Общо взето която и 2ка,3ка,4ка или 5ца гти ми дадете ще се радвам,но 1цата си е най добрата
Анкета за качеството на 5те голф поколения до момента
Единичката си е класика,здравина и вьрвеж,но и рядкост.2ката е с най-добрия гти двигател до сега (според мен),3ката е няква междинка,която ми се струва успешна(макар ,че карам такава и ми излиза през носа,но то си е до броиката),четворката е с готини двигатели,тежка,отвратителни материали по интериора,5цата е с още по отвратителен интериор,с тая разлика,че и отвьн не ми харесва. И 4,и 5 са скьпи за поддрьжка...Така,че моя избор пада на 1,2,3.
Общо взето която и 2ка,3ка,4ка или 5ца гти ми дадете ще се радвам,но 1цата си е най добрата
Общо взето която и 2ка,3ка,4ка или 5ца гти ми дадете ще се радвам,но 1цата си е най добрата
Tyan написа:момчета не мислите ....но ви е простено ...какво се пита ?????? кой е сполучливият ........ ако под сполучливост разбирате комфорт и екстри това са 5,4 защото стандартно излизат с най много екстри и донякъде 3 ...ако искате здравина са 1,2 донякъде 3 защото са най прости .... а най здравият и добре действащ механизми са простите и изградени с най малко части ....и какво излиза тук .... като здравина, екстри и бързина тройката е най балансирана
![]()
четворката можеше да бъде много добра ..ако не се бяха правили немците на цигани със съединителя, електриките и тъпомалоумните механизми на стъклата ...петицата е рано за анализи
Кой говори за екстри? повече от ясно е че всеки по-нов модел ще има повече. става дума за качество на материалите, здравина, издръжливост и надежност!
Не знам от къде го измисли това за 4ката... електрониката е точно толкова добра колкото и на всяка друга кола с толкова електроника - появяват се проблемчета, да. но ако в близките 5-6-7 годиини единствените ми проблеми са в ел. стъклата ще те намеря в сервиза в който ще си оправяш ходовата част към тоя момент и ще черпя скъпа бира!
kilima написа:четворката е с готини двигатели,тежка,отвратителни материали по интериора
Абе хора вие какви 4ки сте виждали??
Тежка? 1200кг е тажка? голф 3 колко е - 500?
Интериор? Материалите много наподобяват тези на голф 3! Преди това карах Пасат 93та, смея да твърдя че на голфа материалите са с мъничка стъпка по-напред, но ако не, тосъс сигурност по нищо не отстъпват.
so.sec написа:kilima написа:четворката е с готини двигатели,тежка,отвратителни материали по интериора
Абе хора вие какви 4ки сте виждали??
Тежка? 1200кг е тажка? голф 3 колко е - 500?
Интериор? Материалите много наподобяват тези на голф 3! Преди това карах Пасат 93та, смея да твърдя че на голфа материалите са с мъничка стъпка по-напред, но ако не, тосъс сигурност по нищо не отстъпват.
Пропуснах да кажа,че и на 3ката са отвратителни,на 2ката и единичката няма да ги коментирам,ама са старички моделите.Аз коментирам новите коли,на които слагат ефтина пластмаса.Виждал сьм всякакви 4ки и 5ци и имам от кьде да сьдя
- Batmirko
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
....
Колеги с цялото ми уважение, но според мене тази тема е боза... или поне не и е тук мястото
Довода е следният: Не може да оценяваш ако не си карал и не си навъртял на всяка по 30-40 000км и купени на еднакви километри, а такъв идеален варянт според мен не съществува!!
Тука се оценят качествата на автомобили от кой какво чул, недочул и т.н и предимно кой с каквото е
, и тая 5ца е съсипахте , адски нелоялно е да нареждаш и оценяш кола която не си стъпил в нея....
За тези които са карали всеки един от тези автомобили: RESPECT
Тука имам чуството че някой колеги могат да ме убедят, че и марсиянците карат Golf 2

Довода е следният: Не може да оценяваш ако не си карал и не си навъртял на всяка по 30-40 000км и купени на еднакви километри, а такъв идеален варянт според мен не съществува!!
Тука се оценят качествата на автомобили от кой какво чул, недочул и т.н и предимно кой с каквото е
За тези които са карали всеки един от тези автомобили: RESPECT
Тука имам чуството че някой колеги могат да ме убедят, че и марсиянците карат Golf 2
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Едно включване и от мен, двама приятели имам сьс 4-ки, единият два пьти чупи картера, другия само един пьт,ниски ли са тея коли , место положението на картерите ли не им е изчислено нещо ама си е голям бич ,представете си за София пьтуваш и в някои дупка пукнеш картер е,е,е,е, ко праим, уж 4-та изчислена ,уж туи, уж унуи ама ето ви нещо недупостимо за мене поне , не ангажирам никои.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
slavi ivanov slavov написа:Едно включване и от мен, двама приятели имам сьс 4-ки, единият два пьти чупи картера, другия само един пьт,ниски ли са тея коли , место положението на картерите ли не им е изчислено нещо ама си е голям бич ,представете си за София пьтуваш и в някои дупка пукнеш картер е,е,е,е, ко праим, уж 4-та изчислена ,уж туи, уж унуи ама ето ви нещо недупостимо за мене поне , не ангажирам никои.
хм, мислил съм по въпроса...определено просвета не е като на 2 и 3...
slavi ivanov slavov написа:Едно включване и от мен, двама приятели имам сьс 4-ки, единият два пьти чупи картера, другия само един пьт,ниски ли са тея коли , место положението на картерите ли не им е изчислено нещо ама си е голям бич ,представете си за София пьтуваш и в някои дупка пукнеш картер е,е,е,е, ко праим, уж 4-та изчислена ,уж туи, уж унуи ама ето ви нещо недупостимо за мене поне , не ангажирам никои.
Проблема май е в приятелите ти...
Re: ....
Batmirko написа:
Довода е следният: Не може да оценяваш ако не си карал и не си навъртял на всяка по 30-40 000км
За тези които са карали всеки един от тези автомобили: RESPECT![]()
![]()
Аз съм именно от тези по отношение на 2, 4 и 5! Затова и заставам твърдо зад позицията си спрямо тези автомобили.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта

