никелиране

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
vlassev
Мнения: 50
Регистриран на: Чет 03 мар 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

никелиране

Мнениеот vlassev » Сря 15 юни 2005 12:11


броните и фаровете са ми доста поръждясали,даже предишния собственик е мазал броните с бронз и са малко грознички.
Знае ли някой къде може да се никелират и колко ще ми излезне тая операция?
Или някакъв алтернативен начин за "разкрасяване"

Още един въпрос:
Гърнето ми е в окаяно състояние и работя по въпроса за ново.
Много изгорели газове влизат в купето и не мога да разбера от къде!!!
Запушил съм парното централно(тръбире влизащи под задната седалка), но усетих че отстрани под затните странични стъкла(мястото на което другите коли имат врата) доста загрява и се опушва.Наблъсках парцали и там ама май няма голям ефект!
Някой да е разглобявал тая част от купето и да знае на къде водят тия кухини???




Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Perso » Сря 15 юни 2005 12:36


Нема тенеке каде да не съм го пипнал с чука и секача
:)))))))))))


Потребителски аватар
1200
Мнения: 68
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1200 » Сря 15 юни 2005 14:13


Никел - във Ворошилов, но не очаквай чудеса - човека, ако не го натискаш, се мърляви.



Ламарината, която ти отделя задния багажник от двигателното (30), в горните си ъгли не прилепва плътно до външната ламарина на купето, на която са задните странични прозорци (няма номер), а се получават 2 отвора, които минават отляво и отдясно над вратите до предния багажник. На моята кола оттам минава кабела от таблото към двигателя и тези отвори са натъпкани с вата. Новите са натъпкани с дунапрен.

Изображение
По-добре не запушвай отворите, а смени гърнето. Надявам се да съм бил полезен. Ако има нещо неясно в обясненията ми - питай.


Потребителски аватар
buggy
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 26 юни 2005 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот buggy » Съб 09 юли 2005 14:52


аз никелирах преди време капака на мотора и въздушен филтър в Божурище, но никела май не е много подходящ,мисля 4е трябва да хромираш.
със сигурност 6те ти излезе по изгодно и по красиво ако купиш нови
мисля 4е взимаха 10ст./см2 а и стават като купички алпака :?


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Нед 09 окт 2005 22:44


къде в божурище


Потребителски аватар
airMcooled
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 31 окт 2004 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

още изгорели газове в купето....

Мнениеот airMcooled » Чет 13 окт 2005 12:28


миналата неделя си сложих всички тръби на парното и започна да ми залютява от изгорели газове... дали са колекторните тръби, от които се отнема топлината и се вкарва в купето или и поради сменено уплатнение на капака на двигателя - да са виновни отворите, за които спомена и 1200???

след това - ако са тръбите - поправими ли са, нови или втора употреба и от къде.............?
знам за отговор "захарна фабрика", не го изключвам
;)


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Чет 13 окт 2005 12:33


Интересно ми е пластмасата може ли да се никелира или хромира? :roll:


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Perso » Чет 13 окт 2005 14:44


За парното съм писал в Dir.bg
Мойто зимата бачка и в колата е яка жега дори при -10С!



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта