Тази зима за пореден път взе да ме дразни този проблем.
Като запаля /без значение газ или бензин/ в студено време - всичко е нормално за 2-3 минути докато не загрее леко двигателя. След това на празен ход оборотите падат до около 500-600 и двигателя аха да загасне. Ако карам дълго време /двигателя е напълно загрял/ и я оставя на място на празен ход пак става същото - оборотите падат, двигателя започва да работи на подскоци стремейки се да не загасне.
И всичко това става само когато времето на вън е студено - около и под 0 градуса. Лятото или когато навън е поне 10 градуса държи стабилно оборотите на празен ход на около 850-900 и дори чаша да сложиш отгоре на двигателя няма да се разлее.
Има ли температурен датчик, който да следи температурата на входящия въздух по пътя възд. филтър - моноинжекция - цилиндри?
Други варианти си мисля, че са моторчето за празен ход - може ли там нещо при студено време да запича, или някакъв проблем с ламбда сондата, но пък тя като карам на газ е достатъчно шашната за да го прави и на бензин. ECU-то при всяко палене рестартира така, че и грешки не се натрупват.
Имате ли някакви идеи?



Проблем с ниски обороти при студено време
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
pas1.8mi написа:Имаш два основни темп. датчика: 1-сдвоен в пластмасовият тройник за антифрииз на главата 2- при дюзата(горивна) за температура на засмукваният въздух.
П.П Пробвал ли си да караш без ламбда сонда(откачена) за проба?
Не съм пробвал, но това че има датчик при дюзата е добре - предполагам, че той е виновника. Само трябва да се разровя да видя къде е точно и дали подлежи на измерване. Защото както изглежда някой датчик лъже компа, че е топло на вън когато не е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта