Проблем при палене на Ксенон

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Проблем при палене на Ксенон

Мнениеот Getoni » Нед 03 фев 2008 21:32


Вчера сложих би-ксенон на Луксима на Кордобата обаче се появи проблем при първоначалното пускане се ресетва километража ,днес си проверих и изчистих всички клеми на масата към купето, на генератора ,на клемите на акумулатора и пак го прави това някой да е имал подобен проблем.Генераторът ми зарежда на 14.55 на акумулатора и 14.58 на самия него ,ако оставя да работи 2 минути и ги запаля не го прави проблема.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Нед 03 фев 2008 21:45


Много ток "смучат" при запалване, или импулса, който се получава, тръгва по ел. инсталацията. И аз имам съмнение че от палене на ксенона ми замина една флаш-ка (за mp3 плеъра), но може и да е случайност. Други нередности не съм забелязал.


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Нед 03 фев 2008 22:15


Хъм доста странно как се рестартира километража :gruebel


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Нед 03 фев 2008 22:27


И за мен е странно ама го прави и затова питам.Един колега ми каза ,че може да правят смущения в инсталацията и от там да идва проблема и че трябвало да се сложат някакви кондензатори при предпазителите които да намаляват смущенията ,а това че дърпат ток при палене ми е ясно ама акумулатора ми показваше 12.7v след като беше стояла цял ден без да я паля и след запалване и работа от около 5 минути показваше 13.5v което смятам за нормално и просто се чудя от къде може да е това.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 03 фев 2008 22:31


14.55 е доста множко...пак се радвай, че още нищо не си изпушил...


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Нед 03 фев 2008 23:03


gr_kanev написа:Много ток "смучат" при запалване, или импулса, който се получава, тръгва по ел. инсталацията. И аз имам съмнение че от палене на ксенона ми замина една флаш-ка (за mp3 плеъра), но може и да е случайност. Други нередности не съм забелязал.
Аз като паля моя и по някой път се чува удър в бас колоната ми, която е вързана през усилвател, но други нередности не съм забелязъл. Предполагам, че има голяма вероятност флашката да ти е изгоряла точно от ксенона.


Потребителски аватар
jafara
Мнения: 949
Регистриран на: Нед 14 май 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jafara » Пон 04 фев 2008 1:36


Ами явно има много голямо значение как е свързан ксенона ... аз досега не съм забелязал нередности при мен ... да чукна на дърво ...
А при теб дали ксенон системата е свързана със директен кабел към акумулатора :gruebel


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Пон 04 фев 2008 6:32


само едно ще ти кажа като инфо .на ксеноните им трябва стартов ток около 30А за да се запали газът и после около 2А за да се поддържа запален :) а 30А на ниски обороти са си много (ако отиват не в акумулатора и мотора)


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пон 04 фев 2008 8:44


:shock

за сефте чувам за проблем при палене до сега :shock
единствено при слагане на по нова кола да иска релета за грешки :roll:


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Пон 04 фев 2008 11:45


Значи ксенона е поставян в Тояга -Плевен и всичко си е направено както трябва ама проблема си го прави не всеки път, днес ще видя дали нямам окисление по масата на компютъра и ако се оправи значи е от това ,а другия вариант да е някоя спойка по таблото други идеи засега нямам .При палене и мерене с мултицет и той си губи показанията за миг и се оправя.


mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Пон 04 фев 2008 11:54


Защо не провериш стартера? Не би трябвало да е от ксенона. Консумацията му не е чак толкова голяма. Ами ако е пуснат вентилатора на парното или климатик, или климатроник? Тогава трябва да прави същият проблем.


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Пон 04 фев 2008 11:57


Стартера си е наред това го прави само при палене на ксенона досега проблеми с климатик и тем подобни несъм имал такаче това отпада .


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 04 фев 2008 12:25


Getoni написа:При палене и мерене с мултицет и той си губи показанията за миг и се оправя.

Яко замасяване на дроселите се иска ;)
От корпуса им, та директно в '-' на акумулатора.


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Пон 04 фев 2008 12:33


Замасяването е наред явно проблема е друг след малко отивам да я разкостя и я почвам наред.


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Пон 04 фев 2008 18:32


След направена проверка на всички маси проблема си остава паля ги първия път и километража и часовника се нулират след това ги гася и паля няма проблем ,генератора си зарежда на 14.5v акумулатора след гасене държи първоначално 13.7 v и след това си пада до 12.7v ,което за мен е нормално замислям се дали нямам хлабава връзка на масата на километража щото не се знае какво е барано когато са и пренавили километрите или някоя студена спойка да е причината.Гледах един колега е писал ,че и той е имал същия проблем ама при него било от монтажа на баластите на пластмасата на радиатора и че нямал хубава маса и с преместването се били оправили ,незнам дали има значение стойките на баластите как са монтирани щото мойте са хванати с по две малки видии към купето и друго да питам има ли значение на кой фар е монтирано релето защото моето е отдясно.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта