здравейте.
Предложиха ми голф4 1.6 автоматик,климатроник 2/3 врати 99та год...
Какво ви е мнението за този мотор,не е ли малък и няма ли да гори колкото 1.8 пък и тая автомати4на скоростна кутия ме притеснява,свикнал съм на ръ4ни..кажете си мнението



въпрос за голф 4 1.6 автоматик
- tunerGTI16v
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 1:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- venci_guitar
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- tunerGTI16v
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 06 яну 2008 1:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
:)
да,май си е куца комбинация с този малък мотор,аз търсех нещо като 1.8Т или тди но определено няма да се ка4а от кон на магаре
Re: въпрос за голф 4 1.6 автоматик
tunerGTI16v написа:здравейте.
Предложиха ми голф4 1.6 автоматик,климатроник 2/3 врати 99та год...
Какво ви е мнението за този мотор,не е ли малък и няма ли да гори колкото 1.8 пък и тая автомати4на скоростна кутия ме притеснява,свикнал съм на ръ4ни..кажете си мнението
И аз гласувам с НЕ за автоматика - за всеки влак си има пътник но аз виждам само негативи от това.
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Карам точно такъв голф в София и съм изключително доволен. Толкова доволен, че повече кола с ръчни скорости няма да си взема, а обичам да шофирам. Ако си минал вече годините където караш безрасъдно и искаш да изкарваш душата на колата не се замисляй и го взимай. Мотора е евтин за поддръжка сравнен с 1.8 Т, тия дето ще ти ги разправят някои, че малкият мотор на това купе харчел повече са приказки от 1001 нощ - 1.6 е перфектен за това купе - четири човека със багаж на магистрала и се поддържат 150-160 без излишно натоварване.
Относно скоростната кутия ако си я обслужваш на време и не издевателстваш умишлено върху нея няма да имаш никакви грижи. Те ако бяха толкова чупливи за колкото ги имат повечето хора в щатите нямаше 90% да са автоматици. Мнения за тия кутии искай само от хора карали такива, а не от зяпачи чули нещо от някой.
Виждам, че си в Несебър ако беше в София можеше да пробваш моята. Успех и не се замисляй ако намериш читава кола. Ако имаш други питания давай смело.
Относно скоростната кутия ако си я обслужваш на време и не издевателстваш умишлено върху нея няма да имаш никакви грижи. Те ако бяха толкова чупливи за колкото ги имат повечето хора в щатите нямаше 90% да са автоматици. Мнения за тия кутии искай само от хора карали такива, а не от зяпачи чули нещо от някой.
Виждам, че си в Несебър ако беше в София можеше да пробваш моята. Успех и не се замисляй ако намериш читава кола. Ако имаш други питания давай смело.
- venci_guitar
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами колегата е много прав - " Те ако бяха толкова чупливи за колкото ги имат повечето хора в щатите нямаше 90% да са автоматици. Мнения за тия кутии искай само от хора карали такива, а не от зяпачи чули нещо от някой" - аз лично съм карал 2 коли за година и половина в щатите, така че имам известен опит с тях. Ако попиташ един американец, и тои ще ти каже че лесно се чупят, но те имат застраховки, които поемат сервиза, а и карат нови коли. Ли чно ми се случи автомата да ми се скапе, и отидох на цифрата - 1500$, защото е по -евтино да вземеш ноива кутия, отколкото някой да си играе с нея. латих 700$ за втораръка+ смяна, и пак не работеше както трябва. Ако тука ти се случи това нещо, колко майстора може да намери човек, които се занимават с автоматик????? И защо всички българи които живеят там, или 80-90% от тях си купуват ръчки, а не автомат - зашото могат да работят с лоста, а 99,99999% от американците не могат.
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Автомат
Автомата е нещо супер.
Когатопокараш месец два ще забравиш за всякакви ръчки
Предишната ми кола беше автомат.... още ми липсва кефа
Дали гори повече незнам.
Май е само по книжка, на практика моето Ауди гореше като другите със същия мотор.
Когатопокараш месец два ще забравиш за всякакви ръчки
Предишната ми кола беше автомат.... още ми липсва кефа
Дали гори повече незнам.
Май е само по книжка, на практика моето Ауди гореше като другите със същия мотор.
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
зеления ми бус е автомат.. еми супер си е.. горял повече ли? да да.. 10/100.. колкото ръчните на много хора.. кеф си е да караш автомат.. ускорява си даже много добре.. но ако не ти се дават излишни пари за филтър, гарнитура и масло за кутията взимай си ръчка.. на мен ми излиза 200 кинта в Пловдив. Маслото се сменя на 30К или 50К зависи дали си с минерално или синтетика..
трърдо ЗА удобството
трърдо ЗА удобството

Автоматика си е за мързеливци, няма спор
и в добрия и в лошия смисъл разбира се. Виж като подвижа 30мин в задръстване си мечтая за автоматик, но иначе Тцъ... не ми е кеф... стилът на каране е твърде предопределен, контрола над автомобила - ограничен.
Примера с американците е неподходящ - там карат това, защото на това са свикнали и много често само това могат. А и разхода е последното нещо което ги интересува при тяхната цена на гориво.
иначе това че не знам си колко милиона ползват галони и мили като емрна единица само по себе си не значи че това е оптималната мерна единица
просто навик.

Примера с американците е неподходящ - там карат това, защото на това са свикнали и много често само това могат. А и разхода е последното нещо което ги интересува при тяхната цена на гориво.
иначе това че не знам си колко милиона ползват галони и мили като емрна единица само по себе си не значи че това е оптималната мерна единица

-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Здрасти
so.sec написа:Автоматика си е за мързеливци, няма спори в добрия и в лошия смисъл разбира се. Виж като подвижа 30мин в задръстване си мечтая за автоматик, но иначе Тцъ... не ми е кеф... стилът на каране е твърде предопределен, контрола над автомобила - ограничен.
Примера с американците е неподходящ - там карат това, защото на това са свикнали и много често само това могат. А и разхода е последното нещо което ги интересува при тяхната цена на гориво.
иначе това че не знам си колко милиона ползват галони и мили като емрна единица само по себе си не значи че това е оптималната мерна единицапросто навик.
Не съм много съгласен с теб
Нито контрола е ограничен.
Нито разхода е по-голям.
Лошото е само, че няма много майстори за тая техника.
Затова при покупка трябва разбиращ консултант за състоянието на кутията.
Re: Здрасти
mufin написа:so.sec написа:Автоматика си е за мързеливци, няма спори в добрия и в лошия смисъл разбира се. Виж като подвижа 30мин в задръстване си мечтая за автоматик, но иначе Тцъ... не ми е кеф... стилът на каране е твърде предопределен, контрола над автомобила - ограничен.
Примера с американците е неподходящ - там карат това, защото на това са свикнали и много често само това могат. А и разхода е последното нещо което ги интересува при тяхната цена на гориво.
иначе това че не знам си колко милиона ползват галони и мили като емрна единица само по себе си не значи че това е оптималната мерна единицапросто навик.
Не съм много съгласен с теб
Нито контрола е ограничен.
Нито разхода е по-голям.
Лошото е само, че няма много майстори за тая техника.
Затова при покупка трябва разбиращ консултант за състоянието на кутията.


-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Здрасти
so.sec написа:Зависи какъв е стила ти на каране
Аз по наклон надолу на заледено карам на ниски предавки или просто спускам колата на скорост, спрямо наклона, ползвам според случая редовно спирачния ефект на двигателя и т.н. и т.н. - неща "препрограмирани" в един автоматик.... а разхода е несъмнено по-голям. факт е. с колко е отделна тема, но че е по- голям е абсолютно твърд факт, който го пише на сайта на всеки производител и ще ти каже всеки експерт.
Ауди 100 2.0 автомат ми даваше 10/100 газ на дълго и 14/100 градско (това с обикновенна газова след бая главоболия по изпарителя и дебитомера).
За две години не съм чул за по-нисък разход на същия автомобил.
Знам какво пише по книжките , но данните за ръчни кутии за градско са при оптимално боравене с ръчката. Тоест да превключваш супер "навреме" Това навярно е невъзможно.
ето какво дават за 1.6
Расход топлива на шоссе 5.9 (6.4) л/100
Но ти наистина не си виждал автоматик, щом не знаеш че за спускане по наклон дори и по-старите автоматици си имат принудителни скорости. Това означава че ако дадеш на 2-ра принудителна кутията не преминава на 3-а или 4-а.
А превключването кик-даун е много по-бързо и удибно за изпреварване (ритване на колата)
)Ооо чак сега видях какво кара колегата в момента.
От А4 97-а към Г4 99-а ?
карай си Аудито ако не ти прави проблеми.
Re: Здрасти
mufin написа:so.sec написа:Зависи какъв е стила ти на каране
Аз по наклон надолу на заледено карам на ниски предавки или просто спускам колата на скорост, спрямо наклона, ползвам според случая редовно спирачния ефект на двигателя и т.н. и т.н. - неща "препрограмирани" в един автоматик.... а разхода е несъмнено по-голям. факт е. с колко е отделна тема, но че е по- голям е абсолютно твърд факт, който го пише на сайта на всеки производител и ще ти каже всеки експерт.
Ауди 100 2.0 автомат ми даваше 10/100 газ на дълго и 14/100 градско (това с обикновенна газова след бая главоболия по изпарителя и дебитомера).
За две години не съм чул за по-нисък разход на същия автомобил.
Знам какво пише по книжките , но данните за ръчни кутии за градско са при оптимално боравене с ръчката. Тоест да превключваш супер "навреме" Това навярно е невъзможно.
ето какво дават за 1.6
Расход топлива на шоссе 5.9 (6.4) л/100
Но ти наистина не си виждал автоматик, щом не знаеш че за спускане по наклон дори и по-старите автоматици си имат принудителни скорости. Това означава че ако дадеш на 2-ра принудителна кутията не преминава на 3-а или 4-а.
А превключването кик-даун е много по-бързо и удибно за изпреварване (ритване на колата)
)Ооо чак сега видях какво кара колегата в момента.
От А4 97-а към Г4 99-а ?
карай си Аудито ако не ти прави проблеми.
Последните 2 автоматика, които карах бяха Опел Вектра 2005 и Митсубиши Еклипс Спайдър 2003. И 2те ме убедиха за пореден път в това че автоматик не желая да карам. НО... тук няма място за спор... за всеки влак си има пътници... нали за това сме тук, да споделяме мнение.
С едно признавам че нямам опит - кола на газ никога не съм карал така че не смея да се изказвам. По темата за газта си имам друго мнение, но не му е тук мястото...

П.С. ако питаш за пример кое конкретно не ми хареса при горе споменатите коли - Особено Митсубишито имах възможността да покарам доста и то шосе/магистрала.... ами извинявай но въпреки 230те коня бяха нужни поне 2 секунди предварителна реакция преди изпреварване. дори с рязко и дълбоко натискане на газта, автоматичното минаване на по-нискаи предавки отнемаше 1-2 секунди... нещо което с лоста правя за много по кратко време. налагаше се да ритам педала още преди автомобила в насрещното да ме е подминал, за да мога да се подам венага след него...
Айде и аз да се изходя по темата!
От пет песеца карам голф-4, АВТОМАТИК, 1.9 ТДИ-110к. Смяната на консумативите по автоматика са: ГАРНИТУРИ, МАСЛО и ФИЛТЪР! Цената с труда и материалите е 220 лева, разхода в града е 8/100 при нормално каране, при настъпване стига до 10/100. За това дали е тромава може да се спори, шурея (на жена ми брат) има същия но с ръчни скорости, с него сме се дърпали за кеф и мога да кажа, а и той също, че автомата не отстъпва. Разликата е, че автомата подържа по-продължително време високите обороти, но това е обяснимо, все пак пълната мощност на мотора е при високите обороти.
Предимство е, че при преминаване в следваща предавка не се губи от времето в което превключваш при ръчната кутия.
Прави ми впечатление момента в който шурея превключва, неговия автомобил за момент изостава, докато аз подържам темпо.
Тук е мястото да кажа, че и при двата вариянта има както ПЛЮСОВЕ, така и МИНУСИ.
И все пак ръчната скоростна кутия си е КЛАСИКА!
Пъргавината и динамичното поведение е присъщо за РЪЧНАТА КУТИЯ, другата е по-интелигентна и комфортна!
От пет песеца карам голф-4, АВТОМАТИК, 1.9 ТДИ-110к. Смяната на консумативите по автоматика са: ГАРНИТУРИ, МАСЛО и ФИЛТЪР! Цената с труда и материалите е 220 лева, разхода в града е 8/100 при нормално каране, при настъпване стига до 10/100. За това дали е тромава може да се спори, шурея (на жена ми брат) има същия но с ръчни скорости, с него сме се дърпали за кеф и мога да кажа, а и той също, че автомата не отстъпва. Разликата е, че автомата подържа по-продължително време високите обороти, но това е обяснимо, все пак пълната мощност на мотора е при високите обороти.
Предимство е, че при преминаване в следваща предавка не се губи от времето в което превключваш при ръчната кутия.
Прави ми впечатление момента в който шурея превключва, неговия автомобил за момент изостава, докато аз подържам темпо.
Тук е мястото да кажа, че и при двата вариянта има както ПЛЮСОВЕ, така и МИНУСИ.
И все пак ръчната скоростна кутия си е КЛАСИКА!
Пъргавината и динамичното поведение е присъщо за РЪЧНАТА КУТИЯ, другата е по-интелигентна и комфортна!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта