Особености м/у Паралелно и Последователно връзване...

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 13 окт 2005 0:06


didodi написа:
mad_doctor написа:Тези кондензатори незнам за какво ги слагате :):):) Ама честно :)

Защото си обичаме акумулаторите , а те пък необичат да дават максималния си ампераж за част от секундата. Ти къде видя сериозна инсталация без кондензатор??? За паричките на един кондензатор (средна хубост) едвали ще оспееш да си смениш алтернатора примерно със 120А :idea:
prj57 какъв суб имаш :?:


???????????????????
Mи че той акумулатора си е един кондензатор !!!!!
А това как го измисли "....че не обичали да дават максималния си ампераж ......?????" Каквото и да си имал предвид !!!




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 13 окт 2005 0:12


didodi написа:
mad_doctor написа:Тези кондензатори незнам за какво ги слагате :):):) Ама честно :)

Защото си обичаме акумулаторите , а те пък необичат да дават максималния си ампераж за част от секундата. Ти къде видя сериозна инсталация без кондензатор??? За паричките на един кондензатор (средна хубост) едвали ще оспееш да си смениш алтернатора примерно със 120А :idea:
prj57 какъв суб имаш :?:



Суб-а не можах да го спечеля, но щеше да бъде Audiobahn AW1208T, та за момента съм без нов бас :(

Офертите продължават :lol:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 13 окт 2005 7:26


Ами колега didodi мога да ти покажа някои много сериозни музики дето пукнат кондензатор няма (освен тези за филтрите евентуално) :) А пък горките акумулатори дето не обичали да дават максималния ампераж....може ли да разясниш :) Те дават ток, за да запали двигателя (който мисля имаш представа колко е), а пък няма да дадат за една музика ли? :):):):) Освен това акумулатора влиза в действие само ако колата не е запалена и не работи....иначе алтернатора е важното нещо, така че всеки да си преценява дали има нужда от два три буркана (кондензатори) да му заемат място :)


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 13 окт 2005 9:30


mad_doctor написа:Ами колега didodi мога да ти покажа някои много сериозни музики дето пукнат кондензатор няма (освен тези за филтрите евентуално) :) А пък горките акумулатори дето не обичали да дават максималния ампераж....може ли да разясниш :) Те дават ток, за да запали двигателя (който мисля имаш представа колко е), а пък няма да дадат за една музика ли? :):):):) Освен това акумулатора влиза в действие само ако колата не е запалена и не работи....иначе алтернатора е важното нещо, така че всеки да си преценява дали има нужда от два три буркана (кондензатори) да му заемат място :)

Апсолютно си прав , че най-голямата консумация е стартера , но като запалиш за 2-3 сек. и след това вече си пускаш музиката и на всеки "удър" на суб-а се получава същия ефект ,макар и не точно със същата консумация (имам предвид система с голямо стапало + съответния бас за него). Всеки знае че ако въртиш един час да запалиш и акумулатора ще ти се "осмихне" . Знам един Форд при който при пиков бас му гаснеше мотора :idea: имаш ли обяснение за това?


Потребителски аватар
koceto_pz
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот koceto_pz » Чет 13 окт 2005 11:11


Сьс сигурност има ефект от кондензатор,минимален но има,аз сьм с два по 1фарад,два акумулатора,динамо 90ампера,и да ви кажа пак имам проблеми :(,сега мисля да сложа динамо 110ам,да видя дали ще е по добре.Да не говоря какво е вечер,пусна ли фаровете... :( мька


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 13 окт 2005 13:55


alarmata, шъ съ сетиш!! :) Ако искаш турни още 5-6 кондензатора по 1 фарад и пак ще имаш проблеми :) Ъпгрейд на алтернатора, това е :) А иначе относно гаснещия Форд, който спомена колегата didodi - някой си е оставил ръцете. Ако всичко е оразмерено (имам предвид, точната големина захранващи кабели, бушони, алтернатор и тн.) просто няма да му гасне двигателя :) Всичко си се изчислява, колко ще харчат стъпалата, колко ампера ще може да осигурява алтернатора и тн...както казах колкото и кондензатора да сложи колегата alarmata проблемът му няма да изчезне :)


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 13 окт 2005 16:51


...Тези кондензатори....


Тези кондензатори се слагат заради дългите кабели от акумулатора до усилвателя - едно заради падовете (при пик 500W и двоен кабел с дължина 3m и сечение 4mm^2 падовете са около волт) и за елеминиране (донякъде) на ефектите от индуктивността на дългия захранващ кабел...

Edit: 3м х 2 (двоен кабел) 4мм^2 = 25mOhm; 500W @ 12V = 42A; 42A*25mOhm = 1.05V (това при кпд на усилвателя 100% - абсурд)

Последна промяна от zmej на Вто 06 дек 2005 13:11, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 13 окт 2005 17:42


Еее айде сега 1V били падовете :) Тури ги 0.7-0.8V при тази дължина и сечение :) За падовете наистина си прав, но те хората затова са го измислили - колкото по-дебел кабел, толкоз по-добре :) Ако знаеш, че ще имаш такива мощности (дори и моментни) да сложиш такъв кабел е престъпление (щото може да се запали направо) :)
Тъй че ето още един съвет - максимално по-къс и максимално по-дебел захранващ кабел!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 13 окт 2005 23:44


Е както и да го гледам, усилвателите ще са в багажника или поне в задната част на колата, аку-то ми отпред, при единия усилвател само 3000W пикова мощност, имайки предвид че ще слагам поне 2-3 трябва да прекарам много жици (ДЕБЕЛИ) и може би 2 кондезатора по 1 ФАрад.... ПОНЕ!!!!


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 14 окт 2005 7:19


Мани ти пиковата мощност...виж реално колко вади усливателя RMS и по това се води. Захранващ кабел ще спестиш като намалиш дължината на кабела за маса...замаси някъде в багажника и по този начин спестяваш поне 3 метра :) Иначе ако кажеш поотделно колко ще ти вадят усливателите RMS мощност мога да ти сметна по колко горе долу ампера ток ще ти гълтат на full power и колко дебел кабел е препоръчително да сложиш.


Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Пет 14 окт 2005 9:19


кондензаторче си трябва, mad doctor я дай снимки на тези много сериозни с-ми без кондензатор. prj57 колко ще ти е общата номинална мощност?


Потребителски аватар
koceto_pz
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот koceto_pz » Пет 14 окт 2005 13:36


Истината!!! над 100 ампера динамо,минимун 1 кондензатор,задьлжително 2ри акумулатор в багажника до стьпалата,кабели над 10 квадрата,(сега на мен ще слагам 25)и наистина вьзможно най кьси кабели :)ЗАПОЙВАНЕ!!!НАВСЯКЬДЕ МЕДНИ ОБУВКИ.Това е :)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 14 окт 2005 18:44


Така да представим фактите:

1 усилвател МОНО - 1400W RMS @ 1 ом
1100W RMS @ 2 ома
600W RMS @ 4 ома
1 усилвател 4 канал - 4 x 100W RMS @ 4 ома
1 усилвател 2 канала - 2 x 100W RMS @ 4 ома

1 Суб - 1100-1500W RMS @ 2-1 ома
2 Ниски/ Среди - 2x 100W RMS @ 3 ома
2 Еиплси - 2x 85-100W RMS @ 4 ома
2 Компонентни - 2x 100W RMS @ 4 ома
2 пищялки - захранвани от ЦД-то
1 ЦД - Pioneer DEH-P7700MP

mad doctor, кажи сега кви кабели и колко мощност???


Кажете и какви/колко кондензатора да си взема!!!!

Не ми се иска да ръгам още един акумолатор че и без тва ще тежи доста....


Потребителски аватар
koceto_pz
Мнения: 79
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот koceto_pz » Съб 15 окт 2005 11:34


Приятелю просто за това което си написал...си е престьпление ако не сложиш 2ри акумулатор.Повярвай ми,от 2рия акумулатор има голям ефект,от личен опит го казвам.


Потребителски аватар
fcuk
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 28 окт 2005 9:32
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот fcuk » Пет 25 ное 2005 12:29


Гледам, че вече сте се отдалечили доста от темата за успоредното и последователното връзване, ма аз да кажа по нея. Ето тука има мнг добра тема, която започнах:

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=22289



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта