Вече не знам и аз какво става. Някой май ми урочаса колата. Преди месец се строши скоростната кутия, преди 3 дни се опитаха да го откраднат, а днес отоново нещо се счупи. Не знам какво да кажа...
Ходихме с едни приятелчета малко на разходка с него из природата и тъкмо влизахме в града когато колата изведнъж загасна. Отбих в страни и пробвах да запаля - бензин имаше около половин резервоар, ток има също, но колата не пали. Давам на контакт и завъртам - чува се, че върти но не пали. Обадихме се на един познат, който бачка в автосервиз - каза да извадим кабела който се намира между кабелите на свещите, да го допрем до двигателя и да пробваме да запали за да видим дали ще има искра. Е такава нямаше... Предположи, че може да е от бубината - някакви други идеи? Дано този път е нещо малко, че нямам вече сили да се занимавам...
			
									
									Някой май ми урочаса Полото
sleepy1 написа:много ми прилича на проблема дето го имах аз
само дето моита палеше да два цилиндъра след 20-30 оборота на стартера
оказа се бобина към 100 лв е
Колега-той пише за Внезапно гаснене и невъзможност да запали!!!А не за работа на 1-2 или 3 цилиндъра....
Дано не съм лош пророк...но има две три причини колата да загасне ейтака...Електрическа,(някой бушон...малко вероятно)
имобилайзер,аларма...нещо да се е сбъгнало...
ангренаж...случвало ми се е ...тогава колата неще да запали...а колкото повече я мъчиш-толкова по-зле става....
При мен обаче колата беше кадет 1.3-те са Freewheeling...имат защита и нямаше повазии,обаче тоя е interference....ако е изронил зъби...мноого кофти
				   							 				   
					Последна промяна от chy на Нед 03 фев 2008 0:07, променено общо 1 път.
									
			
										
						- asengamalov
 - Мнения: 285
 - Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Самоков
 
- Lizard
 - Мнения: 940
 - Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София - Варна
 - Контакти:
 
asengamalov написа:щом казваш че няма искра 100% е от бобината не знам защо но много дават дефект тия бобини виж във подфорума сме писали по тази тема потарси да видиш
  
  
  
 Колегата е написал че няма изкра вие го вкарахте в някакви филми
Колега най-добре намери от друго поло бобина и подмени за проба.
Може да се овериш дали е бобината като на тъмно най-добре някои да седне да върти ключа а ти гледаи корпоса на бобината. Ако от там изкача изкра значи е за коша. НЕ ТЕ саветвам да я пипаш докато някой е дали на контакт и върти стартера!!!!
В магазина струва от 110 -180 лв зависимост от марката...
chy написа:sleepy1 написа:много ми прилича на проблема дето го имах аз
само дето моита палеше да два цилиндъра след 20-30 оборота на стартера
оказа се бобина към 100 лв е
Колега-той пише за Внезапно гаснене и невъзможност да запали!!!А не за работа на 1-2 или 3 цилиндъра....
Дано не съм лош пророк...но има две три причини колата да загасне ейтака...Електрическа,(някой бушон...малко вероятно)
имобилайзер,аларма...нещо да се е сбъгнало...
ангренаж...случвало ми се е ...тогава колата неще да запали...а колкото повече я мъчиш-толкова по-зле става....
При мен обаче колата беше кадет 1.3-те са Freewheeling...имат защита и нямаше повазии,обаче тоя е interference....ако е изронил зъби...мноого кофти
Да колега гасне и повече неще да запали! Колегата sleepy1 ,явно е имал късмета да го фане проблема преди да го остави на пътя. При мене също прекъсваше и аз се съмнявах да не нещо кабели и тоци, защото се бяха случили едни мокри дни...
Мойта пущина ме остави на пътя! Хувабо, че беше в София, а тука Майстори и Съфорумници много
П.П. Спецялни бралгодарности към Вастоп и Лило Стич, че буквално ми оправиха колата на пътя. И на Никси и Ваското1 за консолтаците по телефона
- offside
 - Мнения: 250
 - Регистриран на: Нед 29 апр 2007 20:42
 - Автомобил: Passat B5 1997
 - Двигател: 1.8 20v ADR
 - Местоположение: гр.София
 
На мен ми направи абсолутно същия номер.. След ту4ане и сменяне на бубини , комутатори , делка (естествено само за проба та да се разбере от какво е) започнах да се притеснявам за компютъра на колата.. в крайна сметка се оказа некво тъпо реле (долу при бушоните) което беше сдало багажа (струваше ми 40 лева и мн нерви докато разбера какво е) Така4е колега най добре преди да копуваш , първо се увери какво е 
 Успех дано сичко да си тръгне както трябва 
			
									
										
						Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта