Проблем при палене на Ксенон

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 04 фев 2008 18:56


пробвай с друго акуму...на това залагам аз...на мен при слаб акуму ми правеше същото...просто и ксенона товари допълнително и ето ти го проблема...




Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Пон 04 фев 2008 19:01


Утре ще го пробвам и това на един приятел е нов акумулатора и ще го взема за проба защото моят е този с който си дойде колата от Австрия през 2006 и като му гледам щамповката на него май е 2002 производство но досега се справя отлично .


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пон 04 фев 2008 19:18


Ако е 30А консумация в началото , то стартера консумира около 100+ при палене, логично е да прави стартера проблем вместо ксенона.
По-скоро са някакви високо честотни смущения които ги вкарва по инсталацията или пък по радио-път.


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Вто 05 фев 2008 8:25


Значи другото което забелязах е че при палене ако дам газ колата да работи с по големи обороти и ми лъже оборотомера ,ако трябва да показва 900 той седи на 1500 и не мърда като светят след като ги изгася пак и ги запаля се оправя ,а иначе това го направи и по време на движение при 120 км/ч при нормални обороти 2500 той ми показва 3000 та се замислям дали не е от някакви електромагнитни смущения.


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Вто 05 фев 2008 11:45


Сега пробвах и с нов акумулатор и пак същата работа остава баластите да правят този проблем друго вече невиждам какво може да бъде.


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Вто 05 фев 2008 20:48


След като ги пробвах по отделно като махнах първо единия , а после другия предпазител нямаше проблем при паленето всичко беше както преди без ксенона и при следващото палене на двата същия проблем си остана и се появи и друг почнаха да светят само на дълги щракам с лоста за къси не реагират и си свети постоянно синята лампа все едно съм на дълги и взех та ги махнах и си сложих старите крушки и няма ядове .Утре ще ходя да си видят боклуците в Плевен и додето не ги оправят просто не ми се мисли ,ебати боклуците аз три дена само с тях се занимавам само дето не разглобих колата чарк по чарк.


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Сря 06 фев 2008 21:57


След 3 часова работа по отстраняване на проблема с ксенона и пробване на какви ли не варианти за оправянето се оказа ,че проблема е неотстраним първо пробвахме с два кондензатора от 6700микрофарада и никаква разлика след това сложихме 20 амперов диод и кондензатор 20000микрофарада ,но ефекта беше същия и след това го сменихме с 68000 и същата работа и накрая пробвахме с тънките баласти ,които са с по 6 ампера стартови и уж се оправи но след няколко прещраквания същото положение и направо ги свалихме и сега съм с Осрам Кул Блу явно не ми е писано да карам с ксенон.


Потребителски аватар
marrs
Мнения: 326
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marrs » Сря 06 фев 2008 22:09


Getoni написа: .... явно не ми е писано да карам с ксенон.

Колега , не че не ти е писано да караш с ксенон ами просто това е положението с евтините ксенони !!!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 06 фев 2008 22:18


И аз ще правя експерименти с кондензатори. Но ми се струва че с доста големи стойности са били вашите опити. Също не е лошо да има и един малък (като капаците) кондензатор паралелно. Най-добре е да се гледа с осцилоскоп. Не е лошо и да се опита с бобина (дросел) последователно.
А кондензаторите някакъв ефект върху паленето на ксенона имаха ли ?


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Сря 06 фев 2008 22:24


Всички възможни варианти пробвахме и с друг нов акумулатор, и горе изброеното и никаква разлика и с кондензаторите никакъв ефект ,просто шах от всякъде нищо не помага.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 06 фев 2008 22:42


Getoni написа:друго да питам има ли значение на кой фар е монтирано релето защото моето е отдясно.


пич, навява ме една скверна мисъл...
монтажа с едно реле на единия фар което да пали 2та баласта оставя другия фар от оригиналната инсталация с неизползван кабел по който обаче тече някакво напрежение (освен ако не е махнат бИшона).
е.
някой да е чувал за антена?
а за индукция?
лично аз не прилагам тоя метод а си разчоплям най достолепно инсталацията и си слагам релето зад ел.таблото като там обединявам 2та къси през които после се палят ТХОтата.

може там да се окаже ключа от палатката-знам ли?

друг е въпроса че на едно БМВ Е34 ми се оплака момчето с проблеми с оборотомера но там така и не разбрах какво стана... :roll:


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Сря 06 фев 2008 22:47


Тук грешката е моя не е едно реле ,а 2 по едно за всеки фар просто не съм го видял щото беше набутано до тръбата на кулера ,но вече всичко е оправено ксенон няма.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 08 фев 2008 8:24


Съжалявам , че бързо си се отказал, нядявам се сте пробвали да монтирате ксенона (трансфертерите задължително с болт към ламарината с максимално къс и поне 3 квадрата кабел за маса) и да свържете крушката и го запалите отвън на фара !!!!.
"индукцията" се получава както от захранващият кабел на трансфертера , така и изхода на високото напрежение към крушката в момента на палене 25 kV.
Недай си боже пък във фаровете да има конденз или влага , с тия изцяло никелирано рефлектори нали се сещаш какво се случва вътре ! направо се получава утечка, я по кабела за дългите, я по кабела за габарита, я по мигачачите ако са вътре !
Всички с "КСЕНОНИ" на изцяло метализирани рефлектори да внимават за влага чеее..... ! Най-добре е рефлектора да се "замаси" и ценери на 20V +220мF на всеки кабел който влиза във фара.


Потребителски аватар
Getoni
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лесидрен
Контакти:

Мнениеот Getoni » Пет 08 фев 2008 17:49


Всичко сме пробвали може да питаш Милен ,ако ходиш до Тояга той ще ти обясни за какво става въпрос.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 08 фев 2008 19:32


:търсачкаа :lol:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%E6%E0

Имах го същия проблем - много яко дебъгван и всеки път си мислех че се оправя но не ...


Палим съм го с чужда инсталация само баласта да е близо до мойта кола и става лошо ...
Причината както каза vaskoto1 е "антената" ...

Аз го реших моя проблем с 1 як кондензатор 200 хиляди микрофарада
+ добро зареждане на акумулатора, което се получи след монтажа на ДРЛ устройство от L&R (Бог да пази и този форумец :) )

Между другото при приближаване на баластите още по наблизо 1 път ми изгасна и часовника барабар с километража :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта