броните и фаровете са ми доста поръждясали,даже предишния собственик е мазал броните с бронз и са малко грознички.
Знае ли някой къде може да се никелират и колко ще ми излезне тая операция?
Или някакъв алтернативен начин за "разкрасяване"
Още един въпрос:
Гърнето ми е в окаяно състояние и работя по въпроса за ново.
Много изгорели газове влизат в купето и не мога да разбера от къде!!!
Запушил съм парното централно(тръбире влизащи под задната седалка), но усетих че отстрани под затните странични стъкла(мястото на което другите коли имат врата) доста загрява и се опушва.Наблъсках парцали и там ама май няма голям ефект!
Някой да е разглобявал тая част от купето и да знае на къде водят тия кухини???
никелиране
- 1200
- Мнения: 68
- Регистриран на: Сря 15 юни 2005 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Никел - във Ворошилов, но не очаквай чудеса - човека, ако не го натискаш, се мърляви.
Ламарината, която ти отделя задния багажник от двигателното (30), в горните си ъгли не прилепва плътно до външната ламарина на купето, на която са задните странични прозорци (няма номер), а се получават 2 отвора, които минават отляво и отдясно над вратите до предния багажник. На моята кола оттам минава кабела от таблото към двигателя и тези отвори са натъпкани с вата. Новите са натъпкани с дунапрен.
По-добре не запушвай отворите, а смени гърнето. Надявам се да съм бил полезен. Ако има нещо неясно в обясненията ми - питай.
Ламарината, която ти отделя задния багажник от двигателното (30), в горните си ъгли не прилепва плътно до външната ламарина на купето, на която са задните странични прозорци (няма номер), а се получават 2 отвора, които минават отляво и отдясно над вратите до предния багажник. На моята кола оттам минава кабела от таблото към двигателя и тези отвори са натъпкани с вата. Новите са натъпкани с дунапрен.

По-добре не запушвай отворите, а смени гърнето. Надявам се да съм бил полезен. Ако има нещо неясно в обясненията ми - питай.
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- airMcooled
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 31 окт 2004 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
още изгорели газове в купето....
миналата неделя си сложих всички тръби на парното и започна да ми залютява от изгорели газове... дали са колекторните тръби, от които се отнема топлината и се вкарва в купето или и поради сменено уплатнение на капака на двигателя - да са виновни отворите, за които спомена и 1200???
след това - ако са тръбите - поправими ли са, нови или втора употреба и от къде.............?
знам за отговор "захарна фабрика", не го изключвам

след това - ако са тръбите - поправими ли са, нови или втора употреба и от къде.............?
знам за отговор "захарна фабрика", не го изключвам

Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта