Проблем при палене на Ксенон
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
Проблем при палене на Ксенон
Вчера сложих би-ксенон на Луксима на Кордобата обаче се появи проблем при първоначалното пускане се ресетва километража ,днес си проверих и изчистих всички клеми на масата към купето, на генератора ,на клемите на акумулатора и пак го прави това някой да е имал подобен проблем.Генераторът ми зарежда на 14.55 на акумулатора и 14.58 на самия него ,ако оставя да работи 2 минути и ги запаля не го прави проблема.
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
И за мен е странно ама го прави и затова питам.Един колега ми каза ,че може да правят смущения в инсталацията и от там да идва проблема и че трябвало да се сложат някакви кондензатори при предпазителите които да намаляват смущенията ,а това че дърпат ток при палене ми е ясно ама акумулатора ми показваше 12.7v след като беше стояла цял ден без да я паля и след запалване и работа от около 5 минути показваше 13.5v което смятам за нормално и просто се чудя от къде може да е това.
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Аз като паля моя и по някой път се чува удър в бас колоната ми, която е вързана през усилвател, но други нередности не съм забелязъл. Предполагам, че има голяма вероятност флашката да ти е изгоряла точно от ксенона.gr_kanev написа:Много ток "смучат" при запалване, или импулса, който се получава, тръгва по ел. инсталацията. И аз имам съмнение че от палене на ксенона ми замина една флаш-ка (за mp3 плеъра), но може и да е случайност. Други нередности не съм забелязал.
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
Значи ксенона е поставян в Тояга -Плевен и всичко си е направено както трябва ама проблема си го прави не всеки път, днес ще видя дали нямам окисление по масата на компютъра и ако се оправи значи е от това ,а другия вариант да е някоя спойка по таблото други идеи засега нямам .При палене и мерене с мултицет и той си губи показанията за миг и се оправя.
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
След направена проверка на всички маси проблема си остава паля ги първия път и километража и часовника се нулират след това ги гася и паля няма проблем ,генератора си зарежда на 14.5v акумулатора след гасене държи първоначално 13.7 v и след това си пада до 12.7v ,което за мен е нормално замислям се дали нямам хлабава връзка на масата на километража щото не се знае какво е барано когато са и пренавили километрите или някоя студена спойка да е причината.Гледах един колега е писал ,че и той е имал същия проблем ама при него било от монтажа на баластите на пластмасата на радиатора и че нямал хубава маса и с преместването се били оправили ,незнам дали има значение стойките на баластите как са монтирани щото мойте са хванати с по две малки видии към купето и друго да питам има ли значение на кой фар е монтирано релето защото моето е отдясно.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта