


свистене от климатроника някъде под жабката-Г4-ЛОКАЛИЗИРАНО!
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
свистене от климатроника някъде под жабката-Г4-ЛОКАЛИЗИРАНО!
наскоро почна да ми свисти нещо в областта под жабката при степен над 2 на климатроника... това е независимо от температура, външна или вътрешна циркулация и от зоните на духане... от какво може да е това... филтъра на купето е нов... мислех да не е някаква мръсотия (листо нещо да е засмукало) ама няма как да стане... лесно ли се свалят корите и жабката?... благодаря за мненията предварително
Последна промяна от DimoNN на Вто 12 фев 2008 13:20, променено общо 1 път.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: свистене от климатроника някъде под жабката-Г4
DimoNN написа:наскоро почна да ми свисти нещо в областта под жабката при степен над 2 на климатроника... това е независимо от температура, външна или вътрешна циркулация и от зоните на духане... от какво може да е това... филтъра на купето е нов... мислех да не е някаква мръсотия (листо нещо да е засмукало) ама няма как да стане... лесно ли се свалят корите и жабката?... благодаря за мненията предварително
не се свалят лесно....всъщност е лесно с ключов момент - централната конзола е хваната с болт към десният панел и за да падне десният панел трябва да се стигне до този болт, ама да се стигне до него трябва да паднат нещата около скоростите, ръчната и запалката....
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=961773
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
КОлега - трябва да се свали цялото табло засъжалени, което е доста трудна работа, сваля се почти всичко за да може да се достигне до конзолата на климатроника. За свиренето което се получава идва от 2 неща:
1. Някои от клапаните които регулират въздушния поток къде да отива се е счупил или отметнал от мястото си, и поради това се чува това така наречено "завихряне" и "свистене"
2. Моторчето което регулира клапаните има повреда и не отваря и затваря клапаните!
За да достигнеш до проблема, сваляш таблото, включваш климатроника и започваш да включваш всички позиции една по една за да се установи от кой клапан идва проблема или дали самото моторче не е в ред. Много е трудоемко, пипкаво и изнервящо! Личен опит! Успех!
1. Някои от клапаните които регулират въздушния поток къде да отива се е счупил или отметнал от мястото си, и поради това се чува това така наречено "завихряне" и "свистене"
2. Моторчето което регулира клапаните има повреда и не отваря и затваря клапаните!
За да достигнеш до проблема, сваляш таблото, включваш климатроника и започваш да включваш всички позиции една по една за да се установи от кой клапан идва проблема или дали самото моторче не е в ред. Много е трудоемко, пипкаво и изнервящо! Личен опит! Успех!
Жабката се сваля с "ТОРКС"-25, (еврейска звезда Т-25). Бе то всичките винтове са такива де.
В долния край има 4 винтчета, в горния са три или 4. Лекичко издърпваш и ....
Средния панел на който са климата, касетофона държача за чаши и...... се държи на 6 винта.
Преди тях сваляш корите под волана (м/у волана и педалите) за да може да се открият и левите винтове на панела!
На панела винтовете са 4 от пред и два в долния край, от ляво и от дясно при краката, захващащи се за барчето, а то не ти пречи.
Поне при мен беше така!!!
В долния край има 4 винтчета, в горния са три или 4. Лекичко издърпваш и ....
Средния панел на който са климата, касетофона държача за чаши и...... се държи на 6 винта.
Преди тях сваляш корите под волана (м/у волана и педалите) за да може да се открият и левите винтове на панела!
На панела винтовете са 4 от пред и два в долния край, от ляво и от дясно при краката, захващащи се за барчето, а то не ти пречи.
Поне при мен беше така!!!
- Individual
- R.I.P
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
такаа... нещо ме хвана музата и реших да се пробвам да я сваля... та всичко е както по снимките( без 2рата- при мене не е захванато с тази планка)... но стигнах до задънена улица... има някаква пластмасова част от жабката (като планка) която е захваната под корите които обгръщат средната част (заедно със лоста и пепелника)... не знам колко образно се изразих но както и да е... излиза че ще трябва да махам корите около лоста- както беше писал един колега... утре може да си поиграя пак...
- DimoNN
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
такааа... след като свалих и централната конзола успях да развия въпросното винтче и жабката падна... така се откри вентилатора (които е в кутия) и пак си свистеше... поиграх си малко с копчетата на климатроника и установих че свисти само при външна циркулация на въздуха (което можеше да установя и без да си играя да разглабям купето е*аси ама ме беше страх да пипам преди да не стане по-зле)... свалих и въздушния филтър и О ЧУДО!- няма свистене няма нищо... направо ми идеше да си тресна главата в стената от яд... сглобих всичко по обратния ред с много яд и като се позацапа филтъра повечко ще го сменя с някои манн най-вероятно... поне от цялата история знам как се свалят доста работи и си смених лампичката на запалката че беше изгоряла... и най-важното- разбрах че не е нещо повредено и се успокоих!.......... КАРЪЩИНАААААА 

- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
DimoNN написа:такааа... след като свалих и централната конзола успях да развия въпросното винтче и жабката падна... така се откри вентилатора (които е в кутия) и пак си свистеше... поиграх си малко с копчетата на климатроника и установих че свисти само при външна циркулация на въздуха (което можеше да установя и без да си играя да разглабям купето е*аси ама ме беше страх да пипам преди да не стане по-зле)... свалих и въздушния филтър и О ЧУДО!- няма свистене няма нищо... направо ми идеше да си тресна главата в стената от яд... сглобих всичко по обратния ред с много яд и като се позацапа филтъра повечко ще го сменя с някои манн най-вероятно... поне от цялата история знам как се свалят доста работи и си смених лампичката на запалката че беше изгоряла... и най-важното- разбрах че не е нещо повредено и се успокоих!.......... КАРЪЩИНАААААА
Малко си потренирал

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта