И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни
Ще си правя спортен колектор 4-1 искам съвети....
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
plamen03 написа:И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни
Къде са ти правили колектор-а и доволен ли ис, че имам спешна нужда от един хедърс?
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Да ,точно както колегата драйвър е написал 4-1 дава сила най вече в горния диапазон , а 4-2-1 дава в целия ама по малко навсякъде.Общо взето от това което аз знам ,важно е да се събират 1-4 2-3 цилиндър защото по тая последователност горят и другото е дължината на рънърите да е еднаква.И последно да е с колена или ако е згъван както драйвъра иска да го прай да се напрай мноо прецизно шот ако се намали диаметъра някъде всичко отива по дяволите......
- plamen03
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:plamen03 написа:И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни
Къде са ти правили колектор-а и доволен ли ис, че имам спешна нужда от един хедърс?
в емкомплект в дружба единия от майсторите ми е приател ако те интересува ще ти пратя тела на лични
- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
plamen03 написа:niikoo_1 написа:plamen03 написа:И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни
Къде са ти правили колектор-а и доволен ли ис, че имам спешна нужда от един хедърс?
в емкомплект в дружба единия от майсторите ми е приател ако те интересува ще ти пратя тела на лични
Може да ми пратиш тел. на лично и ако може и снимка на колектора дето ти го е направил.

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Аз знам само до завод Металик ако и там си проверявал нямам идея.А други размери не могат ли да огъват или точно 45 трябва да еdriver написа:Голям проблем се оказа намирането на тръба ф45 /2мм. - хромникел. Обиколих почти всички складове за метали в Ст. Загора и не мога да открия това което ми трябва.![]()
Ще съм благодарен ако някой колега от СЗ ме насочи къде да ходя да търся, че вече почти не се сещам склад който да не съм посетил.


- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
rusiq_24 написа:Аз знам само до завод Металик ако и там си проверявал нямам идея.А други размери не могат ли да огъват или точно 45 трябва да еdriver написа:Голям проблем се оказа намирането на тръба ф45 /2мм. - хромникел. Обиколих почти всички складове за метали в Ст. Загора и не мога да открия това което ми трябва.![]()
Ще съм благодарен ако някой колега от СЗ ме насочи къде да ходя да търся, че вече почти не се сещам склад който да не съм посетил.п.п Ако няма хромникел давай с алуминизирана стомана и без това ще излезе по евтино или с черна безшевна тръба
Там ходих, нямат!


- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
niikoo_1 написа:plamen03 написа:niikoo_1 написа:plamen03 написа:И аз да попитам: кое е по добре 4в1 или 4:2:1, и по точно Ангел че гледам че ги усеща нещата
п.п. на мен ми ги правиха и нещо не мога да се ориентирам дали има разлика,усеща се след 4500 оборота все едно се отпушва но нали знаем всичко е в главата ни
Къде са ти правили колектор-а и доволен ли ис, че имам спешна нужда от един хедърс?
в емкомплект в дружба единия от майсторите ми е приател ако те интересува ще ти пратя тела на лични
Може да ми пратиш тел. на лично и ако може и снимка на колектора дето ти го е направил.
Колега,би ли могъл да ми пратиш телефон за връзка и на мене,защото на един колега също много му трябва човек който го е правил,ако може и снимка на твоите също на лични.Благодаря предварително.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта