Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 05 фев 2008 15:37


GOLF@ написа:При високите обороти, единствено разпределителния вал се износва по-малко в сравнение при ниските. Всички други части се натоварват. Дори и с покачване на оборотите се получава износване от маслото. Силите на триене между молекулите нарастват и при високи оборти се получава допълнително триене в лагерите, предизвикано от маслото.


Стига бре... :lol: :lol: :lol: да не ги караме с масло за трактори. Формулата как развива 20к тогава?




Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Вто 05 фев 2008 15:49


Tinko написа:
GOLF@ написа:При високите обороти, единствено разпределителния вал се износва по-малко в сравнение при ниските. Всички други части се натоварват. Дори и с покачване на оборотите се получава износване от маслото. Силите на триене между молекулите нарастват и при високи оборти се получава допълнително триене в лагерите, предизвикано от маслото.


Стига бре... :lol: :lol: :lol: да не ги караме с масло за трактори. Формулата как развива 20к тогава?


Колко живее един мотор от формулата? Физиката не може да се лъже ;)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 05 фев 2008 16:01


GOLF@ написа:
Tinko написа:
GOLF@ написа:При високите обороти, единствено разпределителния вал се износва по-малко в сравнение при ниските. Всички други части се натоварват. Дори и с покачване на оборотите се получава износване от маслото. Силите на триене между молекулите нарастват и при високи оборти се получава допълнително триене в лагерите, предизвикано от маслото.


Стига бре... :lol: :lol: :lol: да не ги караме с масло за трактори. Формулата как развива 20к тогава?


Колко живее един мотор от формулата? Физиката не може да се лъже ;)


Не е важно колко живее важното е че на 20к е 2 часа. А определено не кара едно състезание.

Братле нищо против нямам това което казваш, дори си прав така е!!!
Но ние говорим за няколко секунди... не мисля, че е чак такъв проблем. :lol:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Вто 05 фев 2008 16:05


Разбира се че не е :)
Това беше само малко теория за инфо ;)


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 05 фев 2008 16:32


Все пак едно не ми е ясно, защо нормален бензинов мотор за лек автомобил не позволява по-високи обороти, като изключим прекъсвача.
:?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 05 фев 2008 17:30


щот като ти я продадат нова и я омажеш в мензиса може да не си издържи гаранцията,или ако успееш да я скапеш за 5год.,ще нанесеш тежък удър върху реномето на фирмата,нали не се зблуждаваш че заводите им е все едно колко години ще са на пазара.Аиде лоши ламарини как да е ама кофти двигатели.....
Ти ще си купиш ли такава кола ко ти ревнат двама че са ги съсипали за 5-6год а на теб ти се налага да я купиш поне 10годишна.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 05 фев 2008 17:48


Пич не ме разбра.
Кое спира мотора да развива по-високи обороти. 4-те цилиндърали?
Не ти говоря за фирмени ограничения.
Защото които и да е от нормалните мотори мине ли 7500 става фатално.


Потребителски аватар
G-force
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Re: Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до черв

Мнениеот G-force » Вто 05 фев 2008 18:31


passat123 написа:Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червен сектор ) . Спорихме с едни момчете и те казват ,че ако е загряла колата нормално и ако се форсира не дава или по точно неможе нищо да стане на двигателя ! Аз не съм на това мнение според мене това е мъчене на двигателя ! Може да предизвика и до нещо нежалано ! Аз ли се бъркам или наистина не е толкова вредно колкото си мисля аз ! :D

Аз както го знам, тогава просто двигателя е по-натоварен, износването е по-бързо и така нататък, но не е като руска рулетка "я гръмне, я не"


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 05 фев 2008 19:05


Еми тои повече от 7 не вдига 8 макс. колкото и газ да му даваш :)


Потребителски аватар
ReCaRo`
Мнения: 497
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ReCaRo` » Вто 05 фев 2008 19:26


аз да питам при мен като няма ограничител колко оборота мога да вдигна макс :roll:


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Вто 05 фев 2008 19:44


ReCaRo` написа:аз да питам при мен като няма ограничител колко оборота мога да вдигна макс :roll:
ами общо взето докато не се разхвърчи карантия :lol: сега сериозно ако даречем оборотомера ти е до 8 ако си без прекъсвач можеш да си го напълниш макар че вече като стрелката е в червената зона само товариш мотора нищо друго а и си цоца малко повече.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 05 фев 2008 20:05


ReCaRo` написа:аз да питам при мен като няма ограничител колко оборота мога да вдигна макс :roll:


Съвет: Не пробвай! :lol:
За цоцането цоца не малко ама сигурно 200% над нормата в градско! :lol: :shock :D


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Сря 06 фев 2008 0:15


Veso101 написа:Въпросът е защо ти е да го режеш?
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.


пълни глупости!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 06 фев 2008 0:17


Ааа не съм съгласен братле повечето коли вървят от 3к на горе. Тук явно вече става ясно, че се говори за драг! там за 1000 оборота разлика ако така ги включваш щте си доста назад. Но темата отива офф топик. :wink:


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Сря 06 фев 2008 0:26


по темата: ако всичко си е както трябва нищо и няма на колата, можеби увеличено износване ма кво те бърка.

ПП на мотора му дават 20 000 км между основен ремонт ама под 10 000 оборота не пада :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта