Проблем с оборотите - Решено

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с оборотите - Решено

Мнениеот Greddy » Сря 06 фев 2008 19:30


Преди малко като тръгвах от работа паля Полото и започна да работи на 2000 об. след това започна между 1500 и 1800 като непрекъснато ги мени. Ако някои е имал подобен проблем нека пише

Последна промяна от Greddy на Чет 07 фев 2008 18:13, променено общо 1 път.




jabeto
Мнения: 241
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот jabeto » Сря 06 фев 2008 19:33


Колега потърси повече във форума .По този проблем има много изписано.Пробвай и със търсачката


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Greddy » Сря 06 фев 2008 19:38


да гледах но не ми помагат особенно.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 06 фев 2008 19:53


Да имал съм и то не веднъж. Все е било от натрупване на грешки в компа. Джалатският вариант е да откачиш плюса на акумулатора да се зачисти грешката ,ама после ако ти трябва адаптиране на дроселовата клапа ,може да се наложи да ходиш на диагностика. По-интелигентният начин е направо да идеш на диагностика и да видят от какво е натрупана грешката и да я затрият. Естествено вторият вариант е много по-добър защото при първият може пак да се натрупа грешка и пак на диагностика


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Greddy » Сря 06 фев 2008 20:24


Колега пробвах но няма ефект. Все пак мерси


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Persefona » Чет 07 фев 2008 13:50


Greddy написа:Колега пробвах но няма ефект. Все пак мерси


А с диагностиката пробва ли? :?
Така хем ще разбереш какъв точно е проблема, хем ще ти го оправят на място. :да:


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 07 фев 2008 14:22


А кое си пробвал? Защото ако си откачал акукмулатора и дросела ти има нужда от адаптация точно такъв ще е ефекта


Потребителски аватар
tu6ana
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот tu6ana » Чет 07 фев 2008 16:00


Развий капака на въздушния филтър.
От там ще видиш състоянието на дроселовата клапа.
Ако е замърсена я почисти с спрей за карбуратури след това махни плюсовата клейма 20мин закачия и пробвай.
След като и това не помогне на диагностика и занеси я рахат бъди :P


Greddy
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Greddy » Чет 07 фев 2008 18:18


След като не стана нито с почистване на дросела нито с нулиране на компа. отидох на диагностика. Оказа се,че вакума от бензиновия клапан до мапа беше скъсан. Смених ме го и готово. Ако някои го интересува ремонта и диагностиката направиха в Дунев


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 18 мар 2008 1:55


адаптиране ето как
оправих оборотите вече не са високи. Ето как - след почистването на дросела оборотите се дигнаха на 1250 по инерциа и спадаха чак на светофара. проблема го оправих така .---

Рестарт на компа. Извадих миноса и плюса - кабелите и ги свързах един кам друг дадох на контакт и стояха така 20 мин изгасих контакта.
След това закачих акомулатора и смених сички вакумни маркучи. И гърлото на дросела го оплатних с малко навит излирбан около него че оплатнението на пласмасата на филтара кръглия гумен пръстен се бе поотпуснал след това оплатниx и маркучите на ваэдушния филтар чак до дебитомера или там както му се вика л---затворих системата стегнах сичко и запалих .Оставих колата да работи 20 мин на миасто без да пипам нищо ни гас ни мас. След 20-те минути запалих климатика да поработи 6- минути спрях го. След това пуснах фаровете и пак пуснах климатика чуваше се едно чаткане вклучване на климатика което преди туи не сум чувал да щрака. се едно вклучва стара хладилна витрина поразходих колата 10 мин из града и на другиа ден Пак эагряване 10 минути всичко беше вече наред оботротките си спят като на нов автомобил - ТАКА ОПРАВИX ТОЭИ ГОЛЯМ ВЕЛИК ПРОБЛЕМ ВАЖНОТО Е ЧЕ УСПЯX MОЙ СИ НАЧИН



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта