Голф 4 1.8 20v turbo или Голф 4 2.3 V5
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
eй как обичам такива теми...
много ми е интересно и забавно, а понякога мн. се дразня (зависи от настроението), когато някой почне да развива няк'ви теории с които изобщо не е запознат... имаше едно изказване на колегата so.sec , ще цитирам по спомен, че си изтрих автомобила от гаража ми, та "леле газ?!?!? (беше видял че съм сложил газов инж.) на тоя автомобил?... срамота... ако ще караш по добре карай като пич, ако не- по добре недей кара"... на това изказване на тоя човек не мога да му дам възраст по-голяма от 7-8 клас честно... та мисълта ми е- някои хора или трябва сериозно да почетат и да се поинтересуват за газовите инжекциони или случая е от типа-"гроздето кисело"... иначе много ясно, че на газ разхода скача от 15% нагоре спрямо бензина... никой не спори по тоя въпрос, то си го пише в книжките дето се вика...

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Ахам.И ако и в BG стане както в Лондон например или Атина--в пиковите часове да не могат да влизат автомобили на дизел или бензин в центровете на градовете или да плащат солени такси затова,ще видим какво ще се пише тогава за газта.Това е все едно да плюя водорода или хибридните двигатели,след като не ги разбирам и да казвам колко са мудни и скъпи за поддръжка,след като никога не съм се качвал в такъв автомобил.
А относно това че който кара лъскав спортен автомобил задължително трябва да е гъзар и да не се интересува от цената на горивото---айде бе,ще кажа аз.Това са думи пак на комплексарчета.И да съм богат не съм глупав да давам излишни пари,след като мога да си огранича разходите за едно и също нещо,без да си свалям стандарта.
А относно това че който кара лъскав спортен автомобил задължително трябва да е гъзар и да не се интересува от цената на горивото---айде бе,ще кажа аз.Това са думи пак на комплексарчета.И да съм богат не съм глупав да давам излишни пари,след като мога да си огранича разходите за едно и също нещо,без да си свалям стандарта.
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
DimoNN написа:така.. и бих подканил колегата да дефинира термина "скопяваш" защото това просто не е вярно... на газ и на бензин няма никаква разлика в мощността, или ако има някаква изобщо бъди сигурен не се усеща... казвам го от личен опит, не се изказвам неподготвен (като някои хора). колкото до това кой какво може да си позволи- образно казано и бентли да си купя-пак ще го газифицирам защото разликата от 1лв на газа и бензина сама говори за себе си... колкото до дизелаците- мита за по-икономически оправдан автомобил одавна се развенча- хем са по-скъпи като цена, хем поддръжката им е по скъпа а повредите по-сериозни от на бензина, хем дизела надмина бензина... това че ще правиш "евентуален" по-малък разход на гориво с 2-3 литра на 100 спрямо бензина е смешно като логика спрямо гореописаните работи... нищо лично към колегата но изказвания от тоя тип ме дразнят...
1. СКОПЯВАШ можеш да го провериш в тълковния речник

2. Газта не сваля мощността ... NO COMМENT

3. Незнам какво означава, "казвам го от личен опит, не се изказвам неподготвен (като някои хора)" ... като гледам нито караш 1.8Т нито 2.3V5

4. За едно съм съгласен - Газта е по-евтина от бензина, но цялата система ще чукне няколко хилядарки ...

5. Бентли+Газ=


6. Нищо лично и към тебе и на мен не ми пука от какво се дразниш ...

propparo написа:... А сега по темата--1.8Т с газов инжекцион е перфектното решение.И нека сега никой от ''разбирачите'' не ми вдига тон за скопяване на мощността или пък що е туй газифицирано турбо и има ли то почва у нас.Двама познати имам с газов инжекцион на турбомотори---лошо не съм чул и видял.
А все пак който си мисли че като караш бегачка не те вълнува парата и цената на литър---пак се лъже,защо да не пропътувам двойно повече за същите пари????????
Колега, много ясно, че и мен ме вълнува парата и цената на бензина, но пък щом има хора, които биха кихнали над 12, 13к за Г4 150кс (читав) и биха дали още кинти и то не малко, за да се базикат с читавата (евентуално) бегачка ... прав им път и успех в начинанието. Аз изказах мнението си и то е, че ЗА МЕН НЕ Е ВАЖНО, ЧЕ ЩЕ ПРОПЪТУВАМ ДВОЙНО ПОВЕЧЕ ЗА СЪЩИТЕ ПАРИ БЕЗ УДОВОЛСТВИЕТО ОТ 150-те МАГАРЕНЦА, КАРАЙКИ НА ЗАДНА В НИСКИТЕ ОБОРОТИ



п.п. ... хайде колегата като вземе 1.8Т и го газифицира да се обади да го отнеса, че да видим газта скопява ли или не ...



- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
propparo написа:Ахам.И ако и в BG стане както в Лондон например или Атина--в пиковите часове да не могат да влизат автомобили на дизел или бензин в центровете на градовете или да плащат солени такси затова,ще видим какво ще се пише тогава за газта.Това е все едно да плюя водорода или хибридните двигатели,след като не ги разбирам и да казвам колко са мудни и скъпи за поддръжка,след като никога не съм се качвал в такъв автомобил.
А относно това че който кара лъскав спортен автомобил задължително трябва да е гъзар и да не се интересува от цената на горивото---айде бе,ще кажа аз.Това са думи пак на комплексарчета.И да съм богат не съм глупав да давам излишни пари,след като мога да си огранича разходите за едно и също нещо,без да си свалям стандарта.
Лелелелелеле ... какви неща се сравняват тука: BG


А когато си сложиш газ на Ферарито се обади да се смея ... ама МНОГО



- Kapralov
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 20:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
На колегата Tyan, бих искал да му кажа че уважавам мнението му но изобщо не съм съгласен. За дизел в България с това качество на горивата и дума не може да става. За газефикацията, къде е логиката за колата от спртен тип(нима е по-добре да си взема Г4 1.4 и на него да сложа метан или направо да си взема един Г1 1.1 карбуратор и да му слагам метана) ? Аз колата я карам по 100км на ден градско(а не само да си ходя на работа с нея) меко казано ще е глупаво от моя страна да си давам парите за бензин, а не за нещо по-смеслено, защото грубо сметнато 100км градско при разход на бензин 10(а да обикновенно е и повече) е равен на +20лв, а на метан 100км струват най-много 6.50лв-аз лично смятам че няма нужда нито от логика нито от обяснение.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
В случай че минаваш такова голямо разстояние си е икономически изгодно и си заслужава да минеш на метан примерно.......
Но с това жертваш част от возията ...ще дебалансираш колата, ще си доста по тежък, ще се натоварват части по окачването отзаде повече .... аз това се опитвам да кажа .... а тук се обяснява че ще върви същото, харчи същото, а това няма как да стане най малкото ако искаш да върви същото трябва да поотпуснеш канчето ако като отпуснеш крана къде ти отива икономията ...да не говорим за вървежа дето само от разликата в килограмите особено при метановия вариан ще ти направи ластик чуден ... ..няма вариант да върви много и да харчи малко момчета ...всичко е компромиси .... така че е все тая какво ще си вземеш ...1.8т харчи по малко и върви повече ... но пък има турбо ...2.3 върви прилично харчи повече няма турбо ама пък гражданската му е повече ...както казах ..няма пълно щастие ..
Но с това жертваш част от возията ...ще дебалансираш колата, ще си доста по тежък, ще се натоварват части по окачването отзаде повече .... аз това се опитвам да кажа .... а тук се обяснява че ще върви същото, харчи същото, а това няма как да стане най малкото ако искаш да върви същото трябва да поотпуснеш канчето ако като отпуснеш крана къде ти отива икономията ...да не говорим за вървежа дето само от разликата в килограмите особено при метановия вариан ще ти направи ластик чуден ... ..няма вариант да върви много и да харчи малко момчета ...всичко е компромиси .... така че е все тая какво ще си вземеш ...1.8т харчи по малко и върви повече ... но пък има турбо ...2.3 върви прилично харчи повече няма турбо ама пък гражданската му е повече ...както казах ..няма пълно щастие ..
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
hosetovw написа:
1. СКОПЯВАШ можеш да го провериш в тълковния речник![]()
2. Газта не сваля мощността ... NO COMМENT![]()
3. Незнам какво означава, "казвам го от личен опит, не се изказвам неподготвен (като някои хора)" ... като гледам нито караш 1.8Т нито 2.3V5![]()
4. За едно съм съгласен - Газта е по-евтина от бензина, но цялата система ще чукне няколко хилядарки ...![]()
5. Бентли+Газ=Българска работа
![]()
6. Нищо лично и към тебе и на мен не ми пука от какво се дразниш ...
Колега, много ясно, че и мен ме вълнува парата и цената на бензина, но пък щом има хора, които биха кихнали над 12, 13к за Г4 150кс (читав) и биха дали още кинти и то не малко, за да се базикат с читавата (евентуално) бегачка ... прав им път и успех в начинанието. Аз изказах мнението си и то е, че ЗА МЕН НЕ Е ВАЖНО, ЧЕ ЩЕ ПРОПЪТУВАМ ДВОЙНО ПОВЕЧЕ ЗА СЪЩИТЕ ПАРИ БЕЗ УДОВОЛСТВИЕТО ОТ 150-те МАГАРЕНЦА, КАРАЙКИ НА ЗАДНА В НИСКИТЕ ОБОРОТИ![]()
![]()
... търкаляй се с подвижната си бомба
п.п. ... хайде колегата като вземе 1.8Т и го газифицира да се обади да го отнеса, че да видим газта скопява ли или не ...![]()
![]()
1. СКОПЯВАШ много добре знам какво означава и какво имаш предвид, въпроса е че газовия инжекцион не е на "дядо ми ладата" дето е врътнал кранчетата на газа че да не му гори колкото си трябва.
2. Газта не сваля мощността - някога да съм казвал това- върни се и прочети - казвам че не е осезаемо!
3. казвам го от личен опит, не се изказвам неподготвен (като някои хора)- на български означава че карам кола с газов инжекцион, макар и не турбо (за което съм писал че не знам дали на турбо е удачно да се слага газ), но аз пък като гледам ти изобщо не караш кола с газов инжекцион, и от репликите ти си личи че не си и карал, още повече пък да съветваш колегата за дизел?!?!
4. "За едно съм съгласен - Газта е по-евтина от бензина, но цялата система ще чукне няколко хилядарки " - ето за това казвам, че за някои гроздето е кисело
5. Бентли+Газ=


6. "Нищо лично и към тебе и на мен не ми пука от какво се дразниш ... " радвам се за тебе, не вярвам че на някого му пука изобщо
7. колкото до това дали някой с 1.8Т дали ще го сдухаш- ами нямам коментар, най-вероятно ще си напред, ама чак да го сдухаш... съмнителна работа... но съмнявам се че колегата ще си взема кола с цел да се състезава с тебе или с когото и да било...
8. по въпроса за подвижната бомба мога да се съглася, това е аргумент за много хора, които не слагат газ и мога да ги разбера, но не и да злословят колко се скопявало, колко било вредно и т.н.- говорим за газов инжекцион все пак...
9. ако може да се сложи и ел.двигател да си я направя хибрид- ще го направя
аре със здраве!
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
А от мен ако все още не е заключена наистина темата че се превърна в спор ''ЗА'' или ''ПРОТИВ'' газта--много поздрави на тея дето смятат че е срамно и позорно да се кара на газ.Ами и BMW и Toyota и Lexus още в миналогодишните си модели и то на най-луксозните си изпълнения имат варианти с двигатели на LPG /за Toyota даже проекта е bi-fuel/ и то по 250-300 к.с. мощност.
Писанията тук ми приличат на излиянията на осмокласник който наистина е виждал газ само на баща си на Ладата.И да аз се кефя и на Кайен с газов инжекцион за 4100 лева и няма да ме е срам ако го карам въобще.Кефа си остава същия.А познат миналата година продаде CLS също с газов инжекцион на човек който не мога да кажа че няма пари,а напротив.Но защо да нямам още една алтернатива за гориво и безпроблемно да си ги сменям когато и както си пожелая.
Писанията тук ми приличат на излиянията на осмокласник който наистина е виждал газ само на баща си на Ладата.И да аз се кефя и на Кайен с газов инжекцион за 4100 лева и няма да ме е срам ако го карам въобще.Кефа си остава същия.А познат миналата година продаде CLS също с газов инжекцион на човек който не мога да кажа че няма пари,а напротив.Но защо да нямам още една алтернатива за гориво и безпроблемно да си ги сменям когато и както си пожелая.
За тия пари ,които даваш,можеш да си намериш кола с фабричен метан-с метанови клапани ,ала бала,резервоара е кьдето би трябвало да е бензиновия...Хубаво направен кола за целта.Тва адаптиране на такьв двигател кьм метана си е лудост.Аз карам на метан от 2 години.Проблемите по двигателя не мога да ти ги изброя,а говорим за 1.6 абу,представи си за тия големи скьпи двигатели.Ненормална история...
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI 136/150
insignia написа:DOBRE KAKVO MISLITE ZA GOLF 4 - 136 ili 150 TDI ?? te ne sa li dobar variant i ako im se sloji 4ip shte stane mnogo spoly4livo maikajete sigyren sum 4e razbirate poveche a i iskam da vzimam to4no edin ot tezi 2 modela skoro , taka 4e shte sum vi blagodaren za mneniqta
Що не прочетеш първо правилата малко
Писането на кирилица и на български език е задължително!!! Ако нямате инсталирана кирилица, ползвайте бутона на KREDOR, намиращ се над полето за Вашия текст.
тази тема е от преди 7-месеца

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта