Проблем при палене на Ксенон
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
Значи другото което забелязах е че при палене ако дам газ колата да работи с по големи обороти и ми лъже оборотомера ,ако трябва да показва 900 той седи на 1500 и не мърда като светят след като ги изгася пак и ги запаля се оправя ,а иначе това го направи и по време на движение при 120 км/ч при нормални обороти 2500 той ми показва 3000 та се замислям дали не е от някакви електромагнитни смущения.
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
След като ги пробвах по отделно като махнах първо единия , а после другия предпазител нямаше проблем при паленето всичко беше както преди без ксенона и при следващото палене на двата същия проблем си остана и се появи и друг почнаха да светят само на дълги щракам с лоста за къси не реагират и си свети постоянно синята лампа все едно съм на дълги и взех та ги махнах и си сложих старите крушки и няма ядове .Утре ще ходя да си видят боклуците в Плевен и додето не ги оправят просто не ми се мисли ,ебати боклуците аз три дена само с тях се занимавам само дето не разглобих колата чарк по чарк.
- Getoni
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лесидрен
- Контакти:
След 3 часова работа по отстраняване на проблема с ксенона и пробване на какви ли не варианти за оправянето се оказа ,че проблема е неотстраним първо пробвахме с два кондензатора от 6700микрофарада и никаква разлика след това сложихме 20 амперов диод и кондензатор 20000микрофарада ,но ефекта беше същия и след това го сменихме с 68000 и същата работа и накрая пробвахме с тънките баласти ,които са с по 6 ампера стартови и уж се оправи но след няколко прещраквания същото положение и направо ги свалихме и сега съм с Осрам Кул Блу явно не ми е писано да карам с ксенон.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
И аз ще правя експерименти с кондензатори. Но ми се струва че с доста големи стойности са били вашите опити. Също не е лошо да има и един малък (като капаците) кондензатор паралелно. Най-добре е да се гледа с осцилоскоп. Не е лошо и да се опита с бобина (дросел) последователно.
А кондензаторите някакъв ефект върху паленето на ксенона имаха ли ?
А кондензаторите някакъв ефект върху паленето на ксенона имаха ли ?
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Getoni написа:друго да питам има ли значение на кой фар е монтирано релето защото моето е отдясно.
пич, навява ме една скверна мисъл...
монтажа с едно реле на единия фар което да пали 2та баласта оставя другия фар от оригиналната инсталация с неизползван кабел по който обаче тече някакво напрежение (освен ако не е махнат бИшона).
е.
някой да е чувал за антена?
а за индукция?
лично аз не прилагам тоя метод а си разчоплям най достолепно инсталацията и си слагам релето зад ел.таблото като там обединявам 2та къси през които после се палят ТХОтата.
може там да се окаже ключа от палатката-знам ли?
друг е въпроса че на едно БМВ Е34 ми се оплака момчето с проблеми с оборотомера но там така и не разбрах какво стана...

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Съжалявам , че бързо си се отказал, нядявам се сте пробвали да монтирате ксенона (трансфертерите задължително с болт към ламарината с максимално къс и поне 3 квадрата кабел за маса) и да свържете крушката и го запалите отвън на фара !!!!.
"индукцията" се получава както от захранващият кабел на трансфертера , така и изхода на високото напрежение към крушката в момента на палене 25 kV.
Недай си боже пък във фаровете да има конденз или влага , с тия изцяло никелирано рефлектори нали се сещаш какво се случва вътре ! направо се получава утечка, я по кабела за дългите, я по кабела за габарита, я по мигачачите ако са вътре !
Всички с "КСЕНОНИ" на изцяло метализирани рефлектори да внимават за влага чеее..... ! Най-добре е рефлектора да се "замаси" и ценери на 20V +220мF на всеки кабел който влиза във фара.
"индукцията" се получава както от захранващият кабел на трансфертера , така и изхода на високото напрежение към крушката в момента на палене 25 kV.
Недай си боже пък във фаровете да има конденз или влага , с тия изцяло никелирано рефлектори нали се сещаш какво се случва вътре ! направо се получава утечка, я по кабела за дългите, я по кабела за габарита, я по мигачачите ако са вътре !
Всички с "КСЕНОНИ" на изцяло метализирани рефлектори да внимават за влага чеее..... ! Най-добре е рефлектора да се "замаси" и ценери на 20V +220мF на всеки кабел който влиза във фара.
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%E6%E0
Имах го същия проблем - много яко дебъгван и всеки път си мислех че се оправя но не ...
Палим съм го с чужда инсталация само баласта да е близо до мойта кола и става лошо ...
Причината както каза vaskoto1 е "антената" ...
Аз го реших моя проблем с 1 як кондензатор 200 хиляди микрофарада
+ добро зареждане на акумулатора, което се получи след монтажа на ДРЛ устройство от L&R (Бог да пази и този форумец

Между другото при приближаване на баластите още по наблизо 1 път ми изгасна и часовника барабар с километража

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта