Масло във възд.филтър 1.6 PN

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 04 фев 2008 19:28


K_Power написа:Клапаните нема как да ти църкат като часовник кат ти се удървят гумичките! Тея тъпи гумички са ти най-оникновен семеринг и освен да не пропускат масло през водача на клапана друга работа нямат! Никой не говори за строшени сегменти, а за износени сегменти! Това ти е от картерните газове, ако махнеш капака на клапаните, би трябвало картерните газове да са с голямо налягане, щото като се износят сегментите, част от компресията отива в картера, от там по каналите за картерните газове, та барабар и качва малко масло във въздушния филтър! И къде я премери тая 13 компресия ве пич, по каталог 1,6 на ФВ го дават на НОВ от 9 до 12 бар, минимално 7,5, максимална разлика между два цилиндъра 3 бара! За 1,8 е за НОВ от 10 до 13 бар, минималната е като на 1,6 7,5 и разликата е като при 1,6 - 3,5бар! Е какво като е на 260 000км, това не й е проблем, тоя жълтия от аватара е ПН, на 320 000км, компресията на всичките е 10, само един имаше с 9,5бар, за 10 000км около 700-800грама масло! Добра моторетка си е, ама тая дет я правя сега ше е по-хубава!

А това цъкането или по-точно прищракването е от хидравличен повдигач, 10лв е бройката чисто нов!


И новата кола има картерни газове и моята има пък компресията ми е 12.5, а работата е там че има една ситна мрежичка да не излизат явно тя след време и се..... Поне при мен е така.

А и другото което е там излиза масло ако двигателя влиза в лютеницата иначе няма как да стане!!!

Относно повдигача сменен ми е и пак тракат клапани.




Потребителски аватар
The Officer
Мнения: 247
Регистриран на: Сря 27 юни 2007 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот The Officer » Пон 04 фев 2008 20:09


И моя е малко омаслен ама не ми губи масло и не доливам-следователно няма проблем.Ако твоя е много омаслен-гумички на клапаните а може и основен ремонт като гледам каква компресия ти дава.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 04 фев 2008 21:08


Tinko написа:
K_Power написа:Клапаните нема как да ти църкат като часовник кат ти се удървят гумичките! Тея тъпи гумички са ти най-оникновен семеринг и освен да не пропускат масло през водача на клапана друга работа нямат! Никой не говори за строшени сегменти, а за износени сегменти! Това ти е от картерните газове, ако махнеш капака на клапаните, би трябвало картерните газове да са с голямо налягане, щото като се износят сегментите, част от компресията отива в картера, от там по каналите за картерните газове, та барабар и качва малко масло във въздушния филтър! И къде я премери тая 13 компресия ве пич, по каталог 1,6 на ФВ го дават на НОВ от 9 до 12 бар, минимално 7,5, максимална разлика между два цилиндъра 3 бара! За 1,8 е за НОВ от 10 до 13 бар, минималната е като на 1,6 7,5 и разликата е като при 1,6 - 3,5бар! Е какво като е на 260 000км, това не й е проблем, тоя жълтия от аватара е ПН, на 320 000км, компресията на всичките е 10, само един имаше с 9,5бар, за 10 000км около 700-800грама масло! Добра моторетка си е, ама тая дет я правя сега ше е по-хубава!

А това цъкането или по-точно прищракването е от хидравличен повдигач, 10лв е бройката чисто нов!


И новата кола има картерни газове и моята има пък компресията ми е 12.5, а работата е там че има една ситна мрежичка да не излизат явно тя след време и се..... Поне при мен е така.

А и другото което е там излиза масло ако двигателя влиза в лютеницата иначе няма как да стане!!!

Относно повдигача сменен ми е и пак тракат клапани.



Като погледнеш главата отпред, по средата има един объл канал, от ляво има още един по-малък, тея канали са вързани директно през блока, та в картера, а от там ти се качва масло до главата, и като се губи част от компресията в картера, от там се качва в главата и от във филтър и цапа! Еми той повдигача не е един, а са 8! Ето виж на снимката на моя мотор, за кой канал ти говоря:

Изображение

Ето тук и канала на блока:

Изображение


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 04 фев 2008 21:16


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 14:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Пон 04 фев 2008 21:59


всеки каза по нещо различно...
аз пак ще питам.колко трябва да е на ЕВ мотора.и колко е допустимото отклонение


triak1
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот triak1 » Пон 04 фев 2008 22:44


Това са изпарения на картерните газове.Все пак и колкото да е изправен
самия агрегат(двигателя) тази работа на коляно-мотовилковия механизъм и буталната група създават някакво картерно налягане и това с комбинация на температурата на маслото и в зависимост от вискозитета му
правят някакви изпарения.Тези изпарения в филтъра ги има повече през летните месеци.За коментара относно маслообирачите,че вината за масло в филтъра е била тяхна това не е вярно.Казвам го от личен опит от години насам.Маслообирачите се намират върху водачите на клапаните в главата.Те просто обират маслото от стеблата на клапаните.Нямат нищо общо с компресията на мотора.
А за колегата който писа за разлика в налягането на цилиндрите,че е 3 бара това е голяма грешка.Максимално допустимата разлика е 1 кгр/см3 или 1(една атмосфера).


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 04 фев 2008 23:33


Степента на сгъстяване и компресията са две съвсем различни неща!!!
1 атмосфера е 1,01бар, по твойта логика, на 95% от хората моторите им са за основен ремонт! Максимално допустимата разлика в компресията е 3 бар на тези мотори, инженерите от Фолксваген са го казали така и тези от Хейнс са го казали така!!!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 05 фев 2008 12:49


Оооохх тук стана една... Аз незнам не съм толкова в час с моторите.
Преди няколко дена пуснах тема за удар клапани в бутално един каза, че не може да удари клапани този мотор, друг каза, че може. Накрая вдигнах бутало на първи цилиндър на ГМТ и започнах леко да въртя разпеделителния вал, клапаните удариха в буталото мотора ми е 1.8 HV.
Тук в този форум има много който не разбират и говорят като сами с ....
Все пак K_power май е най прав в случая. :roll:

Последна промяна от Tinko на Вто 05 фев 2008 14:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Вто 05 фев 2008 12:58


а нормалната компресия на ЕВ?


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 05 фев 2008 20:43


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 14:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Вто 05 фев 2008 22:03


Тези данни от къде са? 7,5 bar да не би да е за двутактов мотор на Wartburg 353W - HANS???И едва ли нов мотор излиза с 9 bar.Ако има 3 bar разлика между цилиндрите работата на двг ще е нестабилна и загубата на мощност ще е доста добре осезаема.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

дфд

Мнениеот lozan67 » Сря 06 фев 2008 14:32


Аз пък си направих това приспособление от обезвъздушителен клапан за радиатор. Наблъсках го с домакинска тел и при всяка смяна на маслото сменям телта. На москвето беше по същия начин не измия ли филтъра на капачката за масло веднага ми омасляваше въздушния фитър. Така си беше от нов до 380 000км. Така че според мен всико идва от зацапания филтър в капака на клапаните.Изображение


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 06 фев 2008 14:47


jetta75 написа:Тези данни от къде са? 7,5 bar да не би да е за двутактов мотор на Wartburg 353W - HANS???И едва ли нов мотор излиза с 9 bar.Ако има 3 bar разлика между цилиндрите работата на двг ще е нестабилна и загубата на мощност ще е доста добре осезаема.

Уважаеми!Тези данни са от официалния ПЛАТЕН каталог на VW с който работят оторизираните им сервизи!Като не знаеш - не пиши неверни неща!
данните са АБСОЛЮТНО точни!!!!!Учи се ,учи!Пък после пиши!
И уважавай компетентните хора в този форум!


totomoto
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 12:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот totomoto » Сря 06 фев 2008 14:54


слагай 15-40 масло ,а това е нормално за маслото и моя е така Г2 1.6 PN 92г.Не се вманиячавай газ и толкова.На 250000км. без ядове.


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Сря 06 фев 2008 22:19


Моите уважения към всички компетентни в този форум.И се извинявам за острия тон.Тук всеки смята че е компетентен.Учил съм доста и винаги има какво да науча.Не смятам че този ПЛАТЕН??? каталог е необходимо да е еталон.Съществуват и други каталози и учебници които са принципни независимо дали е за VWдвг или други двг според които бензинов двг с компресия под 9 bar e за осн.ремонт.Аз лично съм виждал как работи двг на mazda 323 1.3 с компресия 8 atm 1 2 3 цилиндър и 7atm на 4 - ти.Пушеше като WARTBURG и тресеше леко.Ако сте се сблъсквали с такъв проблем едва ли ще сметнете че е нормално да има бензинов двг нов с 9 атм компресия или пък износен с разлика 3 атм.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 137 госта