направил.

:)

Колега,би ли могъл да ми пратиш телефон за връзка и на мене,защото на един колега също много му трябва човек който го е правил,ако може и снимка на твоите също на лични.Благодаря предварително. :)


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Пет 01 фев 2008 10:56


0886650413-Драго
в София се намира фирмата му е DRAGON
Търсете него ти се занимава с изработка на колектори!!!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 01 фев 2008 10:58


Tibi.b написа:0886650413-Драго
в София се намира фирмата му е DRAGON
Търсете него ти се занимава с изработка на колектори!!!


туко що звъннах каза, че за голф колектор няма да направи
ебати пича :lol:
ако отида с ферари ще направи ли ?


Потребителски аватар
Tibi.b
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tibi.b » Пет 01 фев 2008 11:02


Баси ташака не съм очаквал тъкова отношение от него :( :( :(
Много хора в форума ще са разочъровани ,а пича наистина бачка супер!!!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 01 фев 2008 11:05


Явно си избира клиентелата и не му се прави колектор за 300-350лв
Еми да си прави на ламбо-тата и на поршетата колекторите и да не се занимава с мишки като нас



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта